Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ferguson

 
Profiel   

Wat een knuffelbeer @ Babootje!

Heerlijk zo buiten zeg, en het straalt eraf dat ze lol in het springen heeft ! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 09:22 



 
Profiel   

Nola gisteren, 2 jaar en 8 maanden oud.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 11:00 



 
Profiel   

Mooi model al zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 13:51 



 
Profiel   

Dankjewel! Ze moet nog wel echt uit zwaren hoor, ze is nog erg smal. Zo op de foto lijkt het heel wat. En mijn zus is ook maar 1.60 hoor dus dat vertekend ook nog haha maar we zijn heel blij met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:05 



 
Profiel   

@Ferera, ze krijgt een mooie maat zo te zien.

We zijn zaterdag nog even bij Polletje wezen kijken. Hij is mooi gegroeid en staat er goed bij. En genoeg te eten _O- _O-
Ze hebben een flinke uitloop ook dus dat is wel fijn.


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:36 



 
Profiel   

Mooi type Ferera!

Wauw Babootje wat een heerlijk vriendelijk koppie zit erop <3

Vorig weekend een keer op andere locatie wezen trainen in de baan. Was wel even weer nuttig, ze vond het maar wat spannend in het begin. 1e proef hadden we wel de snelste tijd :+ daarna stukje gewoon gereden en nog een keer de proef doorgereden, laatste stuk wel fijn kunnen rijden met uiteraard nog genoeg verbeterpunten. Voor het eerst een L2 proef gereden.
Klein stukje van het 2e deel van de 2e proef. Kwaliteit valt helaas wel een beetje in het niets.

https://www.youtube.com/watch?v=Ve186l62Klk

En nu even lekker vakantie. Al vind ik er niks aan zo'n dik pak sneeuw :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 21:31 



 
Profiel   

Dat ziet er goed uit Babootje! Jouw veulen lijkt een kopie van papa? Er mooi die kleur en brede bles.

Melissa, het ziet er ontspannen uit op het filmpje. Doe je wel eens online proefjes met haar of wacht je lekker met starten totdat de lockdown weer voorbij is en er überhaupt weer wedstrijden mogen? Kendall is wel groot he ? Of zie ik dat verkeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 17:14 



 
Profiel   

Nee ik heb niet online gestart, ik zie daar zelf niet zo de meerwaarde van in.
Ze moet het juist hebben van de ervaring op andere terreinen, mocht ik willen kan haar ik direct M1 starten dus heb ook niet perse de wp nodig. Als er straks weer meetmomenten zijn dan wil ik haar wel weer af en toe meenemen.
Dit stukje ging inderdaad fijn ontspannen, het eerste deel zat de turbo erop haha.
Ken is niet zo heel groot, ze zal denk ik nu zo'n 1.64/1.65 zijn. Voor mij een prima maat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 18:12 



 
Profiel   

Zijn die van jullie ook van die varkentjes af en toe?
Ik ga denk ik ergens opzoek naar een dekenabonnement :+ Gelukkig hebben we op het werk wasmachines staan waar dekens in passen. Ben benieuwd hoeveel het er deze week worden :')
Wel heel blij met haar fijne karakter, ruim een week stilgestaan en kon zo opstappen en wegrijden. Wel voor de zekerheid even rondje gelongeerd maar was eigenlijk niet nodig <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 22:47 



 
Profiel   

Haha Nola is ook echt een viezerik, rolt ook gewoon in de blubber. Onze andere merrie doet zoiets echt niet.

Fijn dat je na een week stilstaan zo kan opstappen en wegrijden. We hopen dat dat bij Nola straks ook het geval zal zijn.

Ze had vandaag een ongelukje, haar hoofd opengehaald in de paddock. Het moest uiteindelijk gehecht worden. Best wel sneu :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 23:45 



 
Profiel   

Hi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben ook een nakomeling van Ferguson x Ferro.
Ze is bijna 3 en wordt binnenkort zadelmak gemaakt. Haar stokmaat is nu 1.62 we vroegen ons eigenlijk wel af of de nakomelingen van Ferguson laatbloeiers zijn? Haar moeder is zelf 1.70. Wij hopen dat ze nog iets gaat groeien. Verder is ze tot nu toe zo lief en nuchter wij zijn heel benieuwd hoe ze het onder het zadel straks gaat doen!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 09:48 



 
Profiel   

Mooi type paard hoor!
Geen idee of Fergusons laatbloeiers zijn. Als zij het eerste veulen is van jouw merrie dan kan het zijn dat ze wat kleiner wordt. Maar ze is nog geen 3 en zal met nu 162 best nog 167/68 gaan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 09:55 



 
Profiel   

Babootje schreef
Mooi type paard hoor!
Geen idee of Fergusons laatbloeiers zijn. Als zij het eerste veulen is van jouw merrie dan kan het zijn dat ze wat kleiner wordt. Maar ze is nog geen 3 en zal met nu 162 best nog 167/68 gaan worden.


Bedankt Babootje, wij zijn ook super blij mer haar! Haar moeder heeft voor haar nog 3 andere veulentje gehad dus we zijn erg benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaat worden!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:02 



 
Profiel   

Wat een mooie Novamanda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 17:16 



 
Profiel   

Novamanda schreef
Hi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben ook een nakomeling van Ferguson x Ferro.
Ze is bijna 3 en wordt binnenkort zadelmak gemaakt. Haar stokmaat is nu 1.62 we vroegen ons eigenlijk wel af of de nakomelingen van Ferguson laatbloeiers zijn? Haar moeder is zelf 1.70. Wij hopen dat ze nog iets gaat groeien. Verder is ze tot nu toe zo lief en nuchter wij zijn heel benieuwd hoe ze het onder het zadel straks gaat doen!


[ [url=m/d2DRz3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FvuhDq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk dier! Mijn Ferguon heeft van moederskant ook Ferrobloed
Afgelopen week hebben we haar weer eens gemeten, ze meet nu 1.64 en wordt in mei 6. Al toont ze zich onder het zeld wel groter. En ik ben zelf ook niet zo groot dus voor mij een mooie maat :) Beide ouders zijn rond de 1.70. Ken is wel echt een laatbloeier, ze begint nu sinds een paar maanden steeds meer 'paard' te worden. Verwach zelf dat ze zo'n 1.65/1.66 gaat worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 15:38 



 
Profiel   

Dankje Ferera!
@melissa_93 hoe groot was die van jou op driejarige leeftijd? Wij zijn straks erg benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat oppakken.

Foto van vanmiddag!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 20:41 



 
Profiel   

Ooo dat is nog wel een baby hoor; die gaat echt nog flink groeien

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 20:50 



 
Profiel   

@Babootje Dat denken wij inderdaad ook wel! Wij vinden haar bouw al wel aardig kloppen vandaar dat we gingen twijfelen. Wij hebben hier ook niet heel veel ervaring mee!
Foto van afgelopen zomer en een foto met haar moeder en Nova als veulen!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:45 



 
Profiel   

Ja maar je ziet dat ze echt nog wel schraal is hoor. Sommige paarden groeien heel gelijkmatig op, Heb ik me ook ooit eens flink in vergist. Kocht een jonge ruin met 3 jaar met 165. Leek al aardig af maar is daarna zeker nog 10 cm gegroeid. Werd een kanon van een paard. Had gehoopt dat ie rond 170 zou worden.

Mooi veulentje hoor. De mama ziet er ook goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 20:36 



 
Profiel   

Novamanda toen ik haar kocht (toen was ze bijna 3) hebben we haar 1.60/1.61 gemeten.
Prachtig sprekend koppie zit erop!

Babootje die is dan inderdaad flink bijgegroeid!

Ik verwacht niet dan Ken nog 5cm gaat groeien. Verwacht dat ze zo'n 1.65/1.66 gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 21:38 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie knappe Fergusons?

Nola heeft een mega groeispurt gehad, ze is heel erg veranderd in de 6 maanden dat we haar nu hebben. Het is al een hele dame zo, ze is 4 april 3 jaar geworden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 21:24 



 
Profiel   

Wauw @ferera ze wordt steeds meer paard!! Leuk zegg!!

Die van ons staat nu in training zaterdag gaan wij weer langs om bij haar te kijken ze doet het tot nu toe erg goed onder het zadel!!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 22:04 



 
Profiel   

Ferera dat is inderdaad al veel paard voor een 3-jarige! Ziet er goed uit :D Ga je binnenkort al starten met zadelmak maken?

Novamanda wat super dat hij het zo goed doet onder het zadel, toch altijd spannend!

Hier lekker aan het trainen, voor 1,5 week terug voor het eerst een online proef gereden. Ik wilde dat eigenlijk niet omdat we het juist moeten hebben van het rijden op ander terrein. Nu had de vereniging 2 banen in de hekjes staan dus dat was een mooie gelegenheid om dat eens te ervaren, merk wel dat ik zelf echt lange tijd geen proeven heb gereden, waardoor ik haar teveel uit elkaar reed, zelf wat strak werd en slordig in het afwerken. Toen ik het filmpje terugkeek viel het eigenlijk wel mee, maar we kunnen gewoon veel beter. Toch maar weer wat meer proefgericht gaan trainen. We hadden 198, dus nog zat :)

Verder pakken we zo af en toe het springen en buitenritjes erbij, hebben nu 2x een oefenparcours op het clubterrein gehad dus daar mooi wat mee gespeeld. Ze vind het enorm leuk, ik moet zelf alleen nog wat handiger worden :+
Dit was vanavond met de clubles. (ik 'sprong' altijd met dressuurzadel, heb nu paar keer springzadel van mn zusje geleend als dat zo uitkomt, maar dan valt daarna een parcours springen met dressuurzadel toch wel vies tegen :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 22:06 



 
Profiel   

Dat ziet er al goed uit Novamanda, hoe lang staat ze nu in training?

Mooie punten Melissa! Springen vind ik ook leuk om te doen, hoop dat Nola het ook een beetje kan over een poos.

Nola gaat eerst nog lekker de wei op. In september brengen we haar weg om te laten beleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 11:48 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Inmiddels is bij Rovinia (pag 6 van dit topic) de volle broer van Kalahari geboren. En wij gaan deze knappe vent aankopen! Dus ik klets graag mee in dit topic :o .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 19:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen