Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Numero Uno

 
Profiel   

Diablohv schreef
[ [url=m/lFcJZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een 12 jarige numero uno x indoctro. Ontzettend lief beest. Z1 dressuur, kan super springen, nooit stoppen. Maar buitenrijden no way. Hij is heel rap en draait snel om. Enorme scheiterd. Maar een eerlijk dier. Wat lijken sommige uno,s op elkaar!

Wow wat een prachtig paard! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 16:45 



 
Profiel   

Diablohv schreef
[ [url=m/lFcJZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een 12 jarige numero uno x indoctro. Ontzettend lief beest. Z1 dressuur, kan super springen, nooit stoppen. Maar buitenrijden no way. Hij is heel rap en draait snel om. Enorme scheiterd. Maar een eerlijk dier. Wat lijken sommige uno,s op elkaar!


Precies dezelfde blik en bouw als die van mij wat ik er zo van zie, prachtig <3

Herken het, desondanks blijf ik het toch iedere week 1 a 2x proberen gezien zijn leeftijd (4) en al 1.79 hoog.. de laatste tijd (afkloppen) gaat het steeds beter, nu hebben we ook puur mazzel dat we niet iets heel spannends tegen zijn gekomen.. Dan blijft t "levens" gevaarlijk, gevaarlijk in iedergeval. Maar ik heb de stille hoop dat ie t toch ooit zal leren.. Misschien tevergeefs als ik alle verhalen hiet lees oops.

Ben heel benieuwd hoe die van mij is over n aantal jaar.

Heb vandaag helaas ontdekt door de masseur dat zn rechter achter knie niet in orde is.. Hij mocht met geen mogelijkheid aan zn gewricht zitten. Hoop n mep op de wei gehad, en niet iets anders.. Dat zou knap naar zijn voor in de toekomst. Over 3 weken onze volgende behandeling staan.. En tot die tijd de paddock in ipv de weide met pijn in mn hart. Heb m toch liever op de wei staan voor hemzelf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 19:47 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
[ img ]

[ img ]



[ img ]
Wat leuk al die Nummero Uno’s. En wat een herkenbare eigenschappen van de andere nakomelingen. Ons verzorgpaard is een rechtstreekse afstammeling van Nummero Uno. Helaas door een peesblessure hebben ze Winnie (Winanda 2004) uit de springsport moeten halen. Is een zeer fijn paardje van 163, maar een echte merrie waar je het nooit van zal winnen en compromis is het sleutelwoord haha. Prettig om te rijden, zal nooit steigeren of bokken. Zeer sterk karakter. Relaxte buitenrit is niet te doen, nerveus en klapt ertussen uit. Ook op haar 19e nog. Helaas mag ze niet meer springen, maar dat vindt ze het allermooiste, nu alleen nog wat recreatie dressuur. Voor ons is ze de allerliefste

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 06:54 



 
Profiel   

Wat een mooierd Winanda!
Ik zie zo veel leuke foto's en herkenbare eigenschappen voorbij komen!
Iemand had het over de staart: mijn Numero uno heeft ook een mooie staart en volle manen ja!

2 jaar geleden zoals gezegd dus B dressuur gestart. Ging goed altijd wel punten gehaald. Na verloop van tijd vond ik, maar ook mij paard het niet meer zo leuk. Ik had het gevoel vooral aan het trekken en schoppen te zijn, en paard wel almaar heter en heter.
Ik heb het roer omgegooid en ben hem gaan rijden op de Western manier. Dit heeft ons beide erg goed gedaan! Hij is een stuk zelfverzekerder en loopt veel beter en relaxter door zijn lichaam. Hij is super aan de hulpen en een fantastisch harde werker.
Aangezien wedstrijden in western niet te doen zijn (minstens 1,5 uur rijden) kriebelt het om te gaan springen. Gewoon...als afwisseling tussendoor. De basis blijft wel Western (al lijkt dat heel erg veel op dressuur).
Dus ben voorzichtig op zoek naar een springzadel

Zijn puberstreken zijn er wel af, maar....hij is niet per definitie makkelijk. Hij is goudeerlijk, er zit geen kwaad in en doet alles voor me.
Maar hij kan nog goed bokken en sprintjes trekken.
Buitenrijden is nog steeds spannend (een scheiterd is het!) En hij is enorm dominant bij andere paarden.

Hij is er 1 uit duizenden. Nog steeds klein, maar de laatste paar jaar wel meer gegroeid (ik gok ong 1.62). Hij is nu bijna 8 al!



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:19 



 
Profiel   

Winanda2003 schreef
[ [url=m/CvzLHx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tMICTV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VAOBCC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/k4V046.jpg]Afbeelding[/url] ]



[ [url=m/Fuv3Yv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk al die Nummero Uno’s. En wat een herkenbare eigenschappen van de andere nakomelingen. Ons verzorgpaard is een rechtstreekse afstammeling van Nummero Uno. Helaas door een peesblessure hebben ze Winnie (Winanda 2003) uit de springsport moeten halen. Is een zeer fijn paardje van 163, maar een echte merrie waar je het nooit van zal winnen en compromis is het sleutelwoord haha. Prettig om te rijden, zal nooit steigeren of bokken. Zeer sterk karakter. Relaxte buitenrit is niet te doen, nerveus en klapt ertussen uit. Ook op haar 20e nog. Helaas mag ze niet meer springen, maar dat vindt ze het allermooiste, nu alleen nog wat recreatie dressuur. Voor ons is ze de allerliefste

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 06:06 



 
Profiel   

Hoi allemaal, wat leuk een Uno topic :D
Ik heb een merrie uit 2018 waarvan Numero Uno haar opa is. Haar officiële afstamming is Noubaloe W.Z. x Coronas.
Ze is super lief altijd al geweest ik heb haar ingereden met een barebackpad en touwhalster. Ze kan is bokken maar niet heel spectaculair en als ze ergens van schrikt zet ze misschien een stapje opzij maar dat is het haha. We gaan eigenlijk ook al vanaf het begin af aan alleen op buitenrit, nu heb ik haar sinds ze 2,5 is en zijn we gelijk gaan oefenen met samen wandelen en wennen aan motoren, vrachtwagens, boten, vliegtuigen en treinsporen en als ze het wel spannend vind gaat ze stilstaan en blazen. Geleerd dat als ik haar laat kijken ze vanzelf verder gaat maar ga ik pushen dan kunnen we naar huis want dan doet madame niks meer en gaat ze steigeren. Ze vind been geven niet zo leuk en is liever lui dan moe maar tegelijkertijd heeft ze een ontzettende werkdrive. Springen hebben we nog niet veel gedaan maar er zit nu al een flinke power in, der eerste sprongen van 30 cm kon ik al moeilijk uitzitten dus dat belooft wat voor de toekomst _O- Bijzonder om te zien dat al die koppies hetzelfde zijn <3 Hieronder die van mij

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 18:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen