Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Numero Uno

Profiel   

Diablohv schreef
[ [url=m/lFcJZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een 12 jarige numero uno x indoctro. Ontzettend lief beest. Z1 dressuur, kan super springen, nooit stoppen. Maar buitenrijden no way. Hij is heel rap en draait snel om. Enorme scheiterd. Maar een eerlijk dier. Wat lijken sommige uno,s op elkaar!

Wow wat een prachtig paard! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 16:45 

Profiel   

Diablohv schreef
[ [url=m/lFcJZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een 12 jarige numero uno x indoctro. Ontzettend lief beest. Z1 dressuur, kan super springen, nooit stoppen. Maar buitenrijden no way. Hij is heel rap en draait snel om. Enorme scheiterd. Maar een eerlijk dier. Wat lijken sommige uno,s op elkaar!

Precies dezelfde blik en bouw als die van mij wat ik er zo van zie, prachtig <3

Herken het, desondanks blijf ik het toch iedere week 1 a 2x proberen gezien zijn leeftijd (4) en al 1.79 hoog.. de laatste tijd (afkloppen) gaat het steeds beter, nu hebben we ook puur mazzel dat we niet iets heel spannends tegen zijn gekomen.. Dan blijft t "levens" gevaarlijk, gevaarlijk in iedergeval. Maar ik heb de stille hoop dat ie t toch ooit zal leren.. Misschien tevergeefs als ik alle verhalen hiet lees oops.

Ben heel benieuwd hoe die van mij is over n aantal jaar.

Heb vandaag helaas ontdekt door de masseur dat zn rechter achter knie niet in orde is.. Hij mocht met geen mogelijkheid aan zn gewricht zitten. Hoop n mep op de wei gehad, en niet iets anders.. Dat zou knap naar zijn voor in de toekomst. Over 3 weken onze volgende behandeling staan.. En tot die tijd de paddock in ipv de weide met pijn in mn hart. Heb m toch liever op de wei staan voor hemzelf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-20 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen