Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Opzoek naar nakomelingen dekhengst Chablis(Upperville x Zep)

 
Profiel   

zosja24 schreef
Ja jeffelin viel als veulen al op.
Heb nog eens de fokker geloof ik benaderd toen die 4 was geloof ik met de vraag of hij nog hengst en als hij dat was voor de keuring misschien zou komen
Helaas al gecastreerd. Vind het dood zonde zelf. Vond hem onder de hengst nakomelingen wel de meeste potentie voor de keuring.

En hij is gewoon zo knap <3 <3 <3 <3


Ik vind m enorm op Chab lijken qua uitstraling. De kleur is niet hetzelfde, maar de aftekening wel, alleen een voor been heeft Chab niet wit.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-20 11:50 



 
Profiel   

zosja24 schreef
Hoe zijn hun 2e can karakter als je ze beschrijft chey?

Hier rustig beetje trainen nu met die chaos.
Denk tot sws mei miss langer dat er nog niet gestart mag worden.
Heb alles bevestigd behalve wijken dat is echt muntje opgooien :+
Op de 1 of andere manier altijd daar moeite mee gehad.
Traffers schoudervoor galopwissel met haar moeder piaf passage nergens zo verder problemen mee als gewoon wijken...

Maarja dat heb je met chronisch zo scheef als een ho*re toeter zijn...

Had in de planning een auto erbij voor trekhaak maar nu met de wedstrijden die ik nog niet geplant zie worden en werk dat stilligt...
Hoop ik juni juli te kunnen kijken...

Hebben jullie chablis nakomelingen ook problemen met suiker eiwit of te rijk ruwvoer?


[ [url=m/ZbGRgG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Papa wel! Inmiddels over gegaan op een graan en melasse vrij voer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-20 11:52 



 
Profiel   

Ik ben gister voor het eerst in heel wat jaren met Chablis op wedstrijd geweest. Toen ik hem kocht had hij enorme trailerlaadproblemen. Inmiddels twee jaar verder met intensief lessen konden we onze trailerlaadvaardigheden toepassen in de praktijk. Hij deed het hartstikke goed, was super braaf. Alleen de baas had wat spanning in de proeven.. We zijn twee winstpuntjes rijker.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 09:40 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Al meerdere keren het topic gevonden en gezien, maar dan nu eindelijk een berichtje.

Ik heb Kim Carla (roepnaam Keira) gefokt en heb ik nog steeds. Chablis x Florencio x Beaujolais. Geen makkelijk paard. Niet ril of bang, integendeel. Buiten poep braaf. Kan ook goed springen. Heb er nu twee veulens uit gefokt. Beide van Floris. Hele mooie veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 23:06 



 
Profiel   

Ik had ook een nakomeling! Helaas verkocht anderhalf jaar geleden. Hij is te klein gebleven voor mij, 1.62m

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:49 



 
Profiel   

Hoi,

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie paarden gaat! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:10 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Hoi,

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie paarden gaat! :)


zooo dat is even geleden! met Jeff gaat het heel goed! en met die van jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-23 22:36 



 
Profiel   

Met onze Chablisjes gaat het super. Beide lekker aan het werk met bijrijdsters en Kaelynn hoogdrachtig van Matiz, zo ontzettend benieuwd naar die combinatie :j

Hoe is het met Chablis zelf ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-23 23:33 



 
Profiel   

Wat leuk dat dit topic weer even omhoog geschopt wordt. @Nynke heb je nog actuele foto’s van hem of van jullie samen? @Chey jou volg ik dagelijks op Facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-23 23:21 



 
Profiel   

Mijn mooie Chablis merrie Savanne is er al 7 jaar niet meer, ik mis haar nog steeds! Ik vertel veel verhalen over haar tijdens mijn lessen , en altijd met een lach!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-23 01:55 



 
Profiel   

Huh? Savanne had toch een zoon van Chablis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-23 08:02 



 
Profiel   

GJ9 schreef
Huh? Savanne had toch een zoon van Chablis?

O jee, ik zat duidelijk niet op te letten, ik dacht dat het het topic over afstammelingen van Tango was, haha. Antwoord geven op de vroege morgen is niet slim haha!

Ja, ze heeft een zoon van Chablis, Knox genaamd. Die was ik min of meer uit het oog verloren totdat ik een berichtje kreeg van een dame uit Zweden, waar hij nu woont!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-23 08:04 



 
Profiel   

Wat leuk om te horen dat er nog meer nakomelingen zijn! Ik geniet met volle teugen van alle foto’s en verhalen. Een aantal mensen heb ik ook op Facebook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-23 23:15 



 
Profiel   

Met Chablis zelf gaat het erg goed! Hij is vrolijk en zit goed in zijn vel. Zal ook wat foto’s plaatsen weer. Ik ben sinds een tijd over op ander voer en hij doet het hier echt heel goed op. Hij heeft meer energie. Chablis doet het t beste in het winter seizoen. Hij heeft enorm last van vliegen en kan niet goed tegen warmte. Herkennen jullie dat?

We rijden nog een aantal keer in de week wat basis dressuur en als het goed gaat wat meer (afhankelijk van z’n artrose/stijfheid). We gaan ook nog geregeld naar buiten en dat vindt hij prachtig. Springen doen we niet meer, soms nog wel wat Cavaletti. En zo nu en dan doen we ook wat grondwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-23 23:19 



 
Profiel   

Ik merk wel dat Chablis ouder aan het worden is. Hij wordt 17 jaar. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-23 23:23 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Met Chablis zelf gaat het erg goed! Hij is vrolijk en zit goed in zijn vel. Zal ook wat foto’s plaatsen weer. Ik ben sinds een tijd over op ander voer en hij doet het hier echt heel goed op. Hij heeft meer energie. Chablis doet het t beste in het winter seizoen. Hij heeft enorm last van vliegen en kan niet goed tegen warmte. Herkennen jullie dat?

We rijden nog een aantal keer in de week wat basis dressuur en als het goed gaat wat meer (afhankelijk van z’n artrose/stijfheid). We gaan ook nog geregeld naar buiten en dat vindt hij prachtig. Springen doen we niet meer, soms nog wel wat Cavaletti. En zo nu en dan doen we ook wat grondwerk.


Wat fijn dat hij meer energie heeft! Wat voor voer geef je nu?
Dat van de vliegen herken ik wel, dat heeft Heineken ook, die staat in de zomer dag en nacht met een vliegenkap, sokken tegen t stampen en deken als t heel erg is. Als t heel warm is doe ik zelf ook een stapje terug en het dus ook wat rustiger aan met Hein maar echt last van de warmte heeft ie niet. Ondanks schaduw op de wei staat ie gewoon in de brandende zon…

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-23 18:07 



 
Profiel   

Oh Kaelynn heeft altijd enorm veel last van de vliegen en hitte, die heeft een gevoelig huidje maar trekt ook echt wel vliegen aan.

Chablis ziet er goed uit :j Mooi !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-23 18:10 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Gizeppie schreef
Met Chablis zelf gaat het erg goed! Hij is vrolijk en zit goed in zijn vel. Zal ook wat foto’s plaatsen weer. Ik ben sinds een tijd over op ander voer en hij doet het hier echt heel goed op. Hij heeft meer energie. Chablis doet het t beste in het winter seizoen. Hij heeft enorm last van vliegen en kan niet goed tegen warmte. Herkennen jullie dat?

We rijden nog een aantal keer in de week wat basis dressuur en als het goed gaat wat meer (afhankelijk van z’n artrose/stijfheid). We gaan ook nog geregeld naar buiten en dat vindt hij prachtig. Springen doen we niet meer, soms nog wel wat Cavaletti. En zo nu en dan doen we ook wat grondwerk.


Wat fijn dat hij meer energie heeft! Wat voor voer geef je nu?
Dat van de vliegen herken ik wel, dat heeft Heineken ook, die staat in de zomer dag en nacht met een vliegenkap, sokken tegen t stampen en deken als t heel erg is. Als t heel warm is doe ik zelf ook een stapje terug en het dus ook wat rustiger aan met Hein maar echt last van de warmte heeft ie niet. Ondanks schaduw op de wei staat ie gewoon in de brandende zon…


Chab stond eerder ook helemaal ingepakt. Ik hoop straks als er meer wind staat er ook minder vliegen zijn. Hij vindt het zo naar! Het lijkt alsof hij er door opgegeten wordt.

Ik geef best wel wat dingen, maar hij doet het nu vooral goed op Pavo multivit (supplement), havens gastro, fiber force, en wat fibra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-23 19:26 



 
Profiel   

Hier zijn er trouwens mooie kerstfoto's van onze paarden gemaakt en ook van onze hengst Onyx (Picasso x Chablis)

[ img ]

[ img ]

Dus ook zijn kleinkinderen zijn we erg blij mee :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-23 19:30 



 
Profiel   

Cheytjuh schreef
Hier zijn er trouwens mooie kerstfoto's van onze paarden gemaakt en ook van onze hengst Onyx (Picasso x Chablis)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dus ook zijn kleinkinderen zijn we erg blij mee :o


Prachtig paard! Is deze met die witte hoge benen? Ik vind hem echt heel mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-23 20:52 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Wat leuk dat dit topic weer even omhoog geschopt wordt. @Nynke heb je nog actuele foto’s van hem of van jullie samen? @Chey jou volg ik dagelijks op Facebook


Jazeker. vandaag weer gestart samen in m2. 2x eerste met 4 winst. We mogen Z maar eerst de regiokampioenschappen :D. Hij doet het zooo goed! trots op Jeff.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-24 21:37 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed gaat met alle familieleden! ;)
leuk te horen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-24 21:38 



 
Profiel   

Nynke001 schreef
Gizeppie schreef
Wat leuk dat dit topic weer even omhoog geschopt wordt. @Nynke heb je nog actuele foto’s van hem of van jullie samen? @Chey jou volg ik dagelijks op Facebook


Jazeker. vandaag weer gestart samen in m2. 2x eerste met 4 winst. We mogen Z maar eerst de regiokampioenschappen :D. Hij doet het zooo goed! trots op Jeff.

[ [url=m/aBOrsp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rMkLqI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtig paard! Echt heel mooi! En wat een fantastische foto’s en een mooie prestatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-24 21:28 



 
Profiel   

dank je wel! hij is zo leuk :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-24 15:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen