Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Opzoek naar nakomelingen dekhengst Chablis(Upperville x Zep)

 
Profiel   

NatasjavE schreef
Leuke kop heeft hij toch.

Laat hij zich uit de wei vangen door een man?

De Netty’s zijn geen mannen-paarden.

Mijn merrie en haar moeder lieten/laten zich niet door een man uit de wei halen. Van Minetty weet ik dat eerlijk gezecht niet.


Chab heeft zo n aandoenlijk hoofd, heerlijk! Haha die puppy ogen raakt tie nooit kwijt..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 14:14 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
NatasjavE schreef
Leuke kop heeft hij toch.

Laat hij zich uit de wei vangen door een man?

De Netty’s zijn geen mannen-paarden.

Mijn merrie en haar moeder lieten/laten zich niet door een man uit de wei halen. Van Minetty weet ik dat eerlijk gezecht niet.


Nee! Hij is GEEN mannenpaard..


Wat grappig, Heineken is ook totaal geen mannenpaard.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 17:27 



 
Profiel   

Zouden jullie paarden dat van Chab hebben denken jullie? Ik ken wel meer hengsten die geen mannenpaard zijn hoor. Zou t te maken hebben met dat hengsten toch wel een ego hebben soms?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 18:21 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Zouden jullie paarden dat van Chab hebben denken jullie? Ik ken wel meer hengsten die geen mannenpaard zijn hoor. Zou t te maken hebben met dat hengsten toch wel een ego hebben soms?



Mijn paard is geen hengst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 19:13 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Gizeppie schreef
Zouden jullie paarden dat van Chab hebben denken jullie? Ik ken wel meer hengsten die geen mannenpaard zijn hoor. Zou t te maken hebben met dat hengsten toch wel een ego hebben soms?



Mijn paard is geen hengst :D


Hahahaha merries kunnen dat ook hebben misschien? Of t zit in Chab hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 20:22 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Zouden jullie paarden dat van Chab hebben denken jullie? Ik ken wel meer hengsten die geen mannenpaard zijn hoor. Zou t te maken hebben met dat hengsten toch wel een ego hebben soms?

Ligt denk ik ook aan type paard en type man.
Maar dan heeft chab wel pech gehad met twee mannelijke ruiters bij training..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 16:52 



 
Profiel   

fargo schreef
Ligt denk ik ook aan type paard en type man.


Klopt. Bella kan het uitstekend vinden met Patrick.

Maar ze laat ze door veel mannen niet uit de wei vangen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 16:56 



 
Profiel   

fargo schreef
Gizeppie schreef
Zouden jullie paarden dat van Chab hebben denken jullie? Ik ken wel meer hengsten die geen mannenpaard zijn hoor. Zou t te maken hebben met dat hengsten toch wel een ego hebben soms?

Ligt denk ik ook aan type paard en type man.
Maar dan heeft chab wel pech gehad met twee mannelijke ruiters bij training..


Volgens mij ging dat wel aardig, maar goed in die tijd was ik nog niet in beeld.. Maar er wordt gezegd dat het geen mannenpaard is.. De mannen kunnen hem idd ook niet pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 18:42 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Kokopelli! In de volksmond Koko.. Mijn indianenpaard en vreemde eend in de bijt..

Sorry voor de late reactie, zie bij toeval je vraag en zag koko op de lijst staan *\o/*

Ze heeft een apart karakter, ze is heel chill en eigenlijk makkelijk maar ze kan ook totaal hysterisch doen.. Als je haar dan even ernstig toespreekt geeft ze vrij rap op en loopt weer met je mee alsof er niets aan de hand is. Geen hekel aan mannen oid en vreselijk knuffelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 11:25 



 
Profiel   

MKuijt schreef
[ [url=m/Uo2rK2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NukEFd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zQVbSL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NTUX6W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kokopelli! In de volksmond Koko.. Mijn indianenpaard en vreemde eend in de bijt..

Sorry voor de late reactie, zie bij toeval je vraag en zag koko op de lijst staan *\o/*

Ze heeft een apart karakter, ze is heel chill en eigenlijk makkelijk maar ze kan ook totaal hysterisch doen.. Als je haar dan even ernstig toespreekt geeft ze vrij rap op en loopt weer met je mee alsof er niets aan de hand is. Geen hekel aan mannen oid en vreselijk knuffelig.


Jeetje dit is wel een aparte nakomeling zeg. Chab is ook heel chill. Maar als hij iets eng vindt gaat hij in de ankers. Wordt absoluut niet hysterisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 14:10 



 
Profiel   

Ik kom nu pas voorbij dit topic. Hartog (chablisxvitens) was van mij! Ik heb hem gekocht toen hij 5mnd was en helaas heb ik hem vorig jaar in april moeten laten inslapen ;( hij was mijn allergrootste maatje, al vanaf dag 1. Hij was wat dominant, maar nooit gemeen. Hij was altijd vrolijk, je kon uren met hem knuffelen en gewoon heel cool. Hij was net 4 week onder het zadel toen ik mijn eerste buitenritje met hem deed en na 2 buitenritjes samen met een ander paard, ben ik alleen op pad gegaan. Wat was hij toch stoer! Hij was ontzettend braaf, liep overal langs en ook al was iets eng, als ik zei dat het goed was, dan was het ook goed <3 In de bak was hij niet de makkelijkste, maar kwa energie perfect voor mij. Veel go, maar heel nuchter! Voor mij mijn once in a lifetime paard.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 09:03 



 
Profiel   

Ik zie ook nu dit topic pas. Hier geen nakomeling, maar wel de volle zus van chablis in bezit. Heeft ook zeker een heel eigen karakter en zal niet snel iets doen wat haar niet zint.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 09:38 



 
Profiel   

Ahhhh Emminetty <3

Heel nieuwsgierig naar haar Jupiler veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 09:46 



 
Profiel   

Imaani schreef
Ik kom nu pas voorbij dit topic. Hartog (chablisxvitens) was van mij! Ik heb hem gekocht toen hij 5mnd was en helaas heb ik hem vorig jaar in april moeten laten inslapen ;( hij was mijn allergrootste maatje, al vanaf dag 1. Hij was wat dominant, maar nooit gemeen. Hij was altijd vrolijk, je kon uren met hem knuffelen en gewoon heel cool. Hij was net 4 week onder het zadel toen ik mijn eerste buitenritje met hem deed en na 2 buitenritjes samen met een ander paard, ben ik alleen op pad gegaan. Wat was hij toch stoer! Hij was ontzettend braaf, liep overal langs en ook al was iets eng, als ik zei dat het goed was, dan was het ook goed <3 In de bak was hij niet de makkelijkste, maar kwa energie perfect voor mij. Veel go, maar heel nuchter! Voor mij mijn once in a lifetime paard.
[ [url=m/61xWKe.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wN44re.png]Afbeelding[/url] ]



Wat erg dat je je maatje hebt moeten laten gaan! Ik ben de eigenaresse van de vader.. Dat nuchtere ken ik.. Het veel go hebben heeft Chablis ook wel, maar niet altijd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 17:58 



 
Profiel   

n_twinkel schreef
Ik zie ook nu dit topic pas. Hier geen nakomeling, maar wel de volle zus van chablis in bezit. Heeft ook zeker een heel eigen karakter en zal niet snel iets doen wat haar niet zint.
[ [url=m/XEbD9j.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gaaf dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 17:58 



 
Profiel   

@Natasja daar ben ik ook super benieuwd naar. Eind mei duurt nog best lang :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 06:58 



 
Profiel   

Hier gisteren Kaelynn weer gelongeerd voor het eerst, ze vond het nogal spannend weer even, maar ze heeft er wel zin in. Ze moet nog even flink wat meer spekkies kweken en de spieren weer en dan is ze weer mooi, volgend jaar niet meer samen met Klarrissa en veulen in de wei.



Daarna Klarrissa weer gepakt, vandaag gaan we kijken hoe ze reageert op het hangen, tot zover pakt ze alles heel netjes en braaf op :j



Ze zijn zo verschillend qua type maar ook qua karakter, erg interessant altijd weer om de juiste knopjes te vinden en alles uit te vogelen per paard. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 11:23 



 
Profiel   

Voor diegene die willen weten hoe t met Chablis gaat, op dit moment top! [ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 17:48 



 
Profiel   

Wauw Chablis ziet er goed uit! Meet zijn zoon Jeffelin Royal, mijn stoere vriend van ongeveer 167hoog. een grote knuffelkont.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 15:31 



 
Profiel   

Nynke001 schreef
Wauw Chablis ziet er goed uit! Meet zijn zoon Jeffelin Royal, mijn stoere vriend van ongeveer 167hoog. een grote knuffelkont.

[ [url=m/a3ngHD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WhRuzH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tMMbtd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die blik op de laatste foto is echt Chab! Wat een plaatje! Heerlijk om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:24 



 
Profiel   

Dit zijn foto’s van Chablis van afgelopen zomer!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:26 



 
Profiel   

Misschien leuk om te weten dat ik binnenkort naar de fokker van Chablis ga. Ik zal jullie ook de info delen die ik krijg over Chablis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:27 



 
Profiel   

Oh veel plezier daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:37 



 
Profiel   

Ik zal jullie een foto van vandaag laten zien. Hij had wel lekker gerold.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:49 



 
Profiel   

Jeff heeft inderdaad de blik van zijn vader . Chablis ziet er echt super uit. Leuk om zo alle broers en zussen te volgen

Jeff vandaag:

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 23:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen