Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[GZ] Nakomelingen brewers Tanione

 
Profiel   

Wij zijn op zoek naar de nakomelingen van hackney merrie Brewers Tanione.
De merrie is sinds augustus vorig jaar in het bezit van mijn moeder, en zijn heel benieuwd waar de nakomelingen (8 stuks) terecht zijn gekomen.
We hebben bij de vorige eigenaar het laatste veulen gezien, de jaarling merrie Sky High en Sheila.
Veulen en jaarling zijn sowieso verkocht, van Sheila weet ik dat niet zeker, alle andere nakomelingen zijn ook verkocht.
Hierbij de afstamming van Tanione, evenals de lijst met namen van de nakomelingen.
4x vader Brookeborough Flash Jack, 3x oldtown Touch of Class, 1x bloklands Shales.

Afstamming Tanione
[ img ]

Namen nakomelingen
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 18:40 



 
Profiel   

Zo te zien op de site van de fokker is Sheila nog steeds in zijn bezit. Bij de KNHS zijn geen nakomelingen van haar bekend, tenzij ze een andere sportnaam wellicht hebben gekregen. Tanione is daar trouwens zelf wel bekend.
Heb ook gekeken wat er aan huidige startkaarten is binnen de hackney vereniging, maar daar zitten geen nakomelingen van haar tussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 21:52 



 
Profiel   

Dank je voor je bericht, ook per pb.

Jammer dat er geen nakomelingen in de sport lopen op het moment.
Hopelijk kom ik er toch nog een aantal op het spoor dmv mijn oproepjes hier en op Facebook.

Overigens hebben we 1 nakomeling wel gevonden via een verkoopadvertentie, dat betreft de hengst Rock 'n Roll, schijnt nu bij een hackney rijder te staan maar helaas nog geen contact kunnen krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-19 19:44 



 
Profiel   

Als je me de naam van die rijder geeft kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-19 21:33 



 
Profiel   

Inmiddels de 2e verkochte nakomeling gevonden, Black Beauty.
Ze staat te koop, samen met haar veulen.
Dus de teller staat op 3, Sheila (Staat nog bij vorige eigenaar Tani), Rock 'n Roll, en Black Beauty.
Nog maar een paar te gaan :D

Onze merrie geeft, afgaande op deze 3 nakomelingen, haar goede karakter in ieder geval door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 08:33 



 
Profiel   

Een heel oud topic, maar wellicht dat er nu wel meer bekend is waar de nakomelingen zijn gebleven.

De oudste, Sheila, staat nog bij de fokker.
Sky High komt ook nog afentoe in beeld en staat nu bij een trainingsstal in Belgiƫ.
Heer Handsome staat bij een fokker/hengstenhouder/handelaar en kan ik volgen via Facebook.
Black beauty had ik ook gevonden maar al vrij snel weer uit het oog verloren, zij werd verkocht voor de dressuursport.

Ik zoek dus Blue Angel, Here She'ez, Rock'n Roll, Let's Dance en Black Beauty.

Tanione is inmiddels m1 met 3 winstpunten uit 5 proeven.
Het is jammer dat ze geen predikaten voor de dressuurprestaties hebben bij het hackney stamboek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 15:56 



 
Profiel   

Inmiddels ben ik erachter dat in ieder geval 3 nakomelingen naar Engeland danwel Hongarije verkocht zijn.
Jammer, want nu zullen we er niet veel van horen.
Black beauty is voor de dressuur verkocht, maar kan ik ook nergens vinden helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 20:12 



 
Profiel   

Wij hebben zojuist Heer Handsome gekocht, halen hem morgen op. Heb je ook foto van de merrie??

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-22 21:19 



 
Profiel   

@dushishoeve: gefeliciteerd! Dat was snel besloten zag ik :)
Wat zijn jullie plannen met hem?

in mijn onderschrift staat een volgtopic over Tani.
Ze loopt inmiddels M1 dressuur en is klaar voor het Z.
Je kunt haar ook volgen op m'n instagram.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 06:52 



 
Profiel   

different1 schreef
@dushishoeve: gefeliciteerd! Dat was snel besloten zag ik :)
Wat zijn jullie plannen met hem?

in mijn onderschrift staat een volgtopic over Tani.
Ze loopt inmiddels M1 dressuur en is klaar voor het Z.
Je kunt haar ook volgen op m'n instagram.
[ [url=m/dKh27s.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pj2xmv.webp]Afbeelding[/url] ]


Ja precies wat we zochten, hij gaat komend seizoen mee op concours. Fijn dier is het. Snap nu wel waar het wit vandaan komt. Leuk dat zn moeder onder het zadel loopt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-22 22:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen