Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

moniek21 schreef
Kiko, wat fijn dat ze bleef zitten. En wat super fijn dat je er zelf weer opgestapt bent.. Bij mij heeft het 2 jaar geduurd na mijn hele erge val voor ik weer “gewoon” op kon stappen zonder zenuwen ..

Ja heel blij mee. Want als ze door gaan krijgen dat ze jou eraf krijgen ben je verder van huis.
Gister zelfs los gestapt. Ik vind nog mega spannend. Bij elk geluidje verstijf ik. Die 2e val heeft er behoorlijk ingehakt merk ik. Maar hopelijk krijg ik snel weer mijn vertrouwen terug. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer alleen met haar gewandeld. Ze deed het super! Wel paar keer stil gestaan maar daarna liep ze elke keer weer braaf mee! Met geduld bereik je veel meer..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:32 



 
Profiel   

moniek21 schreef
:o Gisteren hebben Mac en ik onze eerste “echte” wedstrijd gereden in het L2.
Wat ben ik trots op hem, zo lief als dat hij is <3
Het moet allemaal nog veel beter maar de kop is er weer af *\o/*
We hebben 188 en 195,5 gereden.. na de proefjes is mijn vriendin nog even met hem wezen uitstappen ( aan de hand) in het naastgelegen park … hij vind alles leuk <3
Wees niet te streng :o Ohja linksom vind hij heel lastig nog zeker in het wijken doet hij een soort van hupjes maken het wordt al beter maar ik vind het heel lastig om het “eruit” te krijgen.
https://youtu.be/qwOMO9iEeD8
https://youtu.be/ac_jp2WQKnA

Wat goed zeg! Daar mag je mega trots op zijn! Ik denk dat bij mij pas volgend jaar wordt dat ik ga starten maar mijn tijdelijke ruiter zegt dat ze vd zomer al kan We gaan het zien! Km maken is altijd fijn.. dan wennen ze eraan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:34 



 
Profiel   

Prachtige foto’s van Parker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:36 



 
Profiel   

moniek21 schreef
:o Gisteren hebben Mac en ik onze eerste “echte” wedstrijd gereden in het L2.
Wat ben ik trots op hem, zo lief als dat hij is <3
Het moet allemaal nog veel beter maar de kop is er weer af *\o/*
We hebben 188 en 195,5 gereden.. na de proefjes is mijn vriendin nog even met hem wezen uitstappen ( aan de hand) in het naastgelegen park … hij vind alles leuk <3
Wees niet te streng :o Ohja linksom vind hij heel lastig nog zeker in het wijken doet hij een soort van hupjes maken het wordt al beter maar ik vind het heel lastig om het “eruit” te krijgen.
https://youtu.be/qwOMO9iEeD8
https://youtu.be/ac_jp2WQKnA



Moniek wat gaaf! Gefeliciteerd met je mooie punten. Start je nou gewoon bij de Zaanse Ruiters? Want dan kunnen wij elkaar nog wel tegen komen in de toekomst :D

Ik vind jullie aanleuning er al heel fijn uitzien. Heel veel plezier samen en misschien tot ziens

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 09:35 



 
Profiel   

Missvk schreef
moniek21 schreef
:o Gisteren hebben Mac en ik onze eerste “echte” wedstrijd gereden in het L2.
Wat ben ik trots op hem, zo lief als dat hij is <3
Het moet allemaal nog veel beter maar de kop is er weer af *\o/*
:D We hebben 188 en 195,5 gereden.. na de proefjes is mijn vriendin nog even met hem wezen uitstappen ( aan de hand) in het naastgelegen park … hij vind alles leuk <3
Wees niet te streng :o Ohja linksom vind hij heel lastig nog zeker in het wijken doet hij een soort van hupjes maken het wordt al beter maar ik vind het heel lastig om het “eruit” te krijgen.
https://youtu.be/qwOMO9iEeD8
https://youtu.be/ac_jp2WQKnA



Moniek wat gaaf! Gefeliciteerd met je mooie punten. Start je nou gewoon bij de Zaanse Ruiters? Want dan kunnen wij elkaar nog wel tegen komen in de toekomst :D

Ik vind jullie aanleuning er al heel fijn uitzien. Heel veel plezier samen en misschien tot ziens


Ja dat klopt dat is mooi dichtbij voor ons .. we staan in de Starnmeer.
Lijkt me leuk jullie tegen te komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 13:19 



 
Profiel   

Mijn daily is ook aan haar volwassen leven begonnen.

[ img ]

De eerste rondjes zagen er iig veelbelovend uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 17:02 



 
Profiel   

Wat super leuk! Wie weet in de toekomst. Wij staan in Lutjewinkel dus dat is hartstikke dichtbij :D


simpie94 schreef
Mijn daily is ook aan haar volwassen leven begonnen.

[ [url=m/FFaV3k.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste rondjes zagen er iig veelbelovend uit!
[/quote]


Wat leuk! Lekker actief plaatje zo. Heel veel plezier met deze magische begintijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 17:09 



 
Profiel   

moniek21 schreef
:o Gisteren hebben Mac en ik onze eerste “echte” wedstrijd gereden in het L2.
Wat ben ik trots op hem, zo lief als dat hij is <3
Het moet allemaal nog veel beter maar de kop is er weer af *\o/*
We hebben 188 en 195,5 gereden.. na de proefjes is mijn vriendin nog even met hem wezen uitstappen ( aan de hand) in het naastgelegen park … hij vind alles leuk <3
Wees niet te streng :o Ohja linksom vind hij heel lastig nog zeker in het wijken doet hij een soort van hupjes maken het wordt al beter maar ik vind het heel lastig om het “eruit” te krijgen.
https://youtu.be/qwOMO9iEeD8
https://youtu.be/ac_jp2WQKnA


He Moniek ik zat in de trein dus heb nog even een keer naar je proeven gekeken. Ziet er al heel netjes uit hoor. Linksom is inderdaad nog wat lastig soms. Het lijkt voor mij beter te worden als hij verlengt en wijkt. Klopt dat? Daar zie ik het eigenlijk niet terug en lijkt hij geen huppel te laten zien. Misschien heb je er iets aan. Succes! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 17:21 



 
Profiel   

Missvk schreef
moniek21 schreef
:o Gisteren hebben Mac en ik onze eerste “echte” wedstrijd gereden in het L2.
Wat ben ik trots op hem, zo lief als dat hij is <3
Het moet allemaal nog veel beter maar de kop is er weer af *\o/*
We hebben 188 en 195,5 gereden.. na de proefjes is mijn vriendin nog even met hem wezen uitstappen ( aan de hand) in het naastgelegen park … hij vind alles leuk <3
Wees niet te streng :o Ohja linksom vind hij heel lastig nog zeker in het wijken doet hij een soort van hupjes maken het wordt al beter maar ik vind het heel lastig om het “eruit” te krijgen.
https://youtu.be/qwOMO9iEeD8
https://youtu.be/ac_jp2WQKnA


He Moniek ik zat in de trein dus heb nog even een keer naar je proeven gekeken. Ziet er al heel netjes uit hoor. Linksom is inderdaad nog wat lastig soms. Het lijkt voor mij beter te worden als hij verlengt en wijkt. Klopt dat? Daar zie ik het eigenlijk niet terug en lijkt hij geen huppel te laten zien. Misschien heb je er iets aan. Succes! :D


Klopt helemaal hoor en ook wanneer hij iets langzamer in tempo loopt heeft hij het niet.. het is puur een balans dingetje, vandaag weer wedstrijd gehad op stal .. had ik hem iets meer voor me had hij ook geen huppels 193 en 195 en 2 x gewonnen..
dus langzaamaan gaat het beter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 19:47 



 
Profiel   

simpie94 schreef
Mijn daily is ook aan haar volwassen leven begonnen.

[ [url=m/FFaV3k.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste rondjes zagen er iig veelbelovend uit!

Heel knap!!! <3

Jullie gaan lekker Moniek!!

Ik zag net dat op Koningsdag de hengstenshow bij de Watermolen is. En Daily Diamond loopt ook mee. Ben heel benieuwd hoe hij nu loopt!
https://www.horses.nl/fokkerij/hengsten ... hYgfPF9Pow

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 09:15 



 
Profiel   

Ow interessant dat DD weer eens live te zien is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 15:25 



 
Profiel   

Helaas zitten wij dan in Ees bij het land van Bartje .. ik hoop dat als er iemand van hier heen gaat deze misschien wil filmen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 16:00 



 
Profiel   

Ik ben er helaas ook niet, maar wel benieuwd! Vooral omdat er weinig recent beeldmateriaal is van m (iig dat ik weet).

Gefeliciteerd Moniek, mooie scores weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 16:59 



 
Profiel   

Dank jullie wel Noukie en Margootie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 18:45 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Daily’s?

Parker groeit lekker door. Volgende week word hij alweer 2!

Wat fotootjes van gisteren
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 09:43 



 
Profiel   

Mac gaat goed , we zijn rustig aan begonnen met de wissels en een klein beginnetje met de 2e draf gemaakt.
As zondag hebben we weer een wedstrijd gepland.

Knappe Parker , ben zo benieuwd hoe hij volgend jaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 10:52 



 
Profiel   

Wat leuk Moniek. Ben benieuwd hoe Mac zich zondag laat zien. Heel veel succes alvast. Wat is Parker al een kerel zeg. Ben ook erg benieuwd hoe hij het straks op pakt. Ik heb afgelopen week mijn Red Run naar huis gehaald. Ben er ontzettend blij mee. Hij liep vijf keer zelf de wagen op ondanks dat zijn maatje echt niet wilde. Ik was ontzettend trots op zijn dappere acties. Hij begint zich flink te ontwikkelen en is een stuk minder rillerig en heeft veel meer vertrouwen. Even een fotootje

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 08:24 



 
Profiel   

Miss, jemig wat ontzettend knap zeg dat hij zo de wagen op liep .. ik snap dat je daar ontzettend trots op bent.
Ik ben ook benieuwd hoe Mac zich laat zien zondag hahaha.. hij had gisteren nog even een ijzer eraf .. gelukkig heb ik een lieve smid , die kwam vandaag nog even een nieuwe eronder slaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 17:15 



 
Profiel   

Is er nog iemand naar de show geweest bij de watermolen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 23:06 



 
Profiel   

Mooie foto’s weer van Parker. Heeft echt wat weg van mijn DD ook zo met die twee witte achter voetjes.

Succes morgen met de wedstrijd Moniek.

Wat goed dat Red run zo laadde. Altijd maar afwachten als ze nog zo jong zijn.

Mijn DD is nu 3 weekjes aan het werk. Ze pakt het super op. Heeft echt al een hele mooie balans voor een 3-jarige. Verder is het karakter echt top.

Momentje uit een filmpje maar dan hebben jullie een idee.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 17:37 



 
Profiel   

Ziet er heel fijn uit Simpie, mooie merrie ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 20:10 



 
Profiel   

Vandaag ben ik weer met Mac op pad geweest..
We hadden de taak om rustiger te rijden , dus. Iet met mach 4 door de baan hahaha.
Het is gelukt, had het gevoel dat ik bijna omviel haha. Maar het werd toch beloond met 2 x 1e en 199 en 201,5 punt. Helemaal blij het was weer een fijne ervaring, Mac is zo relaxt echt heerlijk hoe hij zich gedraagt tijdens de wedstrijd en op de trailer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 20:56 



 
Profiel   

Fijn dat Red Run weer thuis is!!

Ziet er goed uit Simpie!!

Wat knap Moniek! Jullie gaan als een speer!!

Parker was gister jarig! 2 jaar alweer!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 17:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Parker , 2 jaar alweer .. nog even geduld <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 18:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd meiden! Moniek met je mooie punten en goede ervaring op de wedstrijd. Magootje van harte met je paardje!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 21:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen