Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Klinkt goed!!

Vandaag Parker zijn manen geknipt en wat getut <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 18:51 



 
Profiel   

Beste bos heeft ie al :D ik vind m leuk :) Maar is hij echt pas 1? Hij is veel te knap voor een jaarling _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 18:44 



 
Profiel   

Haha ja hij is echt pas 1!

Nog een paar fotootjes van vandaag <3 het is zo’n heerlijk ventje <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 18:50 



 
Profiel   

Hoe gaat met jullie Daily’s?

Parker doet het super! Gisteren een keer knotjes in gedaan :P het staat hem wel knap vind ik <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:03 



 
Profiel   

Knap paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 06:11 



 
Profiel   

Staat hem zeker!

Hier is de kleine nu 1,5 week thuis. Het is nog erg wiebelig, maar heel braaf. Zo’n 20x60 buitenbak is best groot met een puppie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 06:42 



 
Profiel   

Wat een rust hier! Hoe gaat het met jullie Daily’s?

Parker doet het super! Hij groeit hard en ontwikkeld zo mooi! <3 ben zo onwijs blij met mijn lieve ventje <3 We zijn ook lekker wat bezig met schriktraining en hersenwerk.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nog een paar foto’s van vorige week:

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En een paar van gisteren:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:41 



 
Profiel   

Mevrouw is ook weer in de winter stalling bij de opfok. Gelukkig super braaf ondertussen en geniet heerlijk van haar poetsbeurten. Echt een knuffel. Ze begint nu ook echt paard te worden, krijgt steeds meer body.


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:13 



 
Profiel   

Knapperds beide!

Mijne doet het ook mega goed! Echt braaf onder het zadel. Maandag de tandarts er weer bij gehad, was wel weer wat nodig, dus heel benieuwd hoe dat in de tijd uitpakt qua aanleuning.
Foto’s ohz evt via pb voor de liefhebbers :)

Het iig duidelijke DD koppie :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 07:36 



 
Profiel   

Wat een knapperds allemaal. Mijn 3,5 jarige Daily Diamond merrie doet het ook goed.. en ook onder het zadel mag ik niet klagen. We zijn spelenderwijs aan het rijden zodat ze het leuk blijft vinden. Rijd 2x soms 3x in de week. En ieder weekend lekker buiten wandelen met mijn oude merrie van bijna 25.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 09:03 



 
Profiel   

Wat leuk! Jouwe heeft wel al een stuk meer body dan de mijne zo te zien :)
Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 10:09 



 
Profiel   

Ze is maar 1,61m maar ze had als veulen al body. Heb veel veulen foto’s gekregen van de vorige eigenaar en van de fokker.


[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 11:16 



 
Profiel   

Zijn die van jullie ook zo knuffelig en mega slim? Ze pakt dingen heel snel op dus verveelt zich daardoor ook weer snel dus best lastig want je wil nog niet teveel doen met een 3-jarige.
Buiten met wandelen als ze iets spannend vindt kijkt ze eerst en loopt er dan stoer op af. Als ik samen ga wandelen loopt ze in goed tempo voorop. Ben benieuwd hoe ze is als ik uiteindelijk erop ga naar buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 16:23 



 
Profiel   

Wat een knapperds! Ze hebben allemaal zo’n herkenbaar koppie!
Parker is ook onwijs lief en knuffelig en heel slim en leergierig! Hij vind alles leuk en heeft heel veel vertrouwen in mij. Ik heb hem ook geleerd op commando dingen aan te raken. Nu gebruik ik dat ook als hij iets spannend vind. Dan zeg ik ‘touch’ en raakt hij het aan met zijn neus en krijgt dan een beloning. Dat snapte hij ook zo snel!
Hij is volgende week alweer 1,5! Ik heb hem van de week nog gemeten en hij is nu 1.58m. Word een mooie maat denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 22:56 



 
Profiel   

Ze hebben inderdaad (bijna) allemaal een herkenbaar koppie.
Naku leert ook erg snel. Dat is een hele handige oefening die je doet Magootie. Naku gaat zelf al op dingen af. En dan laat ik haar kijken/ruiken en dan is het ok.
Parker gaat een mooie maat krijgen dan. Naku is nu 1,61 en zal nog 2-3cm groeien volgens de touwtjes methode. We gaan het zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 23:10 



 
Profiel   

Mijne is ook echt een knuffel inderdaad, en dapper. Wat jullie ook zeggen, ze vindt heus dingen eng maar ze gaat er niet voor weg.
Zo zijn we vandaag voor het eerst op vreemd terrein wezen rijden (heb dr natuurlijk bij de zadelmak maker gereden en thuis, dus ze kent verschillende banen, maar nog niet met de trailer ergens heen en dan erop)
En ja, dan kiezen we gelijk maar wat leuks uit voor dr :D Wat een heerlijk karakter.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 17:42 



 
Profiel   

Wat goed zeg. Wij rijden hier zo het bos in maar heb tot nu toe alleen gewandeld.
Ik heb pittig jaar achter de rug dus doe nog niet zoveel want wil niet verpesten. Want je bent wel een spiegel en je moet ze vertrouwen geven. Maar met wandelen doet ze het super. Gelukkig is mijn oude merrie heel chill dus heeft ze een goed voorbeeld bij enge dingen.
Als wat beter gaat wil ik gaan oefenen met trailer laden want dat vindt ze wel heel spannend. Met ophalen half uur bezig geweest om haar eruit te krijgen. Ze vond het doodeng. Dus met veel rust en geduld eruit gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 10:47 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Zoooooo lang weggeweest en mezelf opnieuw moeten aanmelden maar hier eindelijk een update ik was en ben dus insvanbree Milan en ik zijn eindelijk per oktober wedstrijden gaan starten en was met 3 wedstrijden de B uit nu 1 x L1 gestart en met 3 winstpunten naar huis , ik ben zo trots op Milan want z’n topper ben ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:03 



 
Profiel   

Noukie. Leuk naar het bos!! Wat heerlijk dat ze zo braaf was!

Milan ziet er goed uit!! En wat gaaf dat het zo goed gaat op wedstrijd!


Parker doet het ook echt super! Hij groeit lekker door. Word een grote jongen!

[ img ]

Hij wilde niet stilstaan hier haha. Maar om een idee te geven hoe groot hij aan het worden is ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:17 



 
Profiel   

Haha ik ben ook benieuwd hoe groot Parker gaat worden, zo te zien GROOT!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:12 



 
Profiel   

Die groeit lekker door!

Maar als je hem op die eerste foto nou even vos maakt, zou het zo die van mij kunnen zijn xD Heel typisch hoofdje zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:34 



 
Profiel   

Parker wordt idd mega!

En Milan heb ik zelfs nog aan iemand laten zien omdat ie zo op m’n merrie lijkt, maar vergeten te reageren, sorry! Hij is knap! En wat fijn dat ie t zo goed doet ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:14 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Daily’s? Parker doet het nog steeds heel goed! Lekker aan het groeien en spelen <3

Vandaag met het prachtige weer wat mooie foto’s gemaakt met zijn nieuwe halster <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 19:39 



 
Profiel   

Parel is ook flink uitgegroeid. Begint echt per week meer paard te worden. Blij paard en heel cool

Foto’s van afgelopen weekend.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:21 



 
Profiel   

Wat een mooie paarden komen er voorbij zeg! Super leuk om jullie ervaringen te lezen. Hier een paar foto's van mijn Daily Diamond nakomeling Red Rum. Red is van begin mei. Ik vind hem dapper, erg lief en ook een beetje afwachtend. Ben benieuwd wat jullie van hem vinden.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 21:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen