Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Wow wat heftig Moniek!! Sterkte!! Ik duim voor je!

Fijn dat je jonkie goed gaat Simpie! De grenzen opzoeken hoort erbij maar fijn dat het haar er goed doorheen krijgt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-23 10:08 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met je Moniek?


Vandaag wat fotootjes gemaakt van Parker <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 21:24 



 
Profiel   

Knappe Parker , is dat een Schockemohle Beta hoofdstel ? Staat hem goed :j

Hier gaat alles goed, afgelopen vrijdag geopereerd.. mocht dezelfde dag weer naar huis. Het is nu 2 weken wachten op de uitslag.
Gisteren hebben Mac en ik een stuk buiten gestapt, dat mocht van de dokter :D
Hij was iets wakker maar gedroeg zich keurig <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 07:07 



 
Profiel   

Dat is idd de schockemohle equitus beta ;)

Fijn dat je even mocht stappen. Spannende 2 weken dus! Ik duim voor jullie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 07:49 



 
Profiel   

Vandaag weer een stapje verder gegaan (oeps) .. gedraafd en gegaloppeerd haha .. ik had ook het gevoel dat ik beter kon galopperen dan draven hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 17:15 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Vandaag weer een stapje verder gegaan (oeps) .. gedraafd en gegaloppeerd haha .. ik had ook het gevoel dat ik beter kon galopperen dan draven hahaha.


Jeetje Moniek wat een bericht. Hopelijk vallen de uitslagen straks mee. Wat een knappe mannen hebben jullie toch! Lief dat Mac zo lief voor je is en dat je weer wat meer met hem mag doen.

Knappe Parker! Mooie foto's hoor.

Red heeft zich vlak voor oud en nieuw geblesseerd en lijkt daar langer last van te houden dan dat ik had gehoopt. Ik hoop dat hij snel het land op kan. Heb het gevoel dat hij daar erg van op zal knappen. Verder wel ontzettend lief en braaf. Echt een heel fijn paard. Zeker voor zijn leeftijd. Heel zacht en voorzichtig. Vandaag kwam de smid weer en die is nog steeds verbaasd hoe braaf hij zich nu gedraagt. Menig volwassen dier kan er nog van leren <3 daar ben ik erg blij mee omdat het even oefenen was.
Hier zoekt hij contact met onze zoon van 3. Zijn hele lijfje liet hij zo ver als mogelijk op afstand, en tast hem super lief af met uitgestrekte nek.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 20:52 



 
Profiel   

Wat een ontzettend lief dier heb jij ook Miss, wel erg balen van de blessure.. hopelijk knapt hij snel op als hij het land op kan.
Jaaa Mac is ook zo vreselijk lief <3 wat een fijne paarden hebben wij toch aan die Daily’s

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 08:36 



 
Profiel   

Wat balen dat Red zich heeft geblesseerd!
Klinkt als een heel fijn dier!

Hoe gaat het met jou Moniek?


Parker heeft vandaag wat nieuws gedaan :D
[ img ]

Ik wilde een keer wat aan de singel hangen dat wappert of iets. En toen zei degene waar ik op stal sta. Heb nog een oud zadeltje liggen wat je ook mag proberen hoor. Dus dat gedaan. Rustig op gelegd. En toen wat gaan wandelen aan de hand. Was prima, dus toen wat met de zweetbladen klapperen, vond hij gek maar reageerde er niet op verder. Toen even aan de longe stappen, niks geks, toen een drafje, dat was spannend. Kontje aanknijpen af en toe maar verder niks. Niet lang gedaan, maar zo kn hij het op een rustige spelende manier allemaal leren. Daarna nog lekker los in de bak wat gewandeld en gespeeld.
Zo’n heerlijk paard! Ben echt gek op hem! Had nooit durven dromen dat ik na mijn merrie nog een paard zou vinden die me zo’n bijzonder gevoel kan geven <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 22:08 



 
Profiel   

Super Magootie. Hij ziet er ook heel goed uit. Heeft ontzettend veel weg van mijn merrie. Al oogt hij wel wat meer opwaarts.

Sterkte met de revalidatie Moniek!

Missvk, altijd balen als ze zich zo op jonge leeftijd al blesseren. Hopelijk snel opgeknapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:57 



 
Profiel   

Jeetje Margo zo wordt het al een echt paard hé … knappe Parker <3

Hier gaat het allemaal goed ( voor zover ik nu weet) vrijdag krijg ik de uitslag.

Mac rij ik weer volop .. ( 5 dagen in de week) maandag hebben we voor het eerst een begin gemaakt met de arbeidspirouette .. gisteren weer meegepakt en hij snapt gewoon al wat de bedoeling is *\o/*
Ook beginnen de wissels bij hem “. Te landen “ zo trots op hem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 20:38 



 
Profiel   

Spannend dan voor vrijdag!!
En je wat gaan jullie hard!! Heerlijk paard lijkt het m ook!!

Simpie. Leuk hoeveel de Daily’s op elkaar lijken!! Hoe doet die van jou het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 21:45 



 
Profiel   

Die van mij doet het goed. Mag zeker niet klagen. Gisteren weer gereden na bijna een week. Dan rijden we eigenlijk gewoon een prima rondje. Vind dat best knap voor een bijna 4 jarige met weinig basis om op terug te vallen.
Vanavond weer les.
In principe rijd ik ook maar 2x in de week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 14:19 



 
Profiel   

Heerlijk zeg!! Klinkt als een fijn paard!

Ik heb net op Parker gehangen. Ik stond op de kruk en was hem aan het inparkeren. En toeging ik wat springen en toen dacht ik ik kan er ook op hangen. Dus ik spring en hang er met mijn hele lijf over. Vond hij prima! Zo’n lekker dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 17:58 



 
Profiel   

Wat heerlijk simpie, super als ze het zo fijn oppakken.

Wauw Margo wat een topper is het toch die Parker van jou … die is zadelmak geboren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 21:52 



 
Profiel   

Jeetje Margootie wat een heerlijke manier om te beginnen. Allemaal vanuit rust en zonder dat iets hoeft. Als ik zo lees geeft DD hele fijne nakomelingen;) allemaal zo lief en mens gericht! En Mac wat gaat hij snel. Hoe zijn zijn achterbenen nu?

De blessure is erg k@k... Tijdelijk een ander onderkomen omdat we nog geen schuilstal mochten bouwen. Niet je eigen maatstaven... En dan gebeurt waar je bang voor was. Ik twijfel heel erg wat ik wil doen. Volgende maand lekker het land op en rustig laten herstellen of de molen van da in....

Ben wel echt klaar voor het weide seizoen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 00:07 



 
Profiel   

Missvk, ik zou kiezen voor de weide .. maar dat kun je zelf het beste inschatten.

Mac z’n benen gaan goed, er zit nog wat mok maar dat droogt lekker op nu.

Gisteren de uitslag gehad van de operatie..
Ze hebben toch wat plekjes gevonden in m’n baarmoeder .. binnen nu en 4,5 mnd gaat hij eruit samen met m’n eileiders.
Ik heb al een prachtige dochter dus ik vind het helemaal prima.. zie wel erg op tegen het herstel, 4 weken niet auto rijden.. dus ik moet even kijken hoe ik bij Mac ga komen..
Maar goed dat is weer een zorg voor dan ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-23 14:06 



 
Profiel   

Pff wat balen Moniek!! Hopelijk herstel je goed en snel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-23 17:43 



 
Profiel   

Ja dat is het zeker … dat het ruit gaat zit ik niet mee …maar vooral de nasleep vindt ik klote.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 21:33 



 
Profiel   

Sterkte Moniek. Jammer dat het geen positief nieuws was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 00:04 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Ja dat is het zeker … dat het ruit gaat zit ik niet mee …maar vooral de nasleep vindt ik klote.


Héél erg veel sterkte :knuffel:
Hopelijk ben je er sneller bovenop als je vooraf denkt. En dan weer lekker naar Mac en samen op pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 08:51 



 
Profiel   

Dank jullie wel… voor nu heb ik geen tijd om erover na te denken, ik ben bezig om mijn appartement klaar te maken om te gaan wonen.
Mijn vriend en ik gaan na 13 jaar uit elkaar, het is mijn keuze en ben er al langer mee bezig in mijn hoofd.. nu de knoop door durven hakken.
Vorige week dinsdag de sleutels gekregen van een nieuwbouw appartement, nog de gang behangen en een slaapkamer en dan kan ik erin.
Kleine impressie van de woonkamer en de keuken.. er zijn 2 slaapkamers en het is ongeveer 67 m2
Ohja alles wat hout is mag ik niks mee doen… wel wat ophangen met dubbelzijdig tape.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 09:15 



 
Profiel   

Wat een lekker huis als ik het zo zie. Zijn roerige tijden volgens mij. Gebeurt genoeg.. hopelijk straks lekker weer wat positieve en makkelijkere tijden. Vind dat je hele mooie keuzes hebt gemaakt in je huis.

Magootje wat gaaf! Dat is toch ultiem vertrouwen ❤️ super hoor dat Parker zo fijn meewerkt en dat jullie band zo bevestigd is. Heel erg tof!

Ik heb besloten om niet te gaan leuren bij dierenartsen. Ben zeker niet tegen maar weet de oorzaak. Geen voorstander van boxrust en pijnmedicatie als het niet hoeft. Hij knapt gelukkig alweer aardig op en voelt zich goed. Loopt ook niet mank en is niet dik. Gewoon dus maar lekker de tijd geven.. en gelukkig hebben we tijd zat. Nog 4 weken en dan weer op het land en aan huis ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 20:40 



 
Profiel   

Dankjewel Miss,

Ik zou dezelfde keuze hebben gemaakt, lekker even weg zetten en de tijd geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 07:49 



 
Profiel   

Mooi appartement Moniek! Wel een heftige tijd met alles wat er nu met jou en in je leven gebeurd zeg! Hopelijk vind je snel de rust en krijgt alles zijn plek.

Mag ik even heeeeel trots zijn!! <3




[ img ]

Mijn zadel van Cookie meegenomen en die lijkt te passen. En toen dus ook dit gedaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 20:53 



 
Profiel   

Jeetje wat zul jij trots zijn *\o/*
En wat blijft hij knap stilstaan bij het krukje :wow:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen