Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 37 [ 916 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

mooi!!!!! echt een plaatje zeg!, ik heb geen idee hoe ik mijn filmpje hierop kan krijgen.... zucht

Heb hem wel net op you-tube geupload onder Milan Diamond :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 11:21 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef
mooi!!!!! echt een plaatje zeg!, ik heb geen idee hoe ik mijn filmpje hierop kan krijgen.... zucht

Heb hem wel net op you-tube geupload onder Milan Diamond :))

Ik heb al gezocht. Dan had ik hem hier voor je gezet. Maar in hem niet vinden ;)
Boven het vak waar je je bericht typt staat een kopje video. Als je die aanklikt komt er een linkje te staan. Daartussen zet je de link van jou video ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 12:18 



 
Profiel   

https://youtu.be/RSE1783GAyw

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 12:28 



 
Profiel   

hij is nog zoekende en volgens mij gruwelijk aan het wisselen maar man wat ben ik al blij met dit :)) een 2 weken geleden ging hij nog uit zijn plaat als er een kraai op het dak zat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 12:30 



 
Profiel   

Super leuk!! Hij laat echt el hele mooie dingen zien!
En wisselen kan makkelijk op deze leeftijd idd!
Zijn zijn wolfskiesjes er al uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 13:44 



 
Profiel   

magootie schreef
Super leuk!! Hij laat echt el hele mooie dingen zien!
En wisselen kan makkelijk op deze leeftijd idd!
Zijn zijn wolfskiesjes er al uit?


nee, tandarts komt binnenkort... dan zullen we eens zien ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:12 



 
Profiel   

Ahh super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:47 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef


Ziet er netjes en braaf uit, hoelang is ie zadelmak?

Ik maakte me nogal druk over mijne, maar is toch zo braaf. Zadelmak maker zegt zadelmak geboren, meteen los in de bak eerste keer erop, *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 20:34 



 
Profiel   

Ik heb de laatste foto’s van mijn fotoshoot ook binnen :D
Ik heb er een topic van gemaakt voor de liefhebbers: [ITP] Parker (Daily Diamond x Rousseau) door Equigeniek

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 19:38 



 
Profiel   

Enjoy_s schreef
ins_vanbree schreef


Ziet er netjes en braaf uit, hoelang is ie zadelmak?

Ik maakte me nogal druk over mijne, maar is toch zo braaf. Zadelmak maker zegt zadelmak geboren, meteen los in de bak eerste keer erop, *\o/*


ben nu een 2,5 maand bezig.. zelf, daarvoor 6 weken naar trainingstal geweest maar daar konden ze niets met hem.. nu is hij superbraaf.. nieuwe dingen zijn een beetje spannend maar goud eerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 09:44 



 
Profiel   

magootie schreef
Ik heb de laatste foto’s van mijn fotoshoot ook binnen :D
Ik heb er een topic van gemaakt voor de liefhebbers: [ITP] Parker (Daily Diamond x Rousseau) door Equigeniek


wauwwwww mooi!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 09:44 



 
Profiel   

Hoe vinden jullie Daily’s de sneeuw?
Parker vind het prachtig!

Gisteren
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Zondag
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 13:02 



 
Profiel   

En nog een paar foto’s van vandaag <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 20:48 



 
Profiel   

Gave foto's Magootie!!! hier ligt alles op zijn gat... Milan is wel naar buiten geweest... helaas geen telefoon bij.. de trailer compleet ingesneeuwd en nu net sneeuwvrij.. moet ik werken NEEEEE hahaha morgenmiddag weer trainen na 1 week.. zal mij benieuwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 09:06 



 
Profiel   

Knappe Parker! Hij heeft een aansprekend koppie!

Hoe is het trainen gegaan ins_vanbree?

Hier lag ook alles even stil, madam is een paar dagen binnen gebleven en toen het weer een beetje begaanbaar was buiten (het was spekglad..) wist ze niet wat ze zag! Maar ze vond het geweldig :D Het lijkt wel echt of ze de energie die ze over had van het binnen staan, gelijk in de groei had gestopt. Ze leek al gelijk een paar cm groter

Ze komt altijd zo lief naar me toe rennen, klein schatje is het wel!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 15:58 



 
Profiel   

MILAN <3 HEEFT GEEN VERKEERDE PAS GEZET <3 ongelooflijk wat een paard, aan de longe een beetje jofel en stoer.. maar met opstappen gelijk een en al leermodus , okay ik ben in love

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 16:02 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef
MILAN <3 HEEFT GEEN VERKEERDE PAS GEZET <3 ongelooflijk wat een paard, aan de longe een beetje jofel en stoer.. maar met opstappen gelijk een en al leermodus , okay ik ben in love

Oh wat heerlijk! Ik snap wel dat je echt verliefd bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 16:14 



 
Profiel   

Otis word ook echt heel knap zeg!! <3

Wat fijn dat Milan het zo goed doet!! *D

Met Parker gaat het ook super!! Hij groeit heel hard nog steeds! Hij zit nu tussen de 1.47/1.48, zal hem van de week weer meten ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ik zat net te zoeken of ik nog nieuws over Daily Diamond zelf kon vinden. Kwam deze filmpjes van januari tegen



Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 20:52 



 
Profiel   

leuk die filmpjes :j hier nog geen nieuwe filmpje of iets :n wordt weer tijd.. haha gisteren kwam ik even los van het zadel :)) blijven jonge paarden he :Y) hij schrok van een bakrat denk ik, daarna weer superbraaf ( nog steeds vol in love )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 09:43 



 
Profiel   

Mijn blije ei, over een paar dagen 3 jaar oud :-)


Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 20:10 



 
Profiel   

StalDiefdijk schreef
Mijn blije ei, over een paar dagen 3 jaar oud :-)

[ Video ]


Zooo ook een lekker ding, valt mij op dat de meeste Daily's al lekker body hebben :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 09:01 



 
Profiel   

Wat een leuk topic ;)
Sinds kort hebben wij ook een Daily Diamond op stal. Toen ik hem kocht was hij echt net zadelmak en nog hengst. We hebben hem eerst gecastreerd en daarna mocht die eventjes bijkomen en niks doen :P
Zit er sinds twee weken weer zelf op en hij pakt het lekker op. Tot nu toe heel braaf, af en toe beetje stoer, maar geen gekke dingen.
Hij is ook al keertje mee geweest op vreemd terrein en dat ging ook goed. Super makkelijk op de trailer. Kan hem al alleen in- en uitladen.
Ook in de omgang een super fijn dier. Heel lief en mensgericht. Dus wij zijn er heel blij mee tot nu toe!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 10:33 



 
Profiel   

Hoppje schreef
Wat een leuk topic ;)
Sinds kort hebben wij ook een Daily Diamond op stal. Toen ik hem kocht was hij echt net zadelmak en nog hengst. We hebben hem eerst gecastreerd en daarna mocht die eventjes bijkomen en niks doen :P
Zit er sinds twee weken weer zelf op en hij pakt het lekker op. Tot nu toe heel braaf, af en toe beetje stoer, maar geen gekke dingen.
Hij is ook al keertje mee geweest op vreemd terrein en dat ging ook goed. Super makkelijk op de trailer. Kan hem al alleen in- en uitladen.
Ook in de omgang een super fijn dier. Heel lief en mensgericht. Dus wij zijn er heel blij mee tot nu toe!

[ Afbeelding ]

Heyyyy een vos *D leuk, nog niet veel gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:32 



 
Profiel   

Ik kom me ook maar eens melden, leuk om zo te zien en duidelijk familie van elkaar!!
Deze zomer een leuk merrie veulen gekocht Parel-Lysse (daily Diamond x Flemmingh)
Foto's zijn van afgelopen zomer, ze staat nu in de opfok en nog geen tijd genomen weer mooie foto's te maken. Dit voorjaar maar weer in het land. :)

Qua karakter heel herkenbaar, ze is ook best wel eenkennig, maar als ze zin heeft in een knuffel komt ze die ook echt halen. Echt wel een stoere dame met karakter. Ben heel benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 14:24 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 14:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 37 [ 916 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen