Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Wat zijn het toch plaatjes die nakomelingen van Daily Diamond.. hier een stille meelezer :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 07:36 



 
Profiel   

Ze zien er allemaal top uit!

Die van ons (twenter) is op het moment enorm aan het puberen/kleuteren. Hij staat in de kudde bij ons volwassen rijpaarden, maar heeft sinds een paar weken besloten dat hij toch nog heel graag even jong wil zijn en spelen, dus hij loopt de hele dag de ruinen uit te dagen. Gelukkig vinden ze het prima om met hem te spelen als ze het maar mogen afwisselen, dus hij kan zijn ei aardig kwijt, al lijkt hij af en toe ook gewoon echt niet moe te worden. Het is wel heerlijk om naar te kijken!
In de omgang blijft het gewoon een enorme schat. Zo mensgericht, aandachtig en makkelijk.

Maar je zou toch bijna al beginnen met wat longeerwerk, zodat hij wat meer aandacht krijgt en wat energie kwijt kan, maar daar is hij toch nog wel heel jong voor :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 09:35 



 
Profiel   

Leuke updates weer! Hier gaat het ook goed! Ik begin te denken aan een keer een proefje rijden. Hopelijk kan dat eind januari weer.
Merrie is echt braaf, maar scherp en werkwillig zat. En eigenlijk altijd blij ook, heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 21:07 



 
Profiel   

Ik ben sinds 1 december ook in het bezit van van 2,5 jarige Daily Diamond merrie.
Ze komt uit dezelfde moeder als mijn andere merrie. Zit precies 10 jaar tussen.
In mei zal ze keuringsklaar worden gemaakt.

Ik vind het leuk om de overeenkomsten te zien tussen de nakomelingen. Met name het oog en de uitdrukking is heel typerend.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 15:42 



 
Profiel   

Zijn jullie nakomelingen al op de foto gezet? Ik hoor verschillende dingen over de gezondheid van dd nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:45 



 
Profiel   

Ook zo'n mooi typisch koppie inderdaad!

@Anton. Hier (nog) niet. Wat voor dingen hoor je zoal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:55 



 
Profiel   

Wouw Simpie94 gefeliciteerd met je aankoop. Wat een rustige uitstraling heeft ze.

Noekie wat leuk! Dan zijn jullie al lekker onderweg. Ben benieuwd of je nog foto's hebt ☺️

Ik heb Red niet op de foto's gezet. Ben wel even benieuwd Anton90... Wat hoor je over de DD nakomelingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:58 



 
Profiel   

Foto’s doe ik liever via pb, missvk ik ga je zo wat sturen.
Als anderen regelmatige posters hier in het topic recente foto’s willen zien, stuur gerust een pb! Ik ben wat voorzichtig geworden met openbaar..

Simpie, die is ook leuk!


Laatst bijgewerkt door Noukie op 30-12-21 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:03 



 
Profiel   

Ik heb twee fokkers gesproken die tegenvallende OC waardes hebben gehad voor hun veulens.
Dat zegt natuurlijk nog niks dus ik was benieuwd hoe de indruk is op basis van de nakomelingen die echt op de foto zijn geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:03 



 
Profiel   

Noukie schreef
Foto’s doe ik liever via pb, missvk ik ga je zo wat sturen.
Als anderen regelmatige posters hier in het topic recente foto’s willen zien, stuur gerust een pb! Ik ben wat voorzichtig geworden met openbaar..

Simpie, die is ook leuk!


Dat snap ik helemaal. :j
Super leuk. Ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:06 



 
Profiel   

Anton90 schreef
Ik heb twee fokkers gesproken die tegenvallende OC waardes hebben gehad voor hun veulens.
Dat zegt natuurlijk nog niks dus ik was benieuwd hoe de indruk is op basis van de nakomelingen die echt op de foto zijn geweest.


Oei. Ik lees even mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:07 



 
Profiel   

Die van mij is volledig goedgekeurd en d-oc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:12 



 
Profiel   

Die van mij is ook op de foto geweest en netjes Prok certificaat ontvangen. Rug en hals waren ook oké :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:15 



 
Profiel   

Dat is mooi. Van elke hengst hoor je vaak wel iemand die niet (helemaal) tevreden is met z’n veulen. Verder zijn het beide echt heel mooie veulens niet te iel of té chique maar wel echt mooie types om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:22 



 
Profiel   

Ah wat een knapperd @simpie94
En zeker waar, het oog is herkenbaar.

Mijn merrie heb ik alleen op de benen laten röntgenen. Ze was helemaal oké, heeft zowel PROK als D-OC certificaat.

Wij zijn inmiddels gestart en hebben onze eerste winstpunten binnen in het L1. Eerste wedstrijd reed ik zelf nog een beetje te afwachtend, maar daar hadden we daarna geen last meer van. Ze is super braaf op vreemd terrein. Ik kan haar ook zelf alleen laden en naar de binnenbak hier verderop gaan. Zo fijn. :)

[ img ]

<3
[ img ]

Wel erg veel last gehad van mok (al sinds van de zomer en vorige winter ook al), we zijn naar een holistische arts gegaan en het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:57 



 
Profiel   

Wat heerlijk! En dat je zo zelfstandig met haar op stap kunt. Ik vind het allemaal wel knappe verschijningen hoor. Gefeliciteerd met je eerste winstpunt. Hopelijk volgen er nog een hoop voor jullie samen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 08:34 



 
Profiel   

Die van mij trouwens ook makkelijk door de D-OC.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 00:25 



 
Profiel   

Simpy94. Wat een knapperd!!

EJV. Ziet er goed uit! Fijn dat ze zo braaf is!!

Parker groeit lekker door! Hij ontwikkeld zich zo mooi! Vorig jaar was hij nog een beetje terughoudend met spelen. Dan was het zijn vriendje die hem uit ging dagen en achter hem aan zat. Nu is hij helemaal van het uitdagen en spelen. Zo leuk om te zien <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:32 



 
Profiel   

Haha wat een heerlijke foto's!
En wat heeft hij alweer een groei doorgemaakt zeg. Zit Parker kort in zijn vacht of lijkt dat maar zo? Fijn hè als ze zo lekker kunnen spelen? Heb jij ze aan huis of in eigen beheer staan? Valt mij op bij jouw foto's dat Parker al zo flink is voor zijn leeftijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 14:04 



 
Profiel   

Hij zit idd vrij kort in het haar. Vorige winter ook ;)
Hij staat aan huis bij iemand waar ik vroeger een paard voor heb gereden. Zij kocht heel toevallig op dezelfde dag dat ik Parker kocht ook een veulen. Het zijn echt dikke maatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 15:26 



 
Profiel   

Parker ziet er goed uit!
Leuke foto’s

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 09:49 



 
Profiel   

Hoi allemaal :D
Ik kom me hier ook melden , ik ben sinds 3 weken eigenaresse van een 5 jarige ruin Daily Diamond x Sandreo
Echt een mega lief dier <3
Ik had hiervoor een Franklin merrie .. echt totaal iets anders , zij was 167 en hij is 175 ..
Moet nog veel leren maar dat gaat wel goed komen :j
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:42 



 
Profiel   

Knap dier, gefeliciteerd met je aanwinst!

Hoe gaat t met de anderen? Hier alles z’n gangetje, merrie doet t goed. Zo’n lekker dier, zaterdag ook weer een eind in t bos gestapt. Enige wat ik zie zijn blije oren voor me :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:54 



 
Profiel   

Dank je wel Noukie ,

Heerlijk lekker het bos in , heb je dat om de hoek ?
Staat ook op mijn lijstje bos en strand.. maar ik wacht even tot we mekaar iets beter kennen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:58 



 
Profiel   

Haha verstandig! Is de jouwe al wel wat van bos of strand gewend dat je weet?

Ja, eerder niet, maar eind vorige maand verhuisd naar een stal vrijwel aan het bos. Weliswaar klein, maar met zo’n pup ideaal om zo heen te kunnen stappen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen