Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 37 [ 917 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Wauw heel mooi dat halster <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 12:52 



 
Profiel   

Mac z’n benen gaan trouwens ook heel erg goed… korstjes gaan er nu af *\o/*

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:48 



 
Profiel   

Ik blijf de evolutie van de genezing volgen, Moniek.
Momenteel ziet het er heel hoopgevend uit. Doe je er nu niets meer aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 18:47 



 
Profiel   

koend schreef
Ik blijf de evolutie van de genezing volgen, Moniek.
Momenteel ziet het er heel hoopgevend uit. Doe je er nu niets meer aan?


Deze foto’s zijn alweer van een week geleden het ziet er nu nog weer beter uit,
Ik was het met tea tree shampoo van naf en smeer er nog hydrocortiderm op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 04:20 



 
Profiel   

Hier gaat het inrijden nog steeds goed.
Ik rijd nu met de merrie los in de grote baan. Lekker tussen de hindernissen door enzo.
Als we zo door blijven gaan komt ze volgende week zaterdag mee naar huis *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 20:02 



 
Profiel   

Super stoer simpie, heerlijk als ze zo goed gaan *\o/*

Vandaag met Mac op wedstrijd geweest.. ik merkte al vrij snel dat ie moe was -O-
Niet zo gek ook natuurlijk vorig weekend wedstrijd, gisteren best zwaar gelest ( niet helemaal goed geweest achteraf) toch deed ie weer z’n best.. helaas niet de punten waarin op hoopte maar ook niet dramatisch
191 en 197.. begin januari gaan we nog een keer.
Voor nu mag hij even een paar dagen rustig aandoen :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 20:49 



 
Profiel   

Was dit de selectie Moniek?
Zeker geen slechte punten toch?

[ img ]
Hier is de 3 jarige weer thuis. Gisteren ging het rijden op de trainingsstal niet zo goed. Dus ik moest van de trainer thuis ook weer gelijk erop vandaag.
Vond het wel spannend hoor maar het ging goed gelukkig. Nu gaan we lekker aan elkaar wennen. Zin in :) als ze lief blijft haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 17:57 



 
Profiel   

Simpie, de eerste proeven tot half januari tellen mee voor de selectie. Nee hoor geen slechte punten maar niet wat we kunnen.

Ahh vervelend van een mindere ervaring, maar die dingen gebeuren. Heel goed dat je er vandaag weer op bent gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 19:54 



 
Profiel   

Ik had vanmorgen m’n dochter mee naar stal met haar nieuwe hobbyhorse die ze gekregen heeft met Sinterklaas. Mac vond hem erg leuk
<3 [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 19:56 



 
Profiel   

Jammer dat het de laatste keer op de trainingsstal niet goed ging. Gelukkig thuis weer wel!

Knappe Mac! <3

Parker doet het ook goed! Longeer hem af en toe heel even. Hij doet het super! Verder spelen we lekker en doen we grondwerk.
Foto van gister <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 11:23 



 
Profiel   

Hier even stil geweest. 2 weken geleden geheel onverwachts mijn oude merrie moeten laten inslapen.
Ze had zware koliek waar we haar niet doorheen kregen. Ze is bijna mijn halve leven mijn rots in de branding geweest. Naku heb ik erbij gehaald toen we haar lieten inslapen. Ze heeft de hele middag op wacht gestaan bij haar en soms ging ze weer even bij haar kijken en aan haar snuffelen. Dit bewijst maar weer dat dieren ook rouwen! S avonds had ik haar afgedekt en een draadje gespannen. De volgende ochtend heeft ze ook weer op wacht gestaan en bij haar gelegen. Die avond is ze opgehaald dus de volgende ochtend was ze echt aan het zoeken en heeft heel lang staan ruiken bij de plek. Ze loopt nog iedere ochtend erheen alleen staat ze er nu niet zo lang meer. Je kan echt zien dat ze van slag is en haar mist maar beetje bij beetje wordt ze weer zichzelf. Van de week heeft mijn instructrice haar 2 keer buiten gereden en ben ik met de fiets ernaast gegaan. Ze deed het super braaf!! Ze moet nu gaan leren alleen op pad te gaan zonder dat mijn merrie mee is. Dat was een soort moeder voor haar
Ik loop nog helemaal verdoofd rond. Het was zo onverwachts. Zo stond ze rustig te eten en 3 kwartier later toen ik klaar was met de les trof ik een paard met veel pijn aan.
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 10:52 



 
Profiel   

Jeetje Kiko wat heftig.
Ik geloof echt dat ze rouwen inderdaad..
Heel veel sterkte met het verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 17:24 



 
Profiel   

Veel sterkte Kiko! Bijzonder om te zien hoe ze dan op hun manier afscheid nemen en rouwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 19:26 



 
Profiel   

Wat verdrietig Kiko en wat ontzettend bijzonder dat ze nog steeds op het plekje terug komt en er gaat kijken. Goede keuze dat ze afscheid kon nemen. Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 19:49 



 
Profiel   

Dank jullie wel!! Ben er goed kapot van.
Ben blij dat ik haar afscheid heb laten nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 20:57 



 
Profiel   

Missvk schreef
Wat verdrietig Kiko en wat ontzettend bijzonder dat ze nog steeds op het plekje terug komt en er gaat kijken. Goede keuze dat ze afscheid kon nemen. Sterkte!

Zeg dat wel ja.. dus laat dat plekje nog met rust als ik de bak sleep. Zolang zij er behoefte aan heeft kan ze erheen en ruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 20:58 



 
Profiel   

kiko schreef
Missvk schreef
Wat verdrietig Kiko en wat ontzettend bijzonder dat ze nog steeds op het plekje terug komt en er gaat kijken. Goede keuze dat ze afscheid kon nemen. Sterkte!

Zeg dat wel ja.. dus laat dat plekje nog met rust als ik de bak sleep. Zolang zij er behoefte aan heeft kan ze erheen en ruiken.


Wat lief van je! Heel erg veel sterkte met je verlies :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 13:02 



 
Profiel   

Missvk schreef
kiko schreef
Wat lief van je! Heel erg veel sterkte met je verlies :knuffel:


Dat is het minste wat ik kan doen. En zelf vind ik het ook nog wel fijn.
Dank je wel! Voor mijn gevoel is ze er nog gewoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 23:33 



 
Profiel   

Een klein stukje training van afgelopen woensdag.. laatste stukje in de buitenbak gedaan ivm de wissels…
We hebben er 2 gesprongen *\o/* helemaal blij :D

https://youtu.be/lEzbUn2QKvA

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-22 07:04 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Een klein stukje training van afgelopen woensdag.. laatste stukje in de buitenbak gedaan ivm de wissels…
We hebben er 2 gesprongen *\o/* helemaal blij :D

https://youtu.be/lEzbUn2QKvA


Ziet er goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-22 18:53 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Daily’s?

Parker doet het super! Vorige werkbij de tandarts geweest en verder spelen we lekker wat en longeer ik hem af en toe eens.
Vandaag hadden we een fotoshoot. De eerste foto heb ik net gekregen <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-23 22:29 



 
Profiel   

Prachtige foto Margo <3

Mac gaat weer beter .. zit zelf in een lastige periode op het moment dus dan gaat het automatisch met rijden ook wat minder ..
Mac is behandeld door de osteopaat want die zat wat vast achter het zadel.
Helaas heb ik me af moeten melden voor de kampioenschappen ivm met een operatie .. gaan we het van het zomer maar weer opnieuw proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 06:59 



 
Profiel   

Gelukkig gaat het weer beter met Mac!
Hopelijk gaat met jou zelf ook snel beter!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 18:36 



 
Profiel   

Respect hoor zo met je jurk in dat koude weer _/-\o_ wel hele mooie foto!

Beterschap Moniek!

Hier gaat het jonkie nog goed. Wel even een lastige periode. Ze is een beetje de grenzen aan het verkennen onder het zadel maar wel doorheen te rijden gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 23:27 



 
Profiel   

Dank jullie wel, helaas zit ik in het traject voor baarmoederhalskanker.. er zijn al wat onderzoeken gedaan en de 10e wacht er een operatie.. ze hebben cellen gevonden die afwijken en willen deze beter bekijken ..

Simpie, die fase krijgen ze allemaal.. het fijne is dat ze zich er dus wel doorheen laat rijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-23 08:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 37 [ 917 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen