Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Dankjewel!
Ik ben zaterdag weer bij hem gaan kijken. Hij groeit goed en is zooooo lief! En zoo knap! Het eerste weekend van Oktober komt hij bij een leeftijdsgenootje staan in de buurt. Kan niet wachten :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-20 19:30 



 
Profiel   

magootie schreef
Dankjewel!
Ik ben zaterdag weer bij hem gaan kijken. Hij groeit goed en is zooooo lief! En zoo knap! Het eerste weekend van Oktober komt hij bij een leeftijdsgenootje staan in de buurt. Kan niet wachten :D


dat geloof ik zeker!!! ik zou aankomende zaterdag een man langs krijgen om te zien of deze heb wil aanrijden,. wat denk je.. staat hij nu met een abces ;( arm beestje, dus nog even geduld

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-20 17:33 



 
Profiel   

magootie schreef
Ik wil me hier komen melden :D

Ik ben sinds deze week in het bezit van een heeeeele knappe, lieve Daily Diamond x Rousseau hengstveulen.


[ [url=m/CbdOyV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 22:00 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef
magootie schreef
Dankjewel!
Ik ben zaterdag weer bij hem gaan kijken. Hij groeit goed en is zooooo lief! En zoo knap! Het eerste weekend van Oktober komt hij bij een leeftijdsgenootje staan in de buurt. Kan niet wachten :D


dat geloof ik zeker!!! ik zou aankomende zaterdag een man langs krijgen om te zien of deze heb wil aanrijden,. wat denk je.. staat hij nu met een abces ;( arm beestje, dus nog even geduld

Ahh dat is balen! Hoe gaat het nu met hem?


Ik ben vandaag weer bij Parker gaan kijken. Hij groeit goed! Nog 3 weken en dan komt hij mijn kant op!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-20 23:37 



 
Profiel   

Hoi magootie, sorry lees het nu pas, wat een leuk veulen zeg!!! zijn bult is mooi geheeld en ben deze week weer druk geweest met hem, beide hadden het gemist haha, morgen komt Tim, hopelijk kruipt hij erop ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:23 



 
Profiel   

Leuk! Ben benieuwd hoe hij is onder het zadel!
Ik zie steeds meer Daily’s onder het zadel voorbij komen op internet. Leuke paarden allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:35 



 
Profiel   

magootie schreef
Leuk! Ben benieuwd hoe hij is onder het zadel!
Ik zie steeds meer Daily’s onder het zadel voorbij komen op internet. Leuke paarden allemaal!


Uhhh nou de mijne heeft 6 weken bij iemand gestaan om in te rijden en dat was geen succes |( ten eerste was hij erg eenkennig en ten 2e bleek hij volgens haar een draak te zijn :( , altijd zelf ingereden en juist nu dacht ik, ik laat t een prof doen want heb 2 kinderen lopen, gebeurd dit ... nu eenmaal thuis een knoeplief paard ?????? schiet mij maar lek... we gaan het zien morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:38 



 
Profiel   

Ja zonde! Hopelijk lag het aan degene die hem in wilde rijden en niet aan het paard! Tot nu toe hoorde ik alleen maar hele positieve verhalen over Daily’s
Succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:41 



 
Profiel   

magootie schreef
Ja zonde! Hopelijk lag het aan degene die hem in wilde rijden en niet aan het paard! Tot nu toe hoorde ik alleen maar hele positieve verhalen over Daily’s
Succes morgen!


thanks, nu goed nagevraagd en hij blijkt de beste te zijn ;-) naar mensen beetje vreemd maar super met paarden!! en hij komt aan huis!!! ik laat mijn schatje nooit meer alleen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:45 



 
Profiel   

Groot gelijk!! Moet goed komen nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:50 



 
Profiel   

Wat leuk dat er wat meer leven in dit topic zit.

Met mijn Daily Diamond gaat alles super goed. Sinds juni is ze onder het zadel. De eerste paar keer heb ik zelf op haar gezeten in de longeercirckel. Toch zelf de twijfel met het naar de rijbak gaan (ben vorig jaar behoorlijk hard gevallen met het inrijden van een ander paard). Dus ik heb er een jongen bij laten komen, deze reed zo met haar de bak in zonder enig probleem :+

Daarna ben ik haar zelf weer gaan rijden, en tot nu toe is het eigenlijk elke dag genieten met haar. :D
Eén keer is ze naar voren geschoten maar dat was het. Als ze spanning heeft laat ze dit gelukkig heel snel los.

Ik rijd ook al met haar op de weg, ze is mee geweest naar vreemd terrein (binnenbak bij de zadelmaker) en zelfs mee op ‘vakantie’. Weekje in het bos en ze was daar ook heel braaf en relaxt. Paar keer het bos in gegaan en dat vond ze ook heel leuk. Lekker veel afwisseling de komende tijd. En heel misschien eind dit jaar een ibop proberen, maar als dat volgend jaar wordt is dat ook prima.

Dat eenkennige herken ik wel, dat heeft die van mij ook. Er zijn maar een paar mensen op stal die wat met haar kunnen, de rest kijkt ze onderhand niet aan. De jongen die mij geholpen heeft met inrijden klikte wel heel goed met haar, maar hij deed ook eerst grondwerk met haar.

@ins_vanbree slim om er zelf bij te blijven, dat was bij mij ook echt een must. Wie komt er als ik vragen mag (mag ook per pb)?

Hier een paar rijfoto’s, niet echt goede kwaliteit maar volgende week komt er een professionele fotograaf.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 17:42 



 
Profiel   

EJV schreef
Wat leuk dat er wat meer leven in dit topic zit.

Met mijn Daily Diamond gaat alles super goed. Sinds juni is ze onder het zadel. De eerste paar keer heb ik zelf op haar gezeten in de longeercirckel. Toch zelf de twijfel met het naar de rijbak gaan (ben vorig jaar behoorlijk hard gevallen met het inrijden van een ander paard). Dus ik heb er een jongen bij laten komen, deze reed zo met haar de bak in zonder enig probleem :+

Daarna ben ik haar zelf weer gaan rijden, en tot nu toe is het eigenlijk elke dag genieten met haar. :D
Eén keer is ze naar voren geschoten maar dat was het. Als ze spanning heeft laat ze dit gelukkig heel snel los.

Ik rijd ook al met haar op de weg, ze is mee geweest naar vreemd terrein (binnenbak bij de zadelmaker) en zelfs mee op ‘vakantie’. Weekje in het bos en ze was daar ook heel braaf en relaxt. Paar keer het bos in gegaan en dat vond ze ook heel leuk. Lekker veel afwisseling de komende tijd. En heel misschien eind dit jaar een ibop proberen, maar als dat volgend jaar wordt is dat ook prima.

Dat eenkennige herken ik wel, dat heeft die van mij ook. Er zijn maar een paar mensen op stal die wat met haar kunnen, de rest kijkt ze onderhand niet aan. De jongen die mij geholpen heeft met inrijden klikte wel heel goed met haar, maar hij deed ook eerst grondwerk met haar.

@ins_vanbree slim om er zelf bij te blijven, dat was bij mij ook echt een must. Wie komt er als ik vragen mag (mag ook per pb)?

Hier een paar rijfoto’s, niet echt goede kwaliteit maar volgende week komt er een professionele fotograaf.

[ [url=m/LSYKvD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BZIMQA.jpg]Afbeelding[/url] ]

OHHHHHHHH die onderste foto!!!! kopie van de mijne :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 17:54 



 
Profiel   

dit klinkt heel knullig hahaha mijn ene Tim komt, rijd hier in Gelderland/ Brabant menig paard in

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 17:55 



 
Profiel   

EJV Wat een leukerd!! Fijn dat ze het zo goed doet!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 23:50 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef
magootie schreef
Ja zonde! Hopelijk lag het aan degene die hem in wilde rijden en niet aan het paard! Tot nu toe hoorde ik alleen maar hele positieve verhalen over Daily’s
Succes morgen!


thanks, nu goed nagevraagd en hij blijkt de beste te zijn ;-) naar mensen beetje vreemd maar super met paarden!! en hij komt aan huis!!! ik laat mijn schatje nooit meer alleen ;-)

Hoe is het gegaan gisteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 17:25 



 
Profiel   

ik moet echt vaker online komen :D het ging best redelijk, hij heeft erop gezeten, maar meer nog niet, hij wilde de spanning niet te groot maken! volgende dag meegenomen naar onze club manege om te longeren en hij was top-braaf!! vanavond komt de best man weer *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 16:46 



 
Profiel   

Fijn!! Dat is een mooi begin!

Parker komt zondag mijn kant op! Kan niet wachten!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 17:35 



 
Profiel   

magootie schreef
Fijn!! Dat is een mooi begin!

Parker komt zondag mijn kant op! Kan niet wachten!! :D


Snap ik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 17:55 



 
Profiel   

Vandaag is Parker gebracht :D hij is zooo knap en lief en leuk! Hij is al dikke maatjes met het andere hengstveulen :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 15:05 



 
Profiel   

Hey, dit topic had ik niet eerder gezien. Ik heb ook een inmiddels 2jarige dame van Daily Diamond. Ze heet Nota Bene, omdat ze - zeker als veulen- een uitroepteken op haar hoofd had. :D Haar moeder is een elitemerrie van Tuschinksi.

[ img ]

Volgend jaar op voor de stamboekkeuringen, ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 15:32 



 
Profiel   

Wat een knappe merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 15:47 



 
Profiel   

Ik ben zo blij met mijn ventje! Hij kan echt gigantisch lopen! :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 18:26 



 
Profiel   

Oh wauw, hij is echt heel gaaf @magootie! En wat een gangen ook! :wow:
Snap helemaal dat je heel blij bent met hem.

Mooie merrie @staldiefdijk! En leuk dat er ook Tuschinski in zit. Vind dat altijd er leuke en sjieken paarden.

Hoe gaat het met de jouwe @ins_vanbree? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 08:27 



 
Profiel   

Wat leuk om de daily's te zien! Weet niet of ik me hier mag melden...maar ik verwacht volgend jaar een kleinzoon/dochter van daily diamond.
Mijn merrie is momenteel drachtig van zijn 4 jarige goedgekeurde zoon lord diamond...hij is dus een jonge daily diamond x scandic.

Wat een mooie paarden komen hier voorbij zeg!
Die Parker is ook echt wel een heeeuuul gaaf dier :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 09:16 



 
Profiel   

Wat leuk dat je met zijn zoon hebt gedekt!! Met wat voor merrie heb je gedekt?

Dankjewel! Ik ben ook echt heel blij met Parker! Hij loopt nog gaver dan ik eerder al had gezien :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 09:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 37 [ 924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen