Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Governor

 
Profiel   

Sinds kort heb ik een nakomeling van de hengst Governor in mijn bezit.

Een 2,5 jarige vos hengst Governor x Bojengel.
Een fantastisch paard tot nu toe, fijn karakter, leergierig en vrij nuchter.
Maar zeker wel een paard met de potentie voor hoger werk.
(helaas even wat problemen met foto posten |( )

Ik ben benieuwd hoe jullie Governor nakomelingen bevallen :)

/3 /3 /3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 17:42 



 
Profiel   

Hi!

Hier een 2,5 Governor merrie. Ontzettend blij mee en hopelijk doet ze het komend jaar goed op de keuring.

Bij de eerste bezichtigingen liepen er genoeg nakomelingen rond en zijn er geloof ik een stuk of 10 door naar Den Bosch.

Wat zijn je plannen met je hengst? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 14:56 



 
Profiel   

Sue_ schreef
Hi!

Hier een 2,5 Governor merrie. Ontzettend blij mee en hopelijk doet ze het komend jaar goed op de keuring.

Bij de eerste bezichtigingen liepen er genoeg nakomelingen rond en zijn er geloof ik een stuk of 10 door naar Den Bosch.

Wat zijn je plannen met je hengst? :)


Plannen zijn hem rustig wat voor te bereiden op het werk. Na de zomervakantie eens kijken of er iemand op zn rug kan. Wanneer hij hier nog niet klaar voor is stellen we het nog even uit.
Tot nu toe pakt die alles zo goed uit, ben erg benieuwd naar hoe die uitpakt straks onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 18:50 



 
Profiel   

Wij hebben een veulen van Governor :D Uit een (elite sport preferent IBOP PROK 2xNMK) merrie van Flemmingh [ img ]

Tot zover zijn we er erg wijs mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 20:32 



 
Profiel   

Toplijntje Vulina! Daar komt de onze ook uit. :D ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-17 11:05 



 
Profiel   

Ah leuk! Welke heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-17 12:55 



 
Profiel   

Vulina schreef
Ah leuk! Welke heb je?


Uit de Dayano die weer uit de Flemmingh van die van jou komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-17 15:17 



 
Profiel   

Leuk! De mijne is dus de tante van die van jou :D Het is inderdaad een fijn lijntje. Al wat in training voor de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-17 22:43 



 
Profiel   

Nee nog niets. Denk in februari/maart echt beginnen. Maar verder staat ze er al wel als een prinses bij hoor. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-17 23:02 



 
Profiel   

Het is al een hele poos terug dat er voor het laatst iets in dit topic gezet werd, maar ik ben erg benieuwd hoe de ervaringen met de nakomelingen van Governor inmiddels zijn!
Hoe zijn ze qua karakter/stokmaat? Vind er weinig informatie over en ook erg wisselend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 12:38 



 
Profiel   

Inmiddels heb ik er twee. :)

De merrie zoals hierboven genoemd (Governor x Da.yano) en haar jongere volle broertje. Buiten het verschil in karakter qua geslacht zijn ze heel meewerkend. Vooral de hengst lijkt heel nuchter, maar die is pas 2,5 en staat nog in opfok. Beide (worden) grote paarden. (1.70+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 20:58 



 
Profiel   

Sue_ schreef
Inmiddels heb ik er twee. :)

De merrie zoals hierboven genoemd (Governor x Da.yano) en haar jongere volle broertje. Buiten het verschil in karakter qua geslacht zijn ze heel meewerkend. Vooral de hengst lijkt heel nuchter, maar die is pas 2,5 en staat nog in opfok. Beide (worden) grote paarden. (1.70+)


Ik heb een 3 jarige uit dezelfde lijn. Is ook rond de 1.70 en braaf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 21:20 



 
Profiel   

Hier een jaarling hengst van Governor. Flinke jongen, dus we hopen straks op minimaal 1.70. Erg nuchter dier en gek op knuffelen. Loopt de kudde uit om bij je te kroelen, zelfs als de rest in galop de andere kant uit gaat. Mooi model en veel fundament.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 21:20 



 
Profiel   

Erg leuk! Las en hoorde ook her en der dat Governors juist vaak klein bleven. Maar die van jullie dus zeker niet.
Ik heb 1 op het oog die nu 1.60 is, net 2 jaar geworden. Zou fijn zijn dat ie ook wat maat gaat krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 05:05 



 
Profiel   

Als ze op 2 jaar 1.60 zijn, groeien ze er meestal nog wel naartoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 07:34 



 
Profiel   

Zie momenteel veel 2 jarigen te koop van rond de 1.65 en toen betwijfelde ik het even, haha. Maar we zullen het afwachten. Waren die van jullie ook zoiets op 2 jarige leeftijd?
Karakter is in elk geval erg belangrijk, hij is erg nieuwsgierig en lief dus het zal vast goedkomen!
Leuk om even wat te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 07:38 



 
Profiel   

Vulina schreef
Ik heb een 3 jarige uit dezelfde lijn. Is ook rond de 1.70 en braaf :)


Wat zijn je plannen voor haar dit jaar? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 08:59 



 
Profiel   

HI_L schreef
Zie momenteel veel 2 jarigen te koop van rond de 1.65 en toen betwijfelde ik het even, haha. Maar we zullen het afwachten. Waren die van jullie ook zoiets op 2 jarige leeftijd?
Karakter is in elk geval erg belangrijk, hij is erg nieuwsgierig en lief dus het zal vast goedkomen!
Leuk om even wat te horen.


1.65 voor een 2 jarige is erg groot..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 09:07 



 
Profiel   

Sue_ schreef
Vulina schreef
Ik heb een 3 jarige uit dezelfde lijn. Is ook rond de 1.70 en braaf :)


Wat zijn je plannen voor haar dit jaar? :)


Ik heb haar laten dekken. Keuring wordt dit jaar waarschijnlijk niks, ging ik van uit. Als ze straks goed drachtig is, maar eens beginnen met beleren. Misschien dan volgend jaar IBOP met stamboek opname? Even kijken hoe het loopt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 09:08 



 
Profiel   

leuke plannen! Zal ook mooi zijn voor het lijntje! Wellicht wil ik volgend jaar met de hengst (dan ruin) ook een IBOP rijden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 10:39 



 
Profiel   

Onze Governor. Ondertussen netjes drachtig van Fürst Dior. Ik was er vanuit gegaan dat de keuringen niet door zouden gaan dit jaar, ben ook niet begonnen met de training of zadelmak maken :\


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-20 12:43 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of er al mensen zijn met nakomelingen van Governor onder het zadel? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 18:23 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Ik ben benieuwd of er al mensen zijn met nakomelingen van Governor onder het zadel? :D


Nee, helaas nog niet. Hij wordt pas 2 in mei en mag eind van het jaar hopelijk eerst mee naar de bezichtiging. Ben ook wel heel benieuwd hoe de jonkies zijn met beleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 20:38 



 
Profiel   

Ik heb een Governor (x Gelders) en daar heb ik vorige week maandag voor het eerst op gezeten en vandaag al los door de baan gereden! Heel fijn karakter, lief, scherp, tikkeltje onzeker en daardoor erg oplettend/aanhankelijk. Tot nu toe nog een top paard die echt veel werklust heeft!

Ben benieuwd hoe andere paarden zijn :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 21:15 



 
Profiel   

[ img ]
Deze foto is van vorig jaar zomer (die op zijn achterbenen). Meneer meet nu rond de 165 en ik verwacht toch wel minimaal 170. Hoe groot zijn die van jullie? Obama wordt in mei 2.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 11:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen