Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

 
Profiel   

Ooh ik denk dat ik weet wie je bent! Van naam dan omdat ik uw paard zo tof vind :D Dit is een veulen uit Jebe? Ik had de link nog niet gelegd.

Onze hengstveulens gaan normaal weg, die van vorig jaar is verkocht en van dit jaar zou dat toch ook de bedoeling moeten zijn. Alleen hebben we 3 hengsten dit jaar en geen merries en weet ik niet of mijn pa het over zijn hart gaat krijgen om niéts te hebben van deze jaargang :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 09:10 



 
Profiel   

Stral schreef
Ooh ik denk dat ik weet wie je bent! Van naam dan omdat ik uw paard zo tof vind :D Dit is een veulen uit Jebe? Ik had de link nog niet gelegd.

Onze hengstveulens gaan normaal weg, die van vorig jaar is verkocht en van dit jaar zou dat toch ook de bedoeling moeten zijn. Alleen hebben we 3 hengsten dit jaar en geen merries en weet ik niet of mijn pa het over zijn hart gaat krijgen om niéts te hebben van deze jaargang :)


Jep is een Kjento uit Jebe, ja was hier ook altijd zo hengsten weg, tot we ineens geen merrie's meer kregen dus bleven die ook ....maar die stapel wordt zo groot dan he

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 17:22 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* Ons Kjento veulen werd afgelopen zaterdag kampioen op de CK, incl een ticket naar de nationale veulenkeuring te Ermelo! *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 14:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd super zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 18:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Hij staat op Facebook :D knap ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 20:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 07:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Prachtig veulen is het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 08:51 



 
Profiel   

Proficiat Top Top Top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 14:00 



 
Profiel   

eike schreef
Damalusitano wat een speciale combinatie die wil ik graag blijven volgen is het een houderetje? Stral jij bent ook van Oost vlaanderen dan komen we onze Kjento's misschien nog tegen?


Nee ik woon in zuid Holland, het is de bedoeling dat ze mijn volgende sport paard word . Je kan mij volgen op fb en insta . Jessica van Deursen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 20:23 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* Kjento Wereldkampioen 5 jarige dressuurpaarden!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Onze Kjento is op het NK 4e van NL geworden! Zn pijpje was wel helemaal leeg toen hij nog moest lopen voor de kamioenskeuring dus al met al super blij met dit resultaat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:19 



 
Profiel   

Jaaaaaa echt geweldig met 4 x 10 en een 8. *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:22 



 
Profiel   

Super gaaf! Wat een punten en wat een fantastisch paard is het toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:25 



 
Profiel   

Ja echt super gaaf *\o/*

ik ben ook zo blij met mijn kleine Kjento <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:47 



 
Profiel   

Ik ook met die van mij.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:00 



 
Profiel   

peetje82 schreef
*\o/* *\o/* *\o/* Kjento Wereldkampioen 5 jarige dressuurpaarden!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Onze Kjento is op het NK 4e van NL geworden! Zn pijpje was wel helemaal leeg toen hij nog moest lopen voor de kamioenskeuring dus al met al super blij met dit resultaat!!

6jarige :D

Maar inderdaad super! Hopelijk volgend jaar een merrieveulen voor ons :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:36 



 
Profiel   

Zaterdag ging liep Kjento verdient naar de overwinning ik was er live bij, was kippevel, ondertss liep zijn dochter Velvet's Dragon Van het Keysersbos, op het thuisfront naar de 1ste plek op de veulenkeuring kan niet trotser zijn op de 2de nakomeling uit mijn MT merrie Jebe Van Het Keysersbos (Rubiquil x Ahorn Z)! Opvolging verzekerd! Op de foto's haar draagmoeder Katy topbeestje

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:36 



 
Profiel   

super, gefeliciteerd. Knap veulen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 10:44 



 
Profiel   

Hoi allemaal!
Zou ik mogen vragen hoe jullie Kjento babies zijn in de omgang? Ik overweeg zelf om mijn merrie te laten dekken door Kjento volgend jaar maar ze is zelf super dominant. In het werken is ze echt perfect alleen in de omgang soms iets dominant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 14:05 



 
Profiel   

Die van ons is heel lief en aanhankelijk. Ook makkelijk bij de smid en dierenarts.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:34 



 
Profiel   

super makkelijk nu, mijn draagmerrie was wel heel beschermend en toen durfde ze niet heel goed komen, nu ze gespeend zijn kan ik geen makkelijker en braver veulen hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 18:02 



 
Profiel   

Hier ook een heel makkelijk veulen, inmiddels wel al naar zijn nieuwe baasje. Heel relaxed,lief en makkelijk dier. Werd zo'n beetje halstermak geboren. Baalde ervan dat het een hengst was, anders had ik nooit verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 20:53 



 
Profiel   

Super leuk om te lezen!
Ik moet nog een paar andere dingen overwegen.
De opa van mijn merrie is Ulft, Ulft is ook in de stamboom van Kjento. Zouden jullie dit doen of zouden jullie afhaken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 11:59 



 
Profiel   

Wanneer komen de eerste Kjento baby’s onder het zadel? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:14 



 
Profiel   

De oudste zijn nu 2 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 08:21 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Super leuk om te lezen!
Ik moet nog een paar andere dingen overwegen.
De opa van mijn merrie is Ulft, Ulft is ook in de stamboom van Kjento. Zouden jullie dit doen of zouden jullie afhaken?




dat zit bij Kjento zo ver dat kun je makkelijk doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen