Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 9 [ 209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Total U.S

 

Mer1980 schreef
Oh leuk Veerledec dan zie ik hem wel voor mijn neus verschijnen, had zijn inschrijving nog niet doorgestuurd gekregen. Knappe vent hoor <3 zijn al een paar bokkers die met hun hengst op de HK komen van het NRPS.

[***]: wat knap van je zoon hij zit er netje sop hoor super dat hij zo;n fijne combi vormt. Maar wat een puppy paard nog.


Hij is bijna 4
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 14:01 



 
Profiel   

Die zwaart echt nog wel uit hoor, 4 is nog heel jong.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 14:48 



 
Profiel   

Ja meestal tussen 4 en 5 zie je ze echt uitzwaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 18:32 



 
Profiel   

Zag je bij Total zelf ook toch? Toen ie nog bij van Uytert stond was het nog een vrij smal dier vond ik, echt nog een jonkie. Dat is nu ook alweer anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 19:18 



 
Profiel   

Mijn kleine turf lijkt het principe van longeren te begrijpen! Het ging de eerste keer al vrij goed, maar nu na drie keer durf ik dat wel te zeggen.

Nog maar lekker door longeren en denk daarna maar een keertje bv een bitje in gaan doen. Of jullie nog tips wellicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 19:37 



 
Profiel   

Eerst een keer tandarts laten kijken misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 20:39 



 
Profiel   

Grappig, ik bedoelde eigenlijk longeersingeltje om hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 22:17 



 
Profiel   

Kan ook :D. Die dan wel eerst voorlangs vastmaken, dat ie niet naar achteren kan schuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 22:18 



 
Profiel   

We zijn eerst maar eens beste vrienden aan het worden met doeken, dekjes en andere gekke dingen die op je hoofd kunnen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 16:30 



 
Profiel   

Even een update:

Eind van de maand vertrekt Nero naar een stal om hem klaar te maken daarna hij ingereden wordt. Ik denk dat hij al met al tot en met juni daar blijft staan totdat hij goed doorgereden is. Even een omslag maar denk wel de beste! Heb helaas de box op mijn stal opgezegd. Anders werd het financieel teveel. Ik heb zelf een aantal lichamelijke klachten en dit is voor Nero en mijzelf even het beste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 14:36 



 
Profiel   

Half jaar dubbel betalen zou ik niet doen nee. Fijn dat je een oplossing hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 17:05 



 
Profiel   

Ik heb al mijn box vooraf al 4 maanden vastgehouden...oeps

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 18:32 



 
Profiel   

Ai. Wat was je oorspronkelijke plan dan? In training zetten na die vier maanden was geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 19:35 



 
Profiel   

Oorspronkelijk plan was ophalen in december. Laten ruinen, dan twee maanden zelf aan de slag op stal en daarna kort wegbrengen.

Echter werd ik in augustus gebeld dat er al een box vrij was en dat komt amper voor. Daarom geprobeerd paard eerder uit de opfok te halen maar werd lastig. Daarom pas in december opgehaald en alsnog dus toen al 4 maanden voor een lege box betaald. Ach ja, als we in de toekomst zouden kunnen kijken...

Ben blij dat hij lekker aan de slag gaat en ik over een aantal maanden een doorgereden paard heb. We hebben vorig jaar een zwaar jaar gehad met mijn man die kanker had, bevalling van onze dochter, mega verbouwing en natuurlijk corona erbij. Ik merk dat ik toch minder energie heb en toch nog zelf ook wat lichamelijke klachten. Dus dit is voor ons allemaal even de beste optie, maar niet minder leuk.

Hoe doet jouw paardje het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 21:02 



 
Profiel   

Die staat nog in training, laatste weekjes voor de NRPS HK. Omdat ie nu toch getraind is, zal het daarna wel zadelmak maken worden en dan van de zomer rust verwacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 23:45 



 
Profiel   

Vandaag mijn paard laten rontgen keuren op de benen, hals en rug. Helemaal goedgekeurd! Zo blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 19:11 



 
Profiel   

[***] schreef
Menno doet het nog steeds super Master is nogal een project.
Komt voor dat die van mij was bij een grote inrijdstal vandaan was dus al een soort van ingereden toen die kwam.
Echter is dat voor hem te snel gegaan waardoor hij geen vertrouwen meer had heeft ook een cowboy op gezeten om.hem.te breken wat dus ook niet is gelukt. Duh
Afijn we zijn nu een half jaar verder veel grondwerk met hem gedaan schriktraining enz het is een heel gevoelig paard die erg snel is maar wel heel eerlijk we zijn nu vooral bezig met hem vertrouwen geven met iemand op zijn rug.
In het begin sloeg hij in Blinden paniek ophol dit Is er nu zo goed als uit.
Op dit moment is hij 2 x los in de bak wezen draven.
Na de hand contact gehad met die inrijdstal en daar heb ik dit dus allemaal tevoren gekregen paard was levensgevaarlijk en alleen geschikt voor een echte professional

Inmiddels woord hij ingereden door mijn 20 jarige verstandelijk beperkte zoon die een B ruiter is.
[ Video ]

[ Video ]

Wat kan die jongen netjes rijden zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 20:01 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Vandaag mijn paard laten rontgen keuren op de benen, hals en rug. Helemaal goedgekeurd! Zo blij!


Wat fijn! Ik hoop die van mij over een paar maandjes op de foto te zetten.

Jullie al het nieuws gehoord dat Total zijn GP-debuut heeft gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 08:58 



 
Profiel   

Jep.

En mooi nieuws Romeo.

Mijn zwarte heeft het prima gedaan op de NRPS HK, op de straat was ie echt goed maar los liet ie het helaas niet zien. Niet door, wel ster geworden. Toch weer een hele ervaring voor 'm en hij deed het echt heel braaf.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Nu zadelmak maken en eens kijken hoe ie dat doet. Z'n karakter zit echt wel goed alvast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:37 



 
Profiel   

Ah jammer zeg! hij is wel bloedje mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:39 



 
Profiel   

Wat een plaatje. Jammer dat hij zich niet liet zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:52 



 
Profiel   

Jammer Veerledec, maar wat een beauty <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 15:55 



 
Profiel   

Op de straat was hij echt goed, en heel eerlijk ik dacht dat ie wel door had gemogen, maar helaas. Fijn paard hoor, ga je een heel eind mee komen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 18:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het inmiddels met jullie beauty's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 19:48 



 
Profiel   

Hier goed, ik ga volgende week eindelijk weer kijken. Hij is inmiddels zadelmak en ik denk dat ie binnenkort naar huis komt en dan lekker paar maandjes rust op de wei krijgt.
[ img ]
En de jouwe?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 9 [ 209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen