Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Leuns Veld's Winston JR.

 
Profiel   

Barrie vandaag gemeten en hij meet nu rond de 1.40.... Geen idee of dat groot of klein is met 18 maanden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 15:59 



 
Profiel   

Dat is toch zeker niet klein lijkt me.
Ik heb 2,5 jarige die is nu 1.42 en ik hoop dat die nog 2 a 3 cm erbij pakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 17:03 



 
Profiel   

Ik zou inderdaad zeggen dat dat niet heel klein is! Heb Oki in Januari gemeten en toen was ze 1,43. Zal haar binnenkort weer eens meten, denk dat ze wel richting de 1,50 gaat ondertussen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 17:48 



 
Profiel   

Kwam deze foto weer tegen, leuke vergelijking Haha Oki op een half jaar oud en Oki op 2,5 jaar oud <3
Moet snel eens goede standfoto’s maken..

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 23:37 



 
Profiel   

Woensdag 5 mei is Liberty Lokwinske van de Leemhorst geboren <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 14:47 



 
Profiel   

Hij is echt knap suffie!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:49 



 
Profiel   

Mooie dieren!

Ik heb zelf een dochter van leun vw jr.
Helaas moeten opereren aan oc links en ocd rechts.
Ben nu op zoek naar info over mama. (Orchard apple bee)

Ik ging ervanuit dat met deze bloedlijn alles oké zou zijn maar blijkt toch niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 04:00 



 
Profiel   

Leuk dat je dit topic opnieuw leven inblaast Elira!
Jammer van de ocd's zeg. Denk je dat het de erfelijke variant is? De erfelijkheid is natuurlijk ongeveer 30% dus het kan ook door management, trauma of pech ontstaan. Wel altijd goed om zicht te krijgen op mogelijke erfelijke factoren.

Ik heb ondertussen ook een nakomeling, een palomino merrie uit mijn B pony (Welsh).
[ img ]
[ img ]

Ben wel benieuwd hoe groot de nakomelingen uit de eerste jaargang zijn nu. En zijn er al mensen die ze al onder het zadel hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 06:25 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]

[ img ]

@mooney
Gogh dat weet ik zo niet. Vandaar dat ik wat rondkijk want op het eerste zicht lijkt ze wel van goede komaf.
Mooi veulen heb je daar
hieronder veulen van Leun en orchard apple bee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 07:43 



 
Profiel   

Leuk weer nieuw leven in het topic! Ahhh ben zo fan van Nim! Statige meid, doet me veel denken aan Leila qua attitude en houding.
Knappe pony Elira, jammer van de Ocd's. Voor zover ik weet verder geen nakomelingen gehoord met ocd's van deze hengst. Leuke pony is het! Hoe groot is die?

Ik heb nakomelingen uit de eerste en derde jaargang van de hengst, beide gaan super.
De oudste is nu net 4, en sinds een jaar zadelmak. Heeft nu een veulen aan de voet dus stond sinds november al stil maar we zijn weer aan het opbouwen. Eerste keer erop en ze was echt topbraaf, konden zo weer wegrijden als dat we 8 maanden geleden deden en dat met een hinnikende baby nog in de stal! Ze meette vorig jaar op de keuring 1,48m maar denk zelf dat ze nu wel richting de 1,50 redt (haar moeder was ook 1,52m) , dezelfde hoogte verwacht ik van mijn 2 jarige maar die heb ik nog niet gemeten.

M'n 4 jarige vorig jaar tijdens het zadelmak maken:
[ img ]

Op de Welsh keuring toen ze Ster werd, hopelijk dit jaar door voor Keur :D
[ img ]
[ img ]

En nu met haar veulen van Nieuwmoed's Mr. Darcy
[ img ]
[ img ]

Ze is nu drachtig van Reitland's Bon Coeur, plan is om haar deze zomer weer een beetje verder te rijden!

De andere is nu 2 jaar, komt volgend jaar terug naar huis om zadelmak te maken en naar de keuring te gaan. Deze is NRPS ingeschreven en heb ik zelf gefokt. Heel benieuwd hoe zij het straks gaat doen maar staat voorlopig nog heerlijk in de opfok <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 13:44 



 
Profiel   

Watbeen prachtige pony's allemaal, wauw!

Lokwinske is vorig jaar na het afspenen verkocht naar Duitsland. Af en toe krijg ik (een vage helaas) foto, hij is inmiddels enorm. Ruim 1.50m voor een jaarlinghengst.
Zijn moeder is een Cassanova du Bois x rijpaard van krap 1.60m.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 18:01 



 
Profiel   

Ik moet nog even wachten tot ik zelf met een Winston jr nakomeling aan de slag mag dus kijk met jaloezie naar jullie trainingsbeelden :+

Heb een 2 jarige merrie staan uit een Le Matsjo merrie waar ik wel veel van verwacht, nog even een jaar (on)geduldig wachten en dan kijken of het zo leuk is als het nu lijkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 22:05 



 
Profiel   

Hallo!
Er is al een lange tijd niks meer geplaatst in dit topic maar ik was aan het kijken naar de vader van mijn pony (Leun’s veld winston jr) en toen vond ik dit topic dus ik dacht ik ga er toch iets in sturen om te kijken of er nogsteeds mensen actief zijn met nakomelingen van hem :)
Dit (zie foto’s) is Lucky, mijn 3 jarige Welsh x (oud type) new forest. Ik ben haar nu sinds een een paar weken weer aan het oppakken en ze heeft echt een top karakter. Soms wel een bokje maar dat is omdat ze het dan niet snapt en daarna gaat ze gewoon verder met wat je van haar vraagt, ze is ook echt super sociaal enz. Toen ik haar een week had kon ik al bij haar gaan zitten als ze lag, echt super lief.
Kortom Lucky is een hele leuke pony en ik vroeg me af of dit karakter bij meer nakomelingen voorkwam :)
Groetjes, Belle <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 17:10 



 
Profiel   

Dag iedereen
Dit is Loetje (dochter van Leuns en orchard apple bee)
Ze wordt 3 in mei 2023.
Knappe madam, lief maar toch pittg.
Slim ook.
Wel ocd gehad en geopereerd.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 12:36 



 
Profiel   

BxB schreef
Hallo!
Er is al een lange tijd niks meer geplaatst in dit topic maar ik was aan het kijken naar de vader van mijn pony (Leun’s veld winston jr) en toen vond ik dit topic dus ik dacht ik ga er toch iets in sturen om te kijken of er nogsteeds mensen actief zijn met nakomelingen van hem :)
Dit (zie foto’s) is Lucky, mijn 3 jarige Welsh x (oud type) new forest. Ik ben haar nu sinds een een paar weken weer aan het oppakken en ze heeft echt een top karakter. Soms wel een bokje maar dat is omdat ze het dan niet snapt en daarna gaat ze gewoon verder met wat je van haar vraagt, ze is ook echt super sociaal enz. Toen ik haar een week had kon ik al bij haar gaan zitten als ze lag, echt super lief.
Ook is ze niet snel bang voor dingen, en heeft een heel rustig karakter. Op de foto’s heeft ze nog geen bespiering en is ze eigenlijk nog een beetje te mager waardoor ze er “anders” uitziet, dit komt doordat we wormen had en dus verschillende wormkuren heeft gehad en aan het wisselen was waar ze heel veel last van had.
Kortom Lucky is een hele leuke pony en ik vroeg me af of dit karakter bij meer nakomelingen voorkwam :)
Groetjes, Belle <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 07:31 



 
Profiel   

Leuk! Weer leven in dit topic! Welkom Elira en BxB :)
Ben ook wel benieuwd hoe alle nakomelingen het ondertussen doen? M’n eerste jaargang nakomeling van hem wordt alweer 5 dit jaar!
Die is lekker met zwangerschapsverlof, over 1,5 maand verwachten we haar tweede veulen.
Afgelopen zomer zijn we wel actief geweest met haar, ze is Keur geworden en hebben wat km’s gemaakt onder het zadel. Geweldige pony, van binnen en van buiten is ze goud <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

M’n andere nakomeling wordt over een paar maanden 3, zijn we nu mee bezig met het longeren. Ook een hele lieve pony, die komt komende zomer als ze zadelmak is te koop want ze blijft echt te klein voor me (nu zo 1,43m) daar gaat een ponyruiter een extreem fijne pony aan hebben denk ik :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 11:04 



 
Profiel   

Hoi!
Sorry, was niet meer actief op bokt.
Mijn nakomeling van hem is echt een schatje, ontzettend lief in de omgang! Is in mei 4 jaar geworden. Onder het zadel moeten we nog heel veel oefenen en is ze zeker niet altijd even lief of braaf maar verder heeft ze wel echt een hartje van goud❤️ Ze is echt ontzettend lief, toen ik haar net een weekje had kon ik al bij haar gaan liggen. Ze is nu zo’n 1.43 maar gaat waarschijnlijk nog net de 1.44 halen.

[ img ]


[ img ]


[ img ]


Ik heb haar eind van deze maand alweer een jaar! Nog geen moment spijt van haar gehad
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-23 04:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen