Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen For Ferrero ( For Romance x Don Cruzador

 
Profiel   

De moeder van de mijne is rond de 173. Mijn veulen is een kopie van haar dus daarom dat hij denk ik al aan de maat is. Mijn andere For Ferrero (nu 5) was nog niet zo groot destijds. Denk dat de mijne de 170 later wel gaat aantikken. De 5 jarige is ongeveer 166.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 15:28 



 
Profiel   

Het veulen wat ik gefokt heb is niet meer van mij. Maar ik hoorde van haar nieuwe eigenaar dat ze in december 1.40. Uit een merrie van 1.65, met eerdere nakomelingen die rond de 1.68 zijn uitgegroeid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 21:13 



 
Profiel   

Goedemorgen!

Ik zie dat er al even niks meer is geplaatst hier in de topic. Toch ben ik benieuwd hoe het nu gaat met jullie For Ferrero nakomelingen.

Ik heb zelf een knap For Ferrero x Jazz x Metall hengst staan van 2023. Super lief en easy karakter tot nu toe. Loopt nu nog in de kudde met merries en ruinen. Hij kijkt er niet eens naar :D
Van het voorjaar gaat hij apart met m'n ruintje.

Ben benieuwd! <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 09:37 



 
Profiel   

Wat een leukerd!! <3

Ik verwacht binnen nu en 3 weken een FF baby uit mijn merrie.
Mijn FF 6 jarige loopt ondertussen Z2 en mijn FF 2 jarige groeit ook lekker door :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 13:50 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Wat een leukerd!! <3

Ik verwacht binnen nu en 3 weken een FF baby uit mijn merrie.
Mijn FF 6 jarige loopt ondertussen Z2 en mijn FF 2 jarige groeit ook lekker door :D


Leuk zeg! Heb je toevallig foto’s? Heb wel het idee dat de For Ferrero’s een leergierig karakter hebben en over het algemeen best chill :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 15:02 



 
Profiel   

Die heb ik allemaal als eens in dit topic gepost. Alleen mijn 2 jarige is weer flink gegroeid dus die zal ik van de zomer is op de foto zetten. Is echt een mega knap dier vind ik zelf.

For Ferrero’s zijn inderdaad erg leergierig! En ontzettend rijbaar. Ze willen heel graag werken en zijn heel eerlijk en makkelijk in het werk. Daarom dat ik er ook weer mee gedekt heb ik ben echt fan!
Die van mij is mega scherp maar wel super makkelijk overal te rijden. Totaal niet bang aangelegd maar wel echt heel heet in het rijden. Maar zodra ik teugels lang laat is hij ook direct ontspannen. Ik vind dat echt heel erg fijn. T is echt geen zeikerd. Fijnste paard wat ik mij kan wensen!
De 2 jarige is echt heel brutaal maar die wordt binnenkort wel gecastreerd. Wel een fijn paard in de omgang maar vooral erg stoer naar de rest van de groep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 15:33 



 
Profiel   

Dat klinkt inderdaad superfijn Marlies. Dat is Nero? Kan je me via pb nog wat filmpjes en updates sturen? Ben zo benieuwd naar hem. Was altijd al zo’n fijn dier, toen hij net zadelmak was al.

Leuk veulentje Laura! Knappie hoor. Ik ben ook wel For Ferrero fan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 18:22 



 
Profiel   

Ik heb een hele leuke FF merrie en ze wordt dit voorjaar 3. Ben er heel blij mee maar helaas is ze klein. Ze is leergierig en meewerkend. Heel vriendelijk en leuk lopen. Nu nog die laatste paar cm...
We zijn al een beetje met haar aan de slag gegaan. Tot nu toe vind ze alles geweldig!

https://www.facebook.com/reel/1106835223829677

Ik ben benieuwd of het filmpje te zien is

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-24 19:38 



 
Profiel   

Nienke_ schreef
Ik heb een hele leuke FF merrie en ze wordt dit voorjaar 3. Ben er heel blij mee maar helaas is ze klein. Ze is leergierig en meewerkend. Heel vriendelijk en leuk lopen. Nu nog die laatste paar cm...
We zijn al een beetje met haar aan de slag gegaan. Tot nu toe vind ze alles geweldig!

https://www.facebook.com/reel/1106835223829677

Ik ben benieuwd of het filmpje te zien is


Het filmpje is te zien! Wat een knapperd ook. Mooi diep zwart! Ben benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-24 10:14 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Die heb ik allemaal als eens in dit topic gepost. Alleen mijn 2 jarige is weer flink gegroeid dus die zal ik van de zomer is op de foto zetten. Is echt een mega knap dier vind ik zelf.

For Ferrero’s zijn inderdaad erg leergierig! En ontzettend rijbaar. Ze willen heel graag werken en zijn heel eerlijk en makkelijk in het werk. Daarom dat ik er ook weer mee gedekt heb ik ben echt fan!
Die van mij is mega scherp maar wel super makkelijk overal te rijden. Totaal niet bang aangelegd maar wel echt heel heet in het rijden. Maar zodra ik teugels lang laat is hij ook direct ontspannen. Ik vind dat echt heel erg fijn. T is echt geen zeikerd. Fijnste paard wat ik mij kan wensen!
De 2 jarige is echt heel brutaal maar die wordt binnenkort wel gecastreerd. Wel een fijn paard in de omgang maar vooral erg stoer naar de rest van de groep.


Wel fijn om te lezen dat ze niet bang aangelegd is en dat ze overal goed te rijden is. Dan heb je al een hoop gewonnen! <3

Ben ook wel benieuwd hoe die van mij het gaat doen hoor! Wil hem zolang mogelijk hengst houden voor zolang dat gaat. Omdat ik ook merries thuis heb staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-24 10:17 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Dat klinkt inderdaad superfijn Marlies. Dat is Nero? Kan je me via pb nog wat filmpjes en updates sturen? Ben zo benieuwd naar hem. Was altijd al zo’n fijn dier, toen hij net zadelmak was al.

Leuk veulentje Laura! Knappie hoor. Ik ben ook wel For Ferrero fan.


Dank je wel <3
Ik ben ook wel benieuwd naar filmpjes als Marlies die wilt delen natuurlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-24 10:17 



 
Profiel   

LauraDB schreef
Goedemorgen!

Ik zie dat er al even niks meer is geplaatst hier in de topic. Toch ben ik benieuwd hoe het nu gaat met jullie For Ferrero nakomelingen.

Ik heb zelf een knap For Ferrero x Jazz x Metall hengst staan van 2023. Super lief en easy karakter tot nu toe. Loopt nu nog in de kudde met merries en ruinen. Hij kijkt er niet eens naar :D
Van het voorjaar gaat hij apart met m'n ruintje.

Ben benieuwd! <3

[ [url=m/BcushM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/apg1TJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rs7uO8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DH7pDW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/x5U5XA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ook al zo’n knapperd <3

Marlies fijn dat die van jou zo goed gaat!
Weet nog dat je hem zelf niet zo bijzonder vond als jong paard :D
Top karakter doet zo enorm veel!
Mijn zwarte 4 jarige is nog steeds enorm knap en lief maar blijft een pechvogel.
Op een of andere manier is het een enorme onhandige kluns :(:)
Staat nu in het verband duimen dat het goed komt.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De andere 4 jarige is iets zuiniger op zichzelf gelukkig.
Erg blij met dit paard!
Echt een knappe krachtpatser en enorm lief. Echt het liefste paard dat ik ooit heb gefokt.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-24 17:16 



 
Profiel   

Wat een krachtpatser zeg! Jezus! Heel gaaf! :wow:
Jammer van je mooie zwartje dat het zo een pechvogel is! Hopelijk is het een fase ;)

En karakter is alles inderdaad! De mijne loopt nog steeds niet bijzonder maar wel functioneel en correct en dat in combinatie met een goed karakter is veel waard!

lauraDB ik zal je even een pb doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-24 21:23 



 
Profiel   

Wat is jullie ‘ervaring’ met het doorgeven van formaat?
Ik vind het een hele mooie hengst en ik denk ook dat hij goed bij mijn merrie past. Maar ik ben een beetje ‘bang’ dat ze te klein blijven.
Vorig jaar heeft mijn merrie haar eerste veulentje gehad (van Taminiau) en is bijna sprekend haar moeder. De merrie zelf is ca. 1.63

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-24 10:18 



 
Profiel   

Mijn 6 jarige meet ongeveer 167 maar mijn 2 jarige is denk ik al 160. Die komt sowieso wel uit een vrij grote moeder (175) maar hij is altijd al de grootste van het stel geweest. Verwacht dat hij zeker boven de 170 uit gaat komen. Heb er nog een staan in de opfok, die moeder is onder de 170 dacht ik maar ook deze valt echt niet tegen. In het begin leek hij vrij klein te blijven maar hij is nu net zo groot als de rest.
Ik denk dat als je een merrie hebt met maat je je sowieso geen zorgen hoeft te maken en als je een merrie hebt met minder maat dat je kunt rekenen op een normale maat (166/167). Ik heb er nog niet echt kleine nakomelingen van gezien, wel ‘damespaardjes’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-24 05:53 



 
Profiel   

Sabine_95 schreef
Wat is jullie ‘ervaring’ met het doorgeven van formaat?
Ik vind het een hele mooie hengst en ik denk ook dat hij goed bij mijn merrie past. Maar ik ben een beetje ‘bang’ dat ze te klein blijven.
Vorig jaar heeft mijn merrie haar eerste veulentje gehad (van Taminiau) en is bijna sprekend haar moeder. De merrie zelf is ca. 1.63


Mijn For Ferrero jaarling is ook al aardig aan de maat. Het is natuurlijk afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen, maar ik denk wel dat hij uiteindelijk richting de 1.65 a 1.70 gaat :)
Ik ken een For Ferrero nakomeling, een merrie, die wel 'klein' is gebleven. Volgens mij is dat officieel nog net een pony in plaats van een paard. Nu durf ik niet te zeggen wat daar voor de rest achter zit :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-24 09:11 



 
Profiel   

Mijn baby is vorige week dinsdag geboren <3
Ik ben zo verliefd op haar <3 ze is echt perfect.
For Ferrero x Toto Jr x Cachet L

[ img ]

[ img ]

En haar eerste pasjes buiten (kun je nog niks over zeggen natuurlijk maar ze was zo lekker relaxed!)



En daarna lekker galopperen :')



En gister al wat meer uitgevouwen

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-24 18:42 



 
Profiel   

Mijn lieve Nero is vanaf vandaag ZZL geklasseerd :D
En mijn 2 jarige FF is afgelopen week gecastreerd. Hopelijk wordt hij nu iets rustiger en minder hengst :D
En m’n veulen doet het super goed gelukkig. Groeit lekker en heeft echt een FF exterieur. Super blij mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-24 15:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen