Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dante us

 
Profiel   

Wat onwijs jammer... ik moet maandag scannen op een livius veulentje ik hoop eigelijk volgend jaar toch weer te proberen met dante
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 23:49 



 
Profiel   

Wat zonde voor jullie beide.

Hier zitten we al weer op 4 maand. Eind September nog keer scannen voor alle zekerheid en dan hopen dat het snel maart is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 21:11 



 
Profiel   

Mijn merrie is na 4 rondes ook niet drachtig geworden van Dante, twijfel toch wel erg over zijn vruchtbaarheid . Aangezien wij erg scherp gescand hebben. Als we nog meer hadden gedaan was het hetzelfde geweest als voor diepvriesperma, en dit was notabene vers.
Maar besloten te stoppen anders komt het veulen veel te last volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 07:49 



 
Profiel   

Wat zonde!

Ik denk dat die van mij drachtig is voor jullie allemaal. Als je had gezegd dat ze 9 maand drachtig was had je t ook geloofd. Zo machtig dik.
Heb nog een merrie op stal staan, krijgt maand eerder het veulen (en haar 7de), maar die heeft echt lang niet zoveel buik

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 16:12 



 
Profiel   

Zo lang niks met dit topic gedaan omdat ik zelf een kindje heb gekregen. Wij hebben onze merrie met veel pijn en moeite na 4 keer dragend gekregen met dante. Zijn er al mensen die al een veulen hebben van dante?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 17:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd mutskke! Gaat alles goed?


Mijn Dante veulen is 3 april geboren. Merrie had het wat zwaar, veulen best groot en merrie wat smal.

[ img ]
Hengst veulen, 4x wit <3

Best wel een karakter. Altijd aan en kan hele mooie rodeoshows geven _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 11:31 



 
Profiel   

wat een schatje is dat zeg! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 11:44 



 
Profiel   

Wauw mooi veulen zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 15:49 



 
Profiel   

dAAn2410 schreef
wat een schatje is dat zeg! :)


Draakje zou je bedoelen, haha

Tijd dat het mooi weer wordt kan hij buiten spelen met vriendjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 17:25 



 
Profiel   

O cool!! Zo wil iedereen ze wel getekend hebben!

Ja gaat goed gelukkig! Wij moeten helaas nog even wachten. 21 juni is ze 11 maanden maar de vorige keren ging ze rustig 3 weken over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:13 



 
Profiel   

Ja mama heeft goed geluisterd naar mijn wensen


3 weken? Heb je ze aan huis staan?

Ik heb mijne niet bij huis dat heb op stal geslapen. Maar het was haar eerste veulen dus wist niet wat ik kon verwachte met haar. Maar eigenlijk was het kegelen en binnen 24 uur was het er.
Ben alleen wel 2 weken op stal geweest :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 19:44 



 
Profiel   

Ze staat bij mijn ouders, dit word der 4de veulen. Ik ben der nog iedere keer bij geweest. Ze heeft tot nu toe altijd tussen 12 en 1 s nachts gebeurd en liet het heel duidelijk zien dat er iets ging gebeuren dus hopelijk dit jaar ook weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 20:43 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd wat er uit die van jou komt!

Heb er nu stuk of 4/5 gezien en allemaal mooie types.

[ img ]
Zo lag die van de week bij mij te slapen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 12:56 



 
Profiel   

Oooh wat een machtig mooi veulentje! Die mag je zo bij mij afleveren met 4 witte beentjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 13:24 



 
Profiel   

Amigo_ schreef
Ben heel benieuwd wat er uit die van jou komt!

Heb er nu stuk of 4/5 gezien en allemaal mooie types.

[ [url=m/a6bMJq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo lag die van de week bij mij te slapen <3

Wat een ontzettend lieve foto <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 13:34 



 
Profiel   

Escada schreef
Oooh wat een machtig mooi veulentje! Die mag je zo bij mij afleveren met 4 witte beentjes <3



Hij is te koop ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 07:11 



 
Profiel   

Mutskke schreef
Zo lang niks met dit topic gedaan omdat ik zelf een kindje heb gekregen. Wij hebben onze merrie met veel pijn en moeite na 4 keer dragend gekregen met dante. Zijn er al mensen die al een veulen hebben van dante?


Achteraf bekeken is goed dat ik gestopt ben na 3 x proberen. Heb mijn merrie helaas afgelopen november in moeten laten slapen. Ze had Einschuss die maar niet eronder te krijgen was.

Maar ik kom nog wel even veulens kijken hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 13:39 



 
Profiel   

Whinnylando schreef
Mutskke schreef
Zo lang niks met dit topic gedaan omdat ik zelf een kindje heb gekregen. Wij hebben onze merrie met veel pijn en moeite na 4 keer dragend gekregen met dante. Zijn er al mensen die al een veulen hebben van dante?


Achteraf bekeken is goed dat ik gestopt ben na 3 x proberen. Heb mijn merrie helaas afgelopen november in moeten laten slapen. Ze had Einschuss die maar niet eronder te krijgen was.

Maar ik kom nog wel even veulens kijken hier


O dat meen je niet, vervelend zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 19:40 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is onze merrie met een veulen van geniaal 4 jaar geleden. Het enigste veulen dat niet zwart was. Afgelopen jaar geen veulen gehad, omdat ze het jaar daarvoor heel ziek is geweest na het veulen. Daarom torn gekozen om jaar over te slaan zodat ze goed kon aansterken

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 19:45 



 
Profiel   

Whinnylando schreef
Mutskke schreef
Zo lang niks met dit topic gedaan omdat ik zelf een kindje heb gekregen. Wij hebben onze merrie met veel pijn en moeite na 4 keer dragend gekregen met dante. Zijn er al mensen die al een veulen hebben van dante?


Achteraf bekeken is goed dat ik gestopt ben na 3 x proberen. Heb mijn merrie helaas afgelopen november in moeten laten slapen. Ze had Einschuss die maar niet eronder te krijgen was.

Maar ik kom nog wel even veulens kijken hier



Je paard moeten laten gaan is het ergste wat er is. :knuffel:
En je bent hier natuurlijk nog steeds welkom :)

@Mutskke. Hebben jullie nafok ook nog allemaal van de merrie?
Johnson was ze toch? Beetje makkelijk karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 20:31 



 
Profiel   

Nee we hebben alleen het eerste veulen nog de geniaal. Daarna 2 veulens van ferdinant gekregen waarvan er 1 helaas is overleden aan koliek. De merrie is heel makkelijk als je der kent en ze je mag. Anders kun je er niks mee beginnen. Heeft hele vervelende trekjes haha vandaar nu ook fokmerrie. Haar nakomelingen zijn daar in tegen juist super makkelijk. Merrie zelf is met veulen erbij voor mensen die ze kent ook super makkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 11:49 



 
Profiel   

Haha klinkt een beetje als mijn merrie!


Hier gaat het even iets minder met mijn knappe man.. morgen gaan we naar utrecht met hem en hopelijk gaan ze me daar vertellen dat het allemaal mee valt en dat hij er overheen groeid.

Ik vind eigenlijk al vanaf het begin dat hij heel snel buitenadem was en zo stond te pompen. Vandaag naar kliniek geweest en daar hoorde ze een vrij duidelijke ruis bij zijn hart. Op aanraden van hun gaan we morgen naar Utrecht om daar scan te laten maken van het hart..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 19:38 



 
Profiel   

Amigo_ schreef
Haha klinkt een beetje als mijn merrie!


Hier gaat het even iets minder met mijn knappe man.. morgen gaan we naar utrecht met hem en hopelijk gaan ze me daar vertellen dat het allemaal mee valt en dat hij er overheen groeid.

Ik vind eigenlijk al vanaf het begin dat hij heel snel buitenadem was en zo stond te pompen. Vandaag naar kliniek geweest en daar hoorde ze een vrij duidelijke ruis bij zijn hart. Op aanraden van hun gaan we morgen naar Utrecht om daar scan te laten maken van het hart..


O dat meen je niet! Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 11:42 



 
Profiel   

Met Rex gaat het goed. Hij begint flink te groeien en is heel goed in renpaard spelen.
We moeten vlak voor het afspenen nog wel een keer naar utrecht voor een ecg. Kijken of alles goed is gegroeid.

En zijn er al meer dante's??

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 17:34 



 
Profiel   

[ img ]

Eindelijk! Een super groot merrie veulen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen