Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomlingen van Ibolensky?

 
Profiel   

Afgelopen week is onze merrie Fay (Campbell VDL x Pacific, voorlopig keur Prok, Z-dressuuur, M-springen, M-eventing) bevallen van een prachtig merrieveulen van Ibolensky. Phinne is enorm energiek en stuitert in de rondte, wat een heerlijk veulen!

Ik zou het heel leuk vinden om wat foto's en filmpjes van andere Ibolensky nakomelingen te zien, en ben ook heel benieuwd naar hoe ze het doen in de sport, voor zover ze al op die leeftijd zijn, en hoe de karakters zijn!

Onze Phinne:

[ img ]

[ img ]

Eerste keer buiten


Haar voornaamste bezigheid de hele dag
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 09:02 



 
Profiel   

Even buiten dit onderwerp, maar wij hebben ook jaren een Campbell gehad en hij lijkt, ondanks dat hij schimmel is, echt SPREKEND op je merrie. Het hoofd, de oren en de uitdrukking zijn gewoon identiek, zo mooi om te zien. Zal is kijken of ik een foto kan vinden.

Wat een prachtig veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 11:56 



 
Profiel   

Leuk! Wij hebben 3 nakomelingen gefokt waarvan nog 2 in bezit, 2 merries van nu 2 en 1 jaar oud. De 2-jarige is iets grof in de gewrichten, maar verder wel een heerlijk paard. Karakters zijn allemaal echt top, ook bij onze toch wel felle Padinus-merrie als moeder :+ Verder nog geen sprake van sportprestaties, maar kan niet wachten om met de oudste volgend jaar te gaan starten in het werk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 11:59 



 
Profiel   

Wat leuk Justice, ben nu inderdaad wel heel nieuwsgierig naar foto's!

En Amaryllis, 3 nakomelingen zelfs! Allemaal uit dezelfde merrie? En heb jij ook wat foto's?

Ben zo benieuwd hoe onze kleine smurf uit gaat groeien straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 17:50 



 
Profiel   

martinev schreef
Wat leuk Justice, ben nu inderdaad wel heel nieuwsgierig naar foto's!

En Amaryllis, 3 nakomelingen zelfs! Allemaal uit dezelfde merrie? En heb jij ook wat foto's?

Ben zo benieuwd hoe onze kleine smurf uit gaat groeien straks!


Ik heb niet echt foto's op stand, en hier zie je het minder, maar geloof mij: 2 druppels water.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 19:28 



 
Profiel   

Even dit topic weer omhoog schoppen, ben namelijk nog steeds heel nieuwsgierig naar andere Ibolensky-nakomelingen!!

@JusticeJ, wat slecht, zie dat ik helemaal niet meer op je gereageerd heb, maar jeetje, ik zie de gelijkenis zeker, superleuk!

Met onze kleine Phinne gaat het nog steeds top! 3 weken geleden hebben we haar afgespeend, ze logeert nu even twee maandjes met haar vriendinnetje bij de buren, straks gaan ze weer lekker in de kudde!

Ze is best wat gegroeid de laatste tijd!

[ img ]

[ img ]

Oh, en het springen lijkt ook best goed te gaan haha, met een balkje op de grond weet ze wel raad!



Toen ze nog heel klein was sprong ze de paddock ook al uit trouwens, dat wordt wel een springpaard haha!


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 20:40 



 
Profiel   

Hoi. Ik heb ook een Ibolensky nakomeling. Geboren in 2018. Nu dus 2,5 jaar. Ik wilde maat en vermogen toevoegen aan m’n merrie, omdat ze voor mij aan de kleine kant is. Verder wilde ik een rijdbaar braaf karakter. En het lijkt allemaal uitgekomen. Ondanks dat de meeste veulens, en deze ook, sterk op de moeder lijken.
[img]
[ img ]
[/img]
Als veulen
[img]
[ img ]
[/img]
Van de zomer, als tweejarige ongeveer
[img]
[ img ]

[ img ]
[/img]
En vorige week, de jonge met snebje, nu 2,5 jr, en al groter dan de moeder.

Edit filmpje toegevoegd;
Hier was ze bijna 1,5 jaar. Even thuis om een wond opgelopen in de opfok te verzorgen. En kon het niet laten om haar even te laten ‘springen’. Is misschien een keer of zes het lijntje door gegaan. En niet hoger dan dit. Maar gretig was ze in ieder geval wel.
Filmpje lukte niet. Dan maar still uit het filmpje;
[img]
[ img ]
[/img]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 21:48 



 
Profiel   

Twee jarige Ibolensky & Cantos

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 17:50 



 
Profiel   

Pummetje, heb je toevallig foto's of een filmpje? Ben wel benieuwd!

Phinne hebben we vandaag eens laten springen, ben wel heel tevreden met wat ze liet zien, Ibolensky heeft de techniek van haar moeder zeker verbeterd!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dit had ze nog nooit gedaan zo, maar geen enkel probleem, topkarakter heeft ze!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 19:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen