Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Las Vegas (v Ferdeaux)

 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd wie zijn merrie gedekt heeft met deze hengst.

Ik heb hem in Den Bosch gezien begin dit jaar en ben erg onder de indruk van deze hengst. Helaas kon ik hem dit jaar nog niet gebruiken, maar heb hem nu voor volgend jaar op de planning staan. Mits de veulens goed lijken.

Mijn merrie is Tuigpaard gefokt en ik zou een dergelijke hengst gebruiken voor de nodige bloedspreiding. En natuurlijk om er een fijn paard uit te fokken die ik later ook onder het zadel kan rijden. De merrie is onwijs scherp en heet in het werk, maar met een hart van goud. Ze mag iets meer maat hebben en ik zoek een dressuur hengst met een goede, krachtige bewegingsvorm en een beetje dat bekende knietje.

Ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-20 18:18 



 
Profiel   

Mijn Haarlem merrie is in 1 x mooi drachtig geworden van Las Vegas :)

Heb zelf behoorlijk wat afwegingen gemaakt voorafgaand aan de definitieve keuze, maar bij deze hengst toch het beste gevoel dus dan toch maar ervoor gegaan ondanks dat het z’n eerste jaargang gaat worden. Anderen die mijn merrie goed kennen, vonden het gelukkig ook een goede keuze. Ben heel benieuwd wat eruit komt! Het veulen is voor mijzelf. Zou iets groter mogen worden dan de merrie. Hoop eigenlijk vooral niet veel kleiner ivm mijn eigen lengte.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 15:51 



 
Profiel   

Is je veulen inmiddels geboren Lioony? Ben wel heel benieuwd :D

Mijn merrie van Florencio is voor volgend jaar april drachtig van Las Vegas.

Volgens mij wordt hij dit jaar wel flink gebruikt, ik hoor al veel merries die drachtig zijn van hem. Misschien zijn hier nog meer nakomelingen op bokt *\o/* op FB ben ik ook lid van een groep van zijn veulens en daar zag ik al een aantal hele mooie voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 13:57 



 
Profiel   

Nee mijn merrie heeft haar veulen helaas verloren na 8 maanden dracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 14:10 



 
Profiel   

Ach wat verdrietig.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 14:34 



 
Profiel   

Het is hier al een tijdje stil, zijn er nog meer merries drachtig voor 2022? Of misschien nog veulens van 2021? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:06 



 
Profiel   

Casca schreef
Het is hier al een tijdje stil, zijn er nog meer merries drachtig voor 2022? Of misschien nog veulens van 2021? :D


Ik verwacht een veulen rond 13 april van Las Vegas.
Mijn merrie is een Connaisseur x Florencio. Ik hoop dat hij zijn maat en front doorgeeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 16:19 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik verwacht 11 april mijn veulentje, ben benieuwd wie er eerder is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 22:26 



 
Profiel   

Casca schreef
Wat leuk! Ik verwacht 11 april mijn veulentje, ben benieuwd wie er eerder is :D

Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 09:00 



 
Profiel   

Ik ben zeer benieuwd of er nog meer bokkers zijn die al een veulen hebben of dit jaar hun merrie laten dekken met Las Vegas. Ik ga in ieder geval ook een poging wagen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 17:08 



 
Profiel   

josje4 schreef
Ik ben zeer benieuwd of er nog meer bokkers zijn die al een veulen hebben of dit jaar hun merrie laten dekken met Las Vegas. Ik ga in ieder geval ook een poging wagen :D

Hier ook! We denken erover om Las Vegas te gebruiken voor onze merrie. Verwachten dit jaar veulen van Kjento.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 11:07 



 
Profiel   

Ik heb een Las Vegas enter hengst staan uit een Ahoy moeder. Vorig jaar aangekocht, zeer goed bewegend veulen met een top uitstraling en een prachtig front
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 14:37 



 
Profiel   

Wat een plaatje _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 10:40 



 
Profiel   

Bij mij is afgelopen maandag een las Vegas x Sandreo geboren

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 20:01 



 
Profiel   

Ik volg ook graag :) Ben heel benieuwd naar de nakomelingen van hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 10:08 



 
Profiel   

Aaww gefeliciteerd nog leonietje <3

Heb je nog meer foto's? :D

Mijn merrie is tonnetje rond, echt een lolly op pootjes, maar het ziet er nog niet naar uit dat het veulen de komende dagen al komt. Ze is 11 april uitgerekend (11 mei gedekt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 22:53 



 
Profiel   

Mijn Las Vegas is er <3 een groot merrieveulen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-22 05:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Lijkt idd groot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-22 09:48 



 
Profiel   

Bedankt! Ben er erg blij mee!
[ img ]
[ img ]

Ik was een beetje huiverig dat de merrie er moeite mee zou hebben omdat het zo'n grote hengst is en haar eerste veulen. Maar ging prima en ze heeft het helemaal zelf gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-22 16:34 



 
Profiel   

Knappe hoor!

Mijn jaarling hengst vandaag <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-22 20:36 



 
Profiel   

Wat een stoere vent zo! Hoe groot is hij? En hoe is hij qua karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:46 



 
Profiel   

Zal nu denk ik wel al rond de 1.60 zijn.. Hij is super braaf naar mens, in de groep ietswat bazig, beetje boefje. Heel speels ook. Vind het een prachtig dier om te zien en kan ook nog eens heel fijn lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 07:53 



 
Profiel   

Als je een keer een filmpje hebt ben ik wel heel benieuwd :D

Mijn kleintje is het meest mensgerichte veulen dat ik tot nu toe heb gefokt (dat zijn er maar 3, maar ok) dit is wel heel erg leuk! Zo makkelijk, halster om, billen wassen alles.. Ik ben zo tevreden dat op dit moment ook de oma van dit veulen gedekt wordt met Las Vegas.
[ img ]
Veulens goed fotograveren of filmen moet ik nog op oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 21:23 



 
Profiel   

Wij (mijn dochter) heeft een bijna jaarling merrie. Super knap met grote witte bles en 4 witte benen. Inderdaad erg mensgericht en al erg makkelijk. Beetje poetsen, hoefjes krabben, meelopen etc. Wel benieuwd wat dit karakter dan doet met zadelmak maken (dat gaan we zelf doen) omdat ze nu zo relaxt lijkt maar misschien trekt ze straks wel dr eigen plan <<)




[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:28 



 
Profiel   

Wat een knappe Las Vegas kinderen zie ik voorbij komen! :wow:

josje4 schreef
Ik ben zeer benieuwd of er nog meer bokkers zijn die al een veulen hebben of dit jaar hun merrie laten dekken met Las Vegas. Ik ga in ieder geval ook een poging wagen :D


Mijn merrie heeft helaas geen eitjes (we hebben meerdere dingen al geprobeerd) ;( Ze is al wat ouder en loopt hoog in de sport, dus daar kan het mee te maken hebben.. Echt zo erg balen!

Dus.. Als iemand een leuke Las Vegas nakomeling heeft en op zoek is naar een goed huisje dan houd ik mij aanbevolen :o O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 12:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen