Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Las Vegas (v Ferdeaux)

 
Profiel   

@mandy73_unes wat een knappe! Veel tritt in de benen lijkt zo op de foto? Fijn dat ze ook zo'n fijn karakter heeft!

En wat jammer Josje.. als je zo graag nog een veulen met haar zou willen fokken.. :(:)

Volgend jaar zal ik wel moeten kiezen tussen mijn Las Vegasjes, dus ik weet niet hoeveel tijd je hebt? :+

Op FB is er ook een groep van de nakomelingen, daar komen ook wel geweldige veulens voorbij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 21:13 



 
Profiel   

Wat vinden jullie?
Las Vegas op mijn Cachet L x Havidoff merrie? [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 22:34 



 
Profiel   

Mijn knapperd staat lekker op de wei, kan hij maar weer verder groeien.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 08:50 



 
Profiel   

Hoi! Ik lees dit topic al een tijdje mee aangezien we onze merrie wouden insemineren met Las Vegas. Gister sperma besteld bij Uytert, maar er is momenteel bijna niet aan te krijgen. We hebben een andere hengst moeten kiezen. Wellicht handig om te weten voor de mensen die ook willen dekken met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 07:39 



 
Profiel   

Onze knapperd vandaag <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-22 23:29 



 
Profiel   

Wat ziet hij er goed uit!! Gaaf dat hij zo diep en diep zwart is! 8-)

Mijn merrie is woensdag geinsemineerd met Las Vegas, gelukkig dus wel gekregen? Misschien wisselt de drukte per dag..
Wel zag ik dat hij tot 1 juli beschikbaar is, ivm het WK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 08:46 



 
Profiel   

Ik meld me ook hier :D Mijn merrie is vrijdag geinsemineerd met Las Vegas. Gingen naar van Uytert en kregen te horen dat ze dezelfde middag al geinsemineerd kon worden. Moest meneer wel eerst nog even de bok op, dus heb mijn merrie daar gelaten. Was het in ieder geval wel vers :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 15:51 



 
Profiel   

En, is je merrie drachtig LauraEH? *D

Mijn Las Vegas is nu 3.5 maand oud en het is nu geen echte baby meer. Haar moeder is heel rank met luciferstokjes van benen, maar Sieni is mooi groot met veel bot. <3 Haar karakter is ook echt fantastisch.

[ img ]

Gaat een fijn sportpaard worden denk ik <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-22 21:26 



 
Profiel   

Ja, in 1x raak! :D Hartje hebben we ook al zien kloppen. Ben nu al benieuwd.

Mooi veulen Casca! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 13:53 



 
Profiel   

Wie van de (bijna) 1,5 jarige Las Vegas-jes zijn al een beetje bezig met ze? Wij hebben onze dame Roxy thuis staan in een kleine kudde en ze doet t super goed. Wel tantetje hoor, ze laat zich niet de kaas Van het brood eten, haha maar heel mens gerichte. We wandelen ook af en toe een klein stukje buiten het terrein en dat is nog best wel spannend, dan gaat ze gewoon stilstaan maar met een brokje erbij loopt ze weer lief mee.
Inmiddels staat ze al lekker rustig tijdens het poetsen en de hoefjes uitkrabben. Zo benieuwd hoe ze uitgroeit als ze groot is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 07:56 



 
Profiel   

[ img ]

Wij hebben ook een Las Vegas veulentje gekocht, ze komt over 2 weken naar huis.
Ik had een topic geopend bij de familiebanden maar helaas nog geen reactie in gehad.
Nakomelingen van Las Vegas.

Misschien is het leuk om daar de nakomelingen in te volgen, of wordt dat in dit topic gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 11:43 



 
Profiel   

Oh wat een knappie, een donkere vos of niet? Prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 11:45 



 
Profiel   

Thx, in de zomer was ze iets lichter maar nu is ze inderdaad vrij donker geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 11:47 



 
Profiel   

Weet niet precies waar de nakomelingen kunnen worden gevolgd, hier stonden er ook een aantal in dus dacht, zal het topic weer even leven in blazen. Mooi veulen hoor, moet zeggen dat ze qua postuur enzo allemaal veel op elkaar lijken. Onze dame heeft ook zo’n grote witte bles. Spannend als ze straks naar huis komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 15:41 



 
Profiel   

Ik weet niet of het mag maar ik zal het linkje hier even plaatsen. Dan kunnen diegene die dat graag willen meekletsen.

[FB] Nakomelingen van Las vegas (Ferdeaux)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-22 07:58 



 
Profiel   

Even een schopje, ik verwacht in april een veulen van Las Vegas, ben echt zo benieuwd :) Voor diegene die ook een veulentje verwachten, wanneer is jullie merrie uitgerekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 11:21 



 
Profiel   

josje4 schreef
Even een schopje, ik verwacht in april een veulen van Las Vegas, ben echt zo benieuwd :) Voor diegene die ook een veulentje verwachten, wanneer is jullie merrie uitgerekend?


Spannend josje4! Heb je een foto van je merrie?
Mijn merrie is 16 mei uitgerekend.
Hier 200 dagen drachtig :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 19:14 



 
Profiel   

Even schopje in dit topic want mijn Las Vegas nakomeling is inmiddels geboren, een merrietje van Las vegas x Gribaldi. Ben enorm blij met haar. Lief, stoer en lijkt erg leuk te kunnen lopen!


[ img ]

Helaas gaat ze vooral zo door de wei, dus echt goede foto's van haar beweging heb ik nog niet :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 19:25 



 
Profiel   

LauraEH schreef
josje4 schreef
Even een schopje, ik verwacht in april een veulen van Las Vegas, ben echt zo benieuwd :) Voor diegene die ook een veulentje verwachten, wanneer is jullie merrie uitgerekend?


Spannend josje4! Heb je een foto van je merrie?
Mijn merrie is 16 mei uitgerekend.
Hier 200 dagen drachtig :)
[ [url=m/aaLUqu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie dit bericht nu pas, excuus! Foto's van mijn merrie staan in mijn profiel :D

Hoe gaat het met de andere las vegas baby's? Ik ben erg benieuwd hoe ze zijn en ook hoe groot ze nu zijn :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 19:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Josje4! Wat een fijn poppetje lijkt het zo op de foto's, is de merrie ook zo chique?

Mijne is nu net een jaar en een echte buffel aan het worden, Las Vegas heeft precies gedaan wat ik wou: vergroten :)) haar achterhand is nu al hoger dan die van haar moeder. Er is op dit moment niet echt een goede standfoto van te maken, ze is zo enorm aan het groeien :+
[ img ]
Maar ook echt supermakkelijk en relaxed qua karakter, haar moeder is heel ril, maar dat heeft zij helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 22:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je veulentje Josje4. Leuk diertje. De onze galoppeert ook graag en is er ook handig in. <3

Summerlin (Las Vegas x Hotline) is ondertussen bijna 11 maanden. Een heerlijk nuchtere jaarling. Als het spannend word heeft ze wel genoeg pit en vind het dan leuk om op haar achterbenen te gaan staan. Maar ze is gelukkig snel te overhalen. Een super lief dier. Ik zeg altijd dat ze een powerflower veulen is. Leve de lol en super lay back. :D :D

Ze is slank en hoog op dr beentjes. niet zo overdreven groot denk ik.

[ img ]


Hier met haar vriendinnetje.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 12:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen