Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Icellie gezocht

 
Profiel   

Hallo iedereen :)

Ik ben op zoek naar nakomelingen van Icellie.

Hierbij onze Icellie nakomeling die over een aantal weken bij ons komt wonen.

[ img ]
2,5 jaar
Merrie
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 19:53 



 
Profiel   

Niemand? Icellie schijnt best populair te zijn?

Ik ben er al wel een aantal tegengekomen via Facebook :))

Dan nog maar 2 foto's van onze merrie die nu inmiddels al enige tijd bij ons aan huis staat :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 21:58 



 
Profiel   

Harm Jan Veenstra heeft aardig wat nakomelingen van Icellie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 22:36 



 
Profiel   

Ik heb eerder al geprobeerd om in contact te komen met Harm Jan via FB, hij is namelijk de fokker van onze merrie. Ik heb behalve de naam en online kwpn gegevens helemaal geen info over de moeder van onze merrie en ik was benieuwd naar eventuele foto's en haar stokmaat. Ik krijg alleen nul respons op privéberichten of op mijn reacties bij zijn advertenties. Ik ben er nu dus vanuit gegaan dat Harm Jan geen interesse heeft om informatie uit te wisselen en dat is zijn goed recht, maar Harm Jan valt dus af haha! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 22:57 



 
Profiel   

Ik sta bij hun op stal en zijn super veel nakomelingen van icellie hier. Hele mooie veulens allemaal en ook de oudere nakomelingen die er van hem zijn zijn prachtig. Harm Jan heeft heel veel paarden en is de hele dag super druk, dus denk dat zijn prioriteiten niet liggen bij dat soort berichtjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 00:51 



 
Profiel   

Ja dat denk ik inderdaad ook :j Daarom heb ik het al vrij vlot opgegeven.

Wat gaaf dat jij ze van dichtbij meemaakt! Hoe zijn de karakters? Ik hoor vaak dat het onstuimige veulens/jaarlingen zijn die erg nuchter opdrogen? Die van ons is namelijk super nuchter. Kan wel lopen als ze ergens van onder de indruk is, maar blijft verder wel bij je. Ze komt heel stabiel over in haar gedrag en reacties op bijvoorbeeld nieuwe dingen. Tikkeltje dominant naar andere paarden toe, maar wel rechtvaardig en niet gemeen. Ze is nu met 2,5 jaar 148 cm maar ik hoop dat ze nog een flinke groeispurt gaat krijgen.


Laatst bijgewerkt door Djoena op 17-11-22 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 02:56 



 
Profiel   

Wat een knap paard! Sorry tot zover kan ik niks vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 09:43 



 
Profiel   

sallinara schreef
Wat een knap paard! Sorry tot zover kan ik niks vinden

Thanks :D en geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 13:59 



 
Profiel   

Djoena schreef
Ik heb eerder al geprobeerd om in contact te komen met Harm Jan via FB, hij is namelijk de fokker van onze merrie. Ik heb behalve de naam en online kwpn gegevens helemaal geen info over de moeder van onze merrie en ik was benieuwd naar eventuele foto's en haar stokmaat. Ik krijg alleen nul respons op privéberichten of op mijn reacties bij zijn advertenties. Ik ben er nu dus vanuit gegaan dat Harm Jan geen interesse heeft om informatie uit te wisselen en dat is zijn goed recht, maar Harm Jan valt dus af haha! :+


Ik denk dat je dan ook even beter kan bellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 14:06 



 
Profiel   

Uit welke merrie komt jou paard ts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 14:47 



 
Profiel   

Uit Fokelina :j https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 5/nicolien

Autumnn ik ga het eerst even zo proberen. Ik vind het ook zo wat om hem te bellen. Zelf vind ik dat wat opdringerig overkomen na 2 berichtjes en een reactie op 1 van zijn advertenties en dat is juist wat ik niet wil :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 16:09 



 
Profiel   

Wat voor ras is Icellie? ik zoek nog een dekhengst namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 17:50 



 
Profiel   

sallinara schreef
Wat voor ras is Icellie? ik zoek nog een dekhengst namelijk

Dit gaat over een KWPN hengst.
Gaat echt niet passen bij jou Shet x Welsh

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 18:07 



 
Profiel   

sallinara schreef
Wat voor ras is Icellie? ik zoek nog een dekhengst namelijk

Het is een KWPN tuigpaard. Dus geen ras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 18:07 



 
Profiel   

:+ nee dat gaat nooit goedkomen... :=

astrea schreef
sallinara schreef
Wat voor ras is Icellie? ik zoek nog een dekhengst namelijk

Dit gaat over een KWPN hengst.
Gaat echt niet passen bij jou Shet x Welsh

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 18:20 



 
Profiel   

weet ik maar ik mag toch wel vragen wat voor ras hij is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 09:34 



 
Profiel   

Natuurlijk mag dat :) Maar omdat je zei dat je nog een dekhengst zoekt, geven we alleen aan dat dat nooit gaat passen op een Shet x Welsh ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 10:01 



 
Profiel   

Fokelina, de moeder van onze merrie heb ik inmiddels gevonden via een oproep op Facebook :)) Ze woont sinds 3 jaar in Polen en ze heeft een stokmaat van 165 cm. Ze is door de nieuwe eigenaar gekocht in België vlak nadat Evy afgespeend was en zag er niet uit. Verschrikkelijk mager (echt vel over been!). Gelukkig zit ze nu weer mooi in haar velletje en Evy lijkt enorm veel op haar. Evy is alleen iets compacter en gespierder.


[ img ]


Evy doet het heel erg goed en we zijn begonnen met het zadelmak maken. Ze is heel erg leergierig en pakt nieuwe dingen supersnel op. Ze is ook nog steeds heel erg nuchter en knuffelig. Bij enge dingen is ze tegenwoordig een paard wat stil gaat staan en eropaf gaat lopen of achter de begeleider duikt als dat enge ding op haar af komt (zoals koeien) :') en zoals op de foto's te zien is houdt Evy wel van een rondje modderworstelen haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 22:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen