Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 10 [ 247 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ceasar ter Linden

 
Profiel   

Ik kijk uit naar de foto's van dan, inderdaad hele mooie lijnen zowel op papier als in het echt benieuwd naar bewegend beeld ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 23:53 



 
Profiel   

Jeetje wat een grote!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 07:52 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Zo daar hoeft geen strikje omheen <3 hoofdje ontwikkeld ook heel knap, nog steeds lekkere flinke ore n

Dit is eigenlijk al weer van een paar maanden terug. Ga haar ophalen uit de opfok om te verkopen. Iemand nog interesse in een Ceasar jaarling merrie met een droomafstamming?

https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... dodona-mvn[/quote]

Ga je haar niet houden dan? Ik dacht je met haar door wilde in de lijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 12:14 



 
Profiel   

Ik heb nog wat uit die lijn. Maar heb 5 paarden waar ik voor betaal die ik 3 keer per jaar zie. Dus in elk geval 4 mogen er weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 12:20 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Dit is eigenlijk al weer van een paar maanden terug. Ga haar ophalen uit de opfok om te verkopen. Iemand nog interesse in een Ceasar jaarling merrie met een droomafstamming?

https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... dodona-mvn


Natuurlijk, wie niet <3 _O-
Ze is echt ontzettend knap! Goed gelukt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 12:22 



 
Profiel   

Ach tja heb de ruimte ... maar tja paard wat ik nu heb doet het gelukkig nog maar daar na wil ik een grote bonte <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 17:55 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de nakomelingen van dit jaar? Worden ze ook al zo groot ? :D

Sonny Boy

3 maand
[ img ]

7 maand
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 09:37 



 
Profiel   

Mijn merrieveulen Sowiesolo is ook behoorlijk aan de maat al een fikse D-pony met 5 maand 1,42m en nu nog groter := ziet er alleen uit als een ontplofte shetlander met haar winterjas, zal even een foto maken binnenkort

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:48 



 
Profiel   

Ik ben, op lange termijn :'), opzoek naar een nakomeling. Mocht iemand wat weten?

Eisen:
>1.58
>Allrounder, met voorkeur of potentie voor eventing

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 15:36 



 
Profiel   

Damelza schreef
Ik ben, op lange termijn :'), opzoek naar een nakomeling. Mocht iemand wat weten?

Eisen:
>1.58
>Allrounder, met voorkeur of potentie voor eventing


Ik heb een hele leuke knappe jaarling ruin staan ;) zie mijn profiel: Calisto ;) hoeft (nog) niet weg mag over een paar jaar ook. Alleen ik ben een fokker en met een ruin kan ik niets op dat gebied, maar het is de braafste die ik ooit heb gehad dus ga er desnoods zelf wel mee rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 17:41 



 
Profiel   

Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.

* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me niet :') Ja alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 12:39 



 
Profiel   

Onze Ceasar nakomeling is in juni 2 jaar geworden en ook al een echte reus. Zie hier op de foto's naast zijn weide maatje van 176 :D
Hij is nu denk ik wel over de 170 heen inmiddels
Ik moet eens wat mooie foto's van hem gaan maken :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 12:49 



 
Profiel   

laura_estee schreef
Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.

* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me niet :') Ja alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.


Hey Laura, ja jij hebt echt een BONK van een veulen gekocht :D maar wel een leuke hoor!

Bo_San: ook al zo'n reus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 15:02 



 
Profiel   

Wat een flinkerds allemaal zeg :oo

Heb niet het idee dat de mijne zo groot gaat worden, hopelijk rond de 1,68 dat zou ik een mooi maatje vinden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 21:04 



 
Profiel   

laura_estee schreef
Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.

* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me niet :') Ja alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.


Alstu Laura :p

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 21:42 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
laura_estee schreef
Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.

* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me niet :') Ja alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.


Alstu Laura :p

[ [url=m/ZdgPU2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2nsCKp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaaa m’n droppie! Dank je wel Welmoed _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 22:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je knappe aanwinst laura_estee <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 08:01 



 
Profiel   

Caresse07 schreef
Gefeliciteerd met je knappe aanwinst laura_estee <3


Dank je wel Caresse :o Heb je nog een recente foto van Sueño? Ben wel benieuwd natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 09:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Mijn hengst veulen is ook nog steeds echt lief en rustig, gister even gemeten en met z'n 7mnd meet hij nu 145 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 10:43 



 
Profiel   

xLiekeH schreef
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Mijn hengst veulen is ook nog steeds echt lief en rustig, gister even gemeten en met z'n 7mnd meet hij nu 145 <3


Reus in wording? :D Heel gaaf dat ‘ie ook nog lekker rustig en lief is! Ik moet zeggen dat ik ook specifiek op zoek was naar een nakomeling van Ceasar vanwege dat geweldige karakter en ik ben tot nu toe niet teleurgesteld :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 11:26 



 
Profiel   

Jolliana is vanmiddag op de weegschaal geweest en is ook nagemeten! Super leuk.

Willen jullie nog een gokje wagen voor ik haar gewicht en stokmaat verklap?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:12 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Jolliana is vanmiddag op de weegschaal geweest en is ook nagemeten! Super leuk.

Willen jullie nog een gokje wagen voor ik haar gewicht en stokmaat verklap?
[ [url=m/UZl1XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben hier erg slecht in, maar ik gok 1.67 stokmaat en tussen de 600-635 kg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 19:48 



 
Profiel   

170 en 589 kilo

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 23:06 



 
Profiel   

1.69 m en 580 kilo

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 23:18 



 
Profiel   

1,72 en 590 kilo
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 10:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 10 [ 247 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen