Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 247 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ceasar ter Linden

 
Profiel   

Ohhh @xLiekeH ik vind Sonny Boy wel echt heel erg knap hoor! :~
Heb je trouwens ook enig idee van zijn huidige stokmaat?

Rico mag er de 21e ook aan geloven, hakkie takkie weg is zakkie :evaw:
Rico heeft last gehad van 2 soorten wormen en heeft daardoor (tenminste dat denk ik) een maandje een groeistop gehad. Nou is hij met 10 maand en 6 dagen 1.49m gemeten, wat op zich al wel groot is volgens mij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 09:56 



 
Profiel   

laura_estee schreef
Ohhh @xLiekeH ik vind Sonny Boy wel echt heel erg knap hoor! :~
Heb je trouwens ook enig idee van zijn huidige stokmaat?

Rico mag er de 21e ook aan geloven, hakkie takkie weg is zakkie :evaw:
Rico heeft last gehad van 2 soorten wormen en heeft daardoor (tenminste dat denk ik) een maandje een groeistop gehad. Nou is hij met 10 maand en 6 dagen 1.49m gemeten, wat op zich al wel groot is volgens mij.


Ik heb hem vorige week gemeten en kwam die rond de 155, gelukkig is wel alles groot dus hij is goed in verhouding
Behalve zn ballen die waren klein zei de da :')

Rico wel weer helemaal opgeknapt na de wormen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 16:22 



 
Profiel   

op wat voor merrie zou Ceasar passen.
wordt hij ook gebruikt voor dressuur paarden.

Ik heb een merrie die ik misschien volgend jaar wil dekken met Ceasar
(ze is nu drachtig van Negro en krijgt februari 2024 haar veulen)
Ze heeft een zeer goede bloedlijn (dressuur) Veulens zijn voor de veiling.
Ze is zelf 1.72 en haar bloedlijn fokt groot haar moeder is 1.75 en haar broer 1.78.
Zoals ik lees fokt Ceasar groot door.

Qua gangen zag ik dat hij niet heel bijzondere beweging heeft.
Geeft hij wel iets van kracht mee.

Mijn merrie heeft 3 goede gangen haar beweging is groot dus zoek een hengst die wel verzameling door kan fokken.
En een iets meer buigend achterbeen. En een sneller achterbeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 17:28 



 
Profiel   

Hij wordt ook gebruikt op dressuurpaarden.
Hij geeft kracht in het achterbeen door.
Verzameling durf ik niet te zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 21:49 



 
Profiel   

xLiekeH schreef
laura_estee schreef
Ohhh @xLiekeH ik vind Sonny Boy wel echt heel erg knap hoor! :~
Heb je trouwens ook enig idee van zijn huidige stokmaat?

Rico mag er de 21e ook aan geloven, hakkie takkie weg is zakkie :evaw:
Rico heeft last gehad van 2 soorten wormen en heeft daardoor (tenminste dat denk ik) een maandje een groeistop gehad. Nou is hij met 10 maand en 6 dagen 1.49m gemeten, wat op zich al wel groot is volgens mij.


Ik heb hem vorige week gemeten en kwam die rond de 155, gelukkig is wel alles groot dus hij is goed in verhouding
Behalve zn ballen die waren klein zei de da :')

Rico wel weer helemaal opgeknapt na de wormen?


Beetje late reactie (oeps), maar lief dat je het vraagt! Rico is inderdaad al wel weer opgeknapt gelukkig. Wel fijn inderdaad dat alles aan Sonny Boy groot is, mooi in proportie zeg maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-23 08:09 



 
Profiel   

Morgen loopt Og3ne op het onnk in veendam. Ben benieuwd hoe het gaat, wel een goede ervaring voor haar.
Ze staat momenteel ergens anders, omdat mijn lichaam de laatste tijd weer niet meewerkt, dus zij nemen haar mee, maar ik ga wel proberen om te gaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 11:13 



 
Profiel   

Onze Ceasar wordt in Juni 3, hier voor het eerst in de longeerbak met wat grondwerk kennis gemaakt (vriendin van mij vindt het leuk om met hem te beginnen) <3

Hij vindt het super leuk en leert bijzonder snel, maar vooral wat een vriendelijk karakter zeg <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

En lekker op de wei met zijn maatje (10 jaar 176 groot, hij zit er denk ik net boven nu :') )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 11:44 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Onze Ceasar wordt in Juni 3, hier voor het eerst in de longeerbak met wat grondwerk kennis gemaakt (vriendin van mij vindt het leuk om met hem te beginnen) <3

Hij vindt het super leuk en leert bijzonder snel, maar vooral wat een vriendelijk karakter zeg <3

[ [url=m/2xFi2M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hm76FZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5xcYW4.jpg]Afbeelding[/url] ]

En lekker op de wei met zijn maatje (10 jaar 176 groot, hij zit er denk ik net boven nu :') )

[ [url=m/xFvi0F.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik blijf hem prachtig vinden, jammer maar ook begrijpelijk dat je hem niet meer wilde verkopen! Desalniettemin ben ik erg blij met mijn Ceasar hoor :o Hoop dat die ook flink groot wordt.

Donja schreef
Morgen loopt Og3ne op het onnk in veendam. Ben benieuwd hoe het gaat, wel een goede ervaring voor haar.
Ze staat momenteel ergens anders, omdat mijn lichaam de laatste tijd weer niet meewerkt, dus zij nemen haar mee, maar ik ga wel proberen om te gaan kijken.


Balen dat je lichaam niet meewerkt! Ik had even gekeken naar het ONNK, want ik ben daar totaal niet bekend mee, maar ziet eruit alsof ik dat over een paar jaar ook wel met mijn (dan) ruin zou willen doen. Kun je daar ook nog iets mee in de zin van predicaten? Of is de deelname en de punten die daarbij gegeven worden enkel voor de leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 12:12 



 
Profiel   

Ja heerlijke paarden he, die van mij wordt gewoon buitengezet door een man in een rolstoel.
Zo braaf.
Ik heb er lang naast gestaan, maar zowel hij als ikzelf.mogen weer.
Dus binnenkort maar eens opstappen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 10:25 



 
Profiel   

Nou, de dame was zeer relaxed op het voor haar vreemde terrein.. :z
Zo relaxed dat ze zich niet echt liet zien, dus ze had gemiddelde punten.. maar ach, een braaf paard is goud waard toch? [ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 20:46 



 
Profiel   

Knapperdje hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 21:14 



 
Profiel   

Wat leuk Donja knapperd wel!
Helaas zijn de BP keuringen voor vaka minimaal 2uur rijden willen onze merrie eigenlijk ook graag nog eens laten zien op de keuring (eerste premie als veulen dacht ik, not sure).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 23:45 



 
Profiel   

Een hele knappe dame en wat je zegt, een braaf paard is goud waard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 08:42 



 
Profiel   

Wil nu de aankomende tijd jade verder door gaan rijden ze is nu 4 heb er al wel paar keer op gestapt enzo.
Ze heeft nu zeker een half jaar stil gestaan en kon zo ff opstappen met barebackpad <3

Ben er nog niet aan uit hoe we haar willen gaan rijden, bit vind ze echt verschrikkelijk verschillende geprobeerd maar wil een bitfitter langs laten komen voor haar.
Ook zou mijn moeder heel graag western met der willen gaan rijden dus even goed overleggen/ kijken (ze is officieel van mijn moeder).

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 12:08 



 
Profiel   

Cashmiro is sinds 1,5 week weer onder zadel na 3 maanden stil te hebben gestaan.
Ikzelf heb er 3 kwart jaar uit gelegen door fysieke omstandigheden, dus we zijn samen weer aan het opbouwen.
En ondanks dat het een puber is en ik echt weer moet wennen ben ik best trots op de foto's die mijn vriendin gemaakt heeft.
Erg blij met mijn knappe Ceasartelg



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 13:13 



 
Profiel   

Silly, ziet er goed uit zeg.
En wat is het een bink zeg <3

Hier van de week naar het bos geweest samen met een vriendin voor het eerst met Jade (en Hippie) ze konden na alle ellende wel wat goede ervaringen gebruiken met de trailer.
En wat was ze braaf!!!!
Op een gegeven moment geen zin meer om te lopen dus er gewoon op gesprongen zonder zadel met touwhalster <3

Ik ben zo giga trots op der geen stap verkeerd gezet.
En dat voor een paard waar ik misschien nog maar 2x echt op heb gereden 15minuten (wel gewoon opstappen en zitten).
Precies het doel dat ik wil bereiken een braaf paard.

Beide moesten het heerlijke zand met de heen en terugweg even gebruiken om te rollen, dat duid ook wel aan hoe comfortabel ze zijn (ja mijn ruin had ik ff los gelaten :') )


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 23:57 



 
Profiel   

Heerlijk zeg! Wat een fijn karakter.
Genieten dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 08:38 



 
Profiel   

Heerlijk genieten
@Silly wat lekker om er weer zelf op te kunnen, ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 08:41 



 
Profiel   

Dank je wel, de filmpjes moet je niet zien haha.
Ik heb nog een hoop om aan te werken en Cas ook.
Maar inderdaad, ik zit er weer op *\o/* .
Spierpijn van hier tot Tokyo, maar meer dan waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 13:23 



 
Profiel   

Het is aardig stil, hoe is het met jullie paardjes?

Vandaag hebben we onze merrie eens vrij laten springen dit is der 2e keer geloof ik nu.
Ze is 4,5 en nu 70dagen drachtig ongeveer :)

We doen alles lekker rustig aan, van de week hebben we mee gedaan aan een clinic van Jesse Drent hier in de buurt.
Voor haar ook de eerste keer op een andere stal zonder der maatje en met heeel veel paarden om der heen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 15:04 



 
Profiel   

Happy Hippie: ziet er goed uit hoor! Gave foto's!

Mijn bontjes staan gewoon in de wei te groeien. Mijn jaarling is nu 1,63m en mijn 2 jarige 1,67m. Soms lijken ze zelfs even groot.

Sowie 1 jaar:
[ img ]

De meisjes samen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 15:45 



 
Profiel   

Leuk zo'n clinic!
Springen ziet er ook goed uit.

Met die van mij gaat het uitstekend.
Van het weekend voor het eerst weer wedstrijd gehad sinds 1,3/4jaar.
Ik kon stuk beter, had de week ervoor helaas niet kunnen trainen ivm ziekte en hij is erg aan het puberen.
Maar toch 4 winstpunten mee mogen nemen.

Springen doen we maar weinig, maar zo af en toe gaat er iemand van stal lekker met hem springen.
[ img ]

1e sprong van mij hieronder,ging gelijk mega af, gelukkig kon ik meekomen, maar mijn rug vond het iets minder.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 16:40 



 
Profiel   

Ik zie dat ik hier al lange tijd niks heb gedeeld.. wel op een ander topic geloof in maar even een kleine samenvatting:

Wij hebben in mei ons M cross debuut gemaakt. Helaas geen winstpunten (te veel balken in het springen) maar wel een foutloze cross en dus super trots!



Vervolgens in Markelo onze tweede wedstrijd gereden. Dit keer drie balkjes in het springen én een foutloze cross en dus de eerste 2 winstpunten binnen!
[ img ]

Twee weken geleden weer bij Beukers gestart. We gingen super van start maar helaas twee weigeringen aan het begin van de cross. Maar daarna fijn kunnen verder rijden en de rest van de cross heerlijk gereden. Dus evengoed met een fijn gevoel naar huis <3 ook goed om te weten dat het vertrouwen op de sprong niet wordt geschaad na een weigering.
[ img ]

Gister gestart in Norg. Hele reis. Dag ervoor al heen gereden en in de buurt overnacht. Er stond een hele dikke cross en het springparcours was ook flink gebouwd. Daardoor van mij uit veel zenuwen want ik vind het springen nog enorm lastig. Helaas was ik mijn zenuwen dit keer niet de baas en kreeg ik het niet voor elkaar. Uitgebeld met springen .. enorm balen maar ik wist dat het een keer zou gebeuren.
Het springen moet gewoon echt beter. Een parcours van 1.10m kan je niet meer op “geluk” rijden. Voor nu wil ik dus ook eerst even op het springen focussen voordat ik weer M ga crossen. Want aan de dressuur en het crossen ligt het niet.

Even een setback dus. Maar we komen wel weer terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 17:58 



 
Profiel   

Och jee, ik snap je totaal.
Ik vond springen altijd nog spannender dan crossen.
Maar toch ben je lekker bezig.
Even focus op het springen zodat je daar wat zekerder over wordt.
Komt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 18:11 



 
Profiel   

@Mer1980, wat een reus zeg! Die van ons blijft tot nu toe hangen op de 1.65 en is nu 4,5 dus zal weinig meer bij komen haha

@Silly wel knap hoor dat je het wel hebt gedaan :D

@jesss_amigo, wat gaaf ziet er goed uit! Ik vond de cross en dressuur vroeger ook veeeel makkelijker als het spring parcours, paard ook trouwens :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-23 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 247 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen