Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Inclusive Nakomelingen

 
Profiel   

Vorige jaar heb ik een heel lief drie jarige merrie gekocht van Inclusive.

Ik vroeg mij af of er meer mensen waren met een Inclusive nakomeling op stal? Hoe zijn die van jouw?

Mijne is super lief, altijd blij, tot nu toe top braaf onder de zadel, wil werken en beweegt makkelijk en soepel. Wij zijn nu bezig dat ze leert ontspannen met rijden en niet de hele tijd alles willen zien. Ze schrikt niet, maar is ontzettend nieuwsgierig.

Aangezien Inclusive helaas het gen hebt, ben ik bang dat we niet zo heel veel meer nakomelingen van hem zal zien dan die dat er al is.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 20:08 



 
Profiel   

Ik heb ook een merrie nakomeling van Inclusive geboren in 2018.

Zij is ook heel lief, wel echt merrie en in de omgang soms best beetje gecompliceerd. Niet van slechte wil maar wel gevoelig.
Onder het zadel is ze heel braaf, makkelijk beweging en goed los door het lijf!
Paard met genoeg energie!

Helaas inderdaad nog niet veel te zien van de nakomelingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-22 08:26 



 
Profiel   

Ik volg graag, vind het een fijne hengst..echt een powerhouse. Inderdaad jammer dat hij het gen heeft..

Hebben jullie beeldmateriaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-22 08:39 



 
Profiel   

Heb mijne nu een tijdje, dus heb haar meer leren kennen.

Aan de hand kan ze best veel paard zijn. Als jij nervous of schrikkerig ben, dan is het geen match. Als je rustig blijft dot ze niks.

Met het rijden is ze nog steeds heel braaf, maar net zoals aan de hand, is het geen match als jij super zenuwachtig ben. Wel is ze een beetje onrustig met haar mond, maar dat kan komen van het wisselen en sterker moeten worden.

Van Olst blij hem wel volledige promoten lijkt het, al hebt ie het gen.

Elisa, leuk! Ik post niet zo graag foto’s op bokt, maar kan je altijd in pb doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-22 08:51 



 
Profiel   

Ik snap het wel, het is een heel goed paard..ik denk dat hij hoge ogen gaat gooien in de Grand Prix. Je merrie klinkt niet als een beginners paard.

PB is prima hoor, dat begrijp ik. :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-22 08:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen