Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ouders van mijn tinker uit engeland gezocht

 
Profiel   

Hoi, ik heb in 2019 mijn lieve veertje gekocht, ze kwam in maart 2019 vanuit engeland naar nederland met een groep andere tinkers met de boot. Ze was erg mager en schuw. De gene van wie ik haar heb gekocht (die dus de groep tinkers gekocht had, een kennis van mij, ik verzorgde veertje namelijk eerst) had geen paspoort en papieren van haar, die liet ze maken in nederland.

Ze was ongeveer 3,5- 4 jaar toen ze hier kwam.
En ongeveer 1.30 hoog
Ze leek al wel zadelmak.

Ik weet niet veel over haar verder maar ik zou heel graag een beetje informatie willen over hoe of waar ze vandaan komt.

Hier een paar foto's van toen en nu.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:45 



 
Profiel   

L1selottel schreef
Hoi, ik heb in 2019 mijn lieve veertje gekocht, ze kwam in maart 2019 vanuit engeland naar nederland met een groep andere tinkers met de boot. Ze was erg mager en schuw. De gene van wie ik haar heb gekocht (die dus de groep tinkers gekocht had, een kennis van mij, ik verzorgde veertje namelijk eerst) had geen paspoort en papieren van haar, die liet ze maken in nederland.

Ze was ongeveer 3,5- 4 jaar toen ze hier kwam.
En ongeveer 1.30 hoog
Ze leek al wel zadelmak.

Ik weet niet veel over haar verder maar ik zou heel graag een beetje informatie willen over hoe of waar ze vandaan komt.

Hier een paar foto's van toen en nu.

Wat je zegt is onmogelijk. Zonder paspoort kan ze niet hier gekomen zijn. De controle is heel erg streng.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen