Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen My blue hors Santiano

 
Profiel   

Al een tijdje kijk ik naar de hengst My blue hors Santiano. Afgelopen HK heeft hij weer een fijne indruk achtergelaten.

Zijn eerste veulens worden aankomend voorjaar (2022) verwacht. Nu las ik op de FB van Blue Hors dat hij in NL bijna 400 merries heeft gedekt. Dan zijn er ook vast bokkers die een veulen van hem verwachten.

Dus: wie verwacht er dit jaar een veulen van hem? Uit wat voor merrie? En zodra je veulen geboren is zijn we natuurlijk heel benieuwd naar foto's!

My blue hors Santiano:


Vader Sezuan:
[ img ]

Moeder Romanik v. Romanov:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 10:48 



 
Profiel   

Ik volg.
Hij staat hier bovenaan de lijst voor mijn ster, sport, ibop, prok merrie van Tango x Krack C.
Zoek maat en een goede galop.

Halfzusje van mijn merrie is momenteel drachtig van deze hengst. Eind maart uitgerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 11:03 



 
Profiel   

Leuk, kan je mooi kijken hoe dat uitpakt!
Ik zoek ook maat (geen hengst die strooit, maar hoef ook geen paard van 180), en een fijne galop/fijn lichaamsgebruik. En wil niet inleveren op front en correct model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 11:11 



 
Profiel   

Leuk! Verwacht je zelf ook een veulen van hem?

Ik verwacht begin mei een veulen van hem uit mijn sport prestatie merrie (Pardon x Damiro). Ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 17:18 



 
Profiel   

Ja, wij verwachten volgende maand een veulen van hem uit onze vierjarige Henkie x Sorento merrie. 19 maart uitgerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 17:22 



 
Profiel   

Ik verwacht half mei een veulentje van hem uit een Tuschinski merrie. Ik overweeg om ook een embryo van hem te spoelen uit mijn elite sport special d merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 17:28 



 
Profiel   

Wauw wat leuk deze reacties! Leuk om te vergelijken wat hij doorfokt. Ik zag vandaag op de FB pagina van KWPN veulens zijn eerste veulentje al langskomen!

Zelf verwacht ik dit jaar geen veulen, maar ik overweeg serieus hem aankomend voorjaar op een van of zelfs mijn beide merries te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 17:45 



 
Profiel   

Leuk hoor! Volgens mij woon je vlak bij me in de buurt. Als je wil mag je gerust eens komen kijken als het veulen geboren is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 21:36 



 
Profiel   

Nina1999 schreef
Leuk hoor! Volgens mij woon je vlak bij me in de buurt. Als je wil mag je gerust eens komen kijken als het veulen geboren is.


Wat leuk! Dat zou ik heel tof vinden!
Wel gaaf om iets meer beeld te hebben nog voor we starten met dekken. Ik zag ook dat er 16 april een show is bij van Uytert. Zou de hengst graag ook nog irl zien. Heb jij hem gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 19:53 



 
Profiel   

Wat een leuk topic benieuwd naar de andere veulens van hem.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

2 weken te vroeg is deze man dinsdag 8 februari geboren, op de foto's nog heel jong zal van de week even recente maken !

Komt uit een glamourdale merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 13:20 



 
Profiel   

Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 13:32 



 
Profiel   

Jildouu_97 schreef
Wat een leuk topic benieuwd naar de andere veulens van hem.

[ [url=m/TaB3d8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/opyt3j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vLvn7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kGJwVi.jpg]Afbeelding[/url] ]

2 weken te vroeg is deze man dinsdag 8 februari geboren, op de foto's nog heel jong zal van de week even recente maken !

Komt uit een glamourdale merrie.


Leuk! Volgens mij zag ik hem ook op FB langskomen. Hoe lijkt het tot nu toe? Karakter, maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 09:18 



 
Profiel   

GJ9 schreef



Leuk! Volgens mij zag ik hem ook op FB langskomen. Hoe lijkt het tot nu toe? Karakter, maat?

Yes kan heel goed. Ben er zeker blij mee hele royaal ontwikkeld veulen mooi aan de maat en veel body. Stap en galop heel fijn, draf laat die eigenlijk niet zien. Karakter was eerst erg pittig maar nu is die echt onwijs lief en leert snel !


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-22 09:04 



 
Profiel   

Zijn er ondertussen al meer veulens geboren? Een van de merries van mijn tante is vorige week drachtig gescand. Ik heb hem ook op mijn lijstje staan.
Ik vind het alleen best jammer dat er weinig beeldmateriaal van hem is.
Waarom kiezen of hebben jullie voor Santiano gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 19:49 



 
Profiel   

Zo die is er dan vroeg bij volgend jaar als alles goed verloopt.
Volgens mij was en is hij voldoende te volgen. Hengstencompetitie gelopen, horsefood competitie en zal vast en zeker 16 april op de hengstenshow te zien zijn.
Ik ga morgen bij een veulentje van Santiano kijken, uit dezelfde moederlijn als mijn merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 21:14 



 
Profiel   

Edit: subli cup haha ander merk voer

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 22:28 



 
Profiel   

simpie94 schreef
Zo die is er dan vroeg bij volgend jaar als alles goed verloopt.
Volgens mij was en is hij voldoende te volgen. Hengstencompetitie gelopen, horsefood competitie en zal vast en zeker 16 april op de hengstenshow te zien zijn.
Ik ga morgen bij een veulentje van Santiano kijken, uit dezelfde moederlijn als mijn merrie.


Ik kan je ook niet vertellen waarom. Ik vond het ook vrij vroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 07:20 



 
Profiel   

Afgelopen nacht bij ons een hengstveulen geboren van Santiano. Moeder is een vierjarige Henkie x Sorento. Merrie heeft een te zware hals en is grof gebouwd. Veulen lijkt heel chique met een heel luxe hoofdje. Het is een vosje met bles en drie witte benen. Verrassing, want moeders is bruin met kol en twee sokjes. Foto’s volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 19:37 



 
Profiel   

Liberia, gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat de eerste veulens van dit jaar worden geboren

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 20:25 



 
Profiel   

Mijn Uphill-merrie heeft op 3 april een heel mooi en fijn veulen gegeven van MBH Santiano.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 19:19 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de nakomelingen? Of spannende momenten voor de opkomstige veulens !

Mijne groeid als kool is inmiddels alweer bijna 14 maanden !

Hebben die van jullie ook zo onwijs veel manen en staart ? :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 17:43 



 
Profiel   

Ik hoop dat de mijne dat krijgt haha. Mijn merrie geeft nou niet echt een weelderige bos door. Wij verwachten eind april een veulen van hem
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 18:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen