Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulens van McLaren (Morricone x Sir Donnerhal)

 
Profiel   

Hermushorses schreef
Hi allemaal! Wij overwegen McLaren te gebruiken voor onze fokkerij, nu ben ik opzoek naar wat filmpje van nakomelingen? Iemand die mij wat zou willen sturen?
Op de foto’s zijn het mooie veulens met veel front en houding.

Groetjes!


Ik heb hetzelfde, zou ook graag meer filmpjes van nakomelingen zien O:)
Hoe zijn de oudere nakomelingen qua karakter? Z’n eerste jaargang is nu 2?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 16:10 



 
Profiel   

Ja zijn oudste nakomelingen zijn nu 2 inderdaad, ik ben ook erg benieuwd want dat worden langzaam al wat meer ‘ paarden ‘ haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 21:27 



 
Profiel   

Wij krijgen een veulen van McLaren uit de merrie Ampere/sorento
Vianmijn dochter haar werk kennen we de hengst goed en hij heeft een fantastisch karakter en kan goed lioen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 22:05 



 
Profiel   

Dat hij zelf mooi is, mooi beweegt etc vinden wij ook, daarom overwegen wij hem ook voor onze fokkerij, maar ik zie toch graag wat nakomelingen, kijken wat hij doorgeeft en wat verbeter punten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 07:39 



 
Profiel   

Dit hele gave McLaren veulen stond in de KWPN veulens groep:
https://fb.watch/iNyZ00Yie0/
Meer foto's en beeld op hun eigen pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 08:42 



 
Profiel   

Je mag me wel een bericht sturen met je telefoonnummer, ik heb wel film van mijn McLaren x Rolex van vorig jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 08:44 



 
Profiel   

Ik was bij de fokkersavond van Reesink. Ik heb McLaren ook gebruikt voor mijn merrie. Wij krijgen in april een veulen. Toen ik hem in het echt zag en hem kon aaien in zijn stal. Was hij wel nog meer een popje dan ik had verwacht. Ik heb hem gezien bij de hengstenshow vorig jaar. Maar nu ik er naast stond vond ik hem een echt “ dames paardje”. Tijdens de fokkers avond vertelde ze dat hij wel een merrie met wat maat nodig heeft. Daarnaast is hij van achter iets traag, de merrie heeft een goed achterbeen nodig. Mijn merrie heeft niet veel maat, maar snap nu ik naast hem stond, wel wat ze bedoelen. Anders hou je geen paard over. Alles aan hem is heel fijntjes.
Ik heb laatst een twee jarige gezien in de opfok. Deze hengst was wel een van de kleinere daar.

Ik ga zelf denk ik niet meer fokken. Als ik het wel ga doen heb ik Succesion (v Secret) op nummer 1 staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 09:52 



 
Profiel   

Dat hij een damespaardje is was me ook wel opgevallen, erg fijntjes en chique.
Voor mij precies wat ik zoek, ik wil hem gebruiken op mijn Welsh NWR merrie en wil graag dichtbij het chique van de welsh blijven en niet te veel maat weer krijgen.
Dat trage achterbeen kan m’n merrie wel hebben :)

Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 14:35 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Onze McLaren is nu bijna 1 mnd. Een groot en super luxe veulen. Vos merrieveulen.
Moeder is een 1.74m merrie van Cover Story x Havidoff.
Zeer waarschijnlijk mag ze blijven.
De merrie is terug gedekt en nu weer pril drachtig.
Hopelijk komt er weer wat leven in dit
Topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 14:05 



 
Profiel   

Wat een super tof veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 14:15 



 
Profiel   

Heel mooi veulen!!
McLaren staat volgend jaar op mijn lijstje voor mijn merrie. Ben erg gecharmeerd van zijn nafok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 14:30 



 
Profiel   

Knap merrieveulen Baudyh!!

Ik heb de mijne even in de paddock genomen vorige week alvorens hij met zijn vriendjes de grote wei ingaat (vandaag), was nog niet makkelijk hem wat te doen lopen, hij is zo vertrouwd met ons dat hij liever lekker komt spelen en plakken bij ons haha.
Ik bekijk het wschl door een roze bril omdat het mijn eerste fokproduct is, maar ik ben nog steeds super blij met hem, en hij beweegt vooral echt heel goed. Ik heb gefilmd maar ik vind dat moeilijk om dat te posten, moet daar elke x naar op zoek, dan vimeo, wachtwoord weer kwijt etc... als ik wat meer tijd heb probeer ik het eens!

Hier wat foto's. Hij is niet de grootste, was de merrie haar eerste veulen, maar als hij in beweging kwam werd hij wel meteen meer 'paard', echt fijn zo, leek dan meteen langer te worden ook, veel zelfhouding.
Hij is 11 maand oud nu. Echt geen naarling, juist dat buikje :+ en dat doet hem ook wel wat compacter lijken als hij is.



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Diortje_vds op 06-05-23 08:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 07:54 



 
Profiel   

Voor de mensen die hier inspiratie komen opdoen om te dekken, de mijne (zie post hiervoor) komt uit deze moeder:


https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 3/louise-l


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 07:58 



 
Profiel   

Baudy, hoe is het nu met Tiara? (love the name btw), nog wat foto's?

Sannum, hoe is het nu met je uber knappe merrie? Had wat gesukkeld met de gezondheid? Alles hopelijk goed nu...

Ik probeer elke keer gewoon mijn bijdrage te geven om het topic alive te houden, maar zonder succes...

De moeder van mijn Mc is inmiddels weer drachtig, maar deze keer van Succession.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 08:44 



 
Profiel   

Super leuk dier Diortje!
Ben benieuwd hoe het met alle veulens gaat! Vind nog steeds elke nakomeling van hem aanspreken <3

Mijn merrie is vorige week geïnsemineerd met McLaren, hopelijk kan ik straks melden dat ik ook kan aftellen naar een knap McLaren veulen!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 09:39 



 
Profiel   

[ img ]


Heel goed!! Echt onwijs blij mee! We gaan merrie dit jaar ook weer met McLaren insemineren.
Daarnaast ook al een Kremlin en een Ampere drachtig van McLaren. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat wij dan zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 13:36 



 
Profiel   

Hoe vinden jullie de McLaren veulens uitgroeien? De eerste veulens worden 3 toch? Hebben jullie al 3 jarige voorbij zien komen en wat vinden jullie daarvan? Het was voor ons best een gok om met hem te fokken. Mijn merrie lijkt qua bouw best veel op hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 21:36 



 
Profiel   

Volgens mij zij er een handjevol ( edit, 7 bij het kwpn geregistreerd) die 2 worden, maar meeste zijn jaarlingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 21:37 



 
Profiel   

@Sannum auhhh die is nog steeds mega stoer! en qua gezondheid nu alles ok hopelijk? Super leuk ook dat je er nog drachtig hebt, wel heel benieuwd naar de merries!

Xritt, ik heb tot nu toe enkel jaarlingen gezien ervan.

Salatiga: ik duim mee +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 07:28 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van zijn jaarlingen? Toen ik bij een opfok aan het kijken was, viel het wel op dat McLaren veulens best popperig en ponyachtig waren. Er stonden er daar maar 3. Dus geen realistisch beeld natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 09:59 



 
Profiel   

je moet er ook wel een royale langgelijnde merrie voor gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 10:02 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
je moet er ook wel een royale langgelijnde merrie voor gebruiken


Dat heb ik zelf ook niet gedaan. Dat was een gok. Dus ben heel benieuwd. Mijn merrie is een laatbloeier en pas later breder geworden. Langgelijnd is ze niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 17:52 



 
Profiel   

Ponyachtig hoeft ook geen drama te zijn, als je zelf maar een popje bent. Ze zijn iig wel echt bijna allemaal knap en hebben een fijn karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 18:07 



 
Profiel   

Precies. Ik vind het zelf ook geen probleem. Het veulen is het toekomstige paard van mijn dochter. Het fijne karakter heeft me mede doen besluiten voor hem te kiezen.
Zijn er meer mensen die foto’s willen delen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 20:39 



 
Profiel   

De mijne valt idd in de categorie pony achtig, maar ook daar is zeker een markt voor, hij beweegt extra met een fijn karakter dus ik zie het liever zo als omgekeerd.

Wat denk ik wel ook van belang is, zoals reeds aangegeven, dat de merrie zelf een goed achterbeen heeft. Anders had ik hem niet durven gebruiken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 09:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen