Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulens van McLaren (Morricone x Sir Donnerhal)

 
Profiel   

Ik weet dat hij heel veel gedekt heeft, het zou leuk zijn hier de veulens te showen.
https://www.reesinkhorses.nl/hengsten/mclaren

Ik verwacht er half april 1 uit mijn elitemerrie van Ro-lex


[ img ]


[ img ]

hoop dat hij haar halsvorm gaat verbeteren, het karakter behoudt, wat bloed meegeeft en vooral dat het eindelijk maar een merrieveulen mag zijn, waar ik mijn fokkerij mee kan voortzetten, de merrie is al 20.



Laatst bijgewerkt door Coby op 17-09-23 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Naam hengst aangepast.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 11:08 



 
Profiel   

Leuk, ik verwacht er volgende week eentje uit mijn Johnson merrie. Ik hoop dat hij de merrie wat moderner maakt, wat langer voorbeen en ook goed karakter meegeeft aan het veulen.
Ik verwacht dat ik hem dit seizoen zeker nog op 2 of 3 merries ga inzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 11:51 



 
Profiel   

Leuk, een topic van de McLarens! Meld me ook aan!

Ik verwacht eind mei een veulen van McLaren uit mijn voorl.Keur merrie van Charmeur x Ferro.

Allereerst hoop ik op een gezond veulen, geslacht maakt niet uit (lichte voorkeur voor een merrie), verder hoop ik ook op een iets langer voorbeen, iets moderner/luxer, en rijdbaarheid.

Heel benieuwd alleszins! Ik heb al twee heel knappe veulens voorbij zien komen van hem dit jaar, allebei vos...dus nu ben ik wel echt benieuwd! Voor mij is het allemaal prima :D

@Fokfanaat wat een knappe merrie <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 15:56 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Ook maar even een fotootje. Deze merrie heb ik nu drachtig van McLaren, volgende week uitgerekend en op deze foto’s met haar Glamourdale veulen vorig jaar.
Het is een elite ibop prok merrie v Johnson

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 17:47 



 
Profiel   

Wat een knappe merries! Ik ben benieuwd naar die veulens

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 18:21 



 
Profiel   

Wat een prachtige merries komen er voorbij.

Ik verwacht een Mclaren uit een ster merrie van Zuidhorn ze is begin juli uitgerekend dit zal haar laatste veulen zijn.
Ik hoop op een wat luxer type dan de moeder met vooral het brave karakter van McLaren al is de merrie zelf ook een brave.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 18:30 



 
Profiel   

Heel benieuwd naar de veulentjes die dit jaar geboren gaan worden. Mijn merrie is donderdag geïnsemineerd met McLaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 11:48 



 
Profiel   

Leuk! Ik ga dit volgen !
Wij hebben gisteren onze tuigpaard merrie (Uromast x Saffraan) geïnsemineerd.
Dus nog even spannend, maar nu al leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 14:13 



 
Profiel   

Tof, een McLaren veulentopic.
Mijn merrie Hanna-Amanda (sport elite) is 26 mei uitgerekend van McLaren.
Hopelijk is het veulen een merrie en kan ik met haar de fokkerij voortzetten nadat vorig jaar mijn jaarlingmerrie van Farrell uit Hanna is ingeslapen wegens ataxie. Maar in eerste instantie hoop ik dat het gezond en wel ter wereld komt :)

Ik ben heel benieuwd naar de veulens hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 14:25 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn McLaren hier 6 uur oud

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 12:38 



 
Profiel   

Heel knap en aansprekend!
Zelf tevreden over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 07:35 



 
Profiel   

Ja heel blij mee, overweeg terug te dekken als beweging ook goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 07:35 



 
Profiel   

Wat een knap dier Fokfanaat! Ik ben benieuwd naar bewegingsfilmpje als hij wat ouder is :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 10:05 



 
Profiel   

[KS-ITP] Spuit Elf Uut Uune - Mclaren x elite v Ro-lex

Hier zal ik updates plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 17:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Fokfanaat. En wéér een hengst, pffff... Ik leef met je mee. Wat balen zeg! Ik ken het een beetje, ik heb van mijn laatste 10 veulens ook maar 1 merrietje.

Mijn McLaren uit mijn Elite ibop prok Johnson merrie is dus ook een hengstveulen. Maar hij is wel heel leuk! Mega makkelijk en lief karakter, heel mensgericht. Correct veulen en goede bewegingen.

Ik heb vandaag mijn Pref elite sport prok doc merrie van Uphill x Metall ook geinsemineerd met McLaren. Enom de kans op een merrieveulen maar eens te verhogen gaan we proberen om er een embryo uit te spoelen. De hengstigheid daarop mag ze wel weer zelf haar veulen gaan dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 18:43 



 
Profiel   

Dat plan heb ik ook Carola, kansen verdubbelen met ET.

Was het sperma nog steeds goed, hij zal wel veel dekken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 18:45 



 
Profiel   

Ja, op zich wel. Alleen je kan nog maar 1x sperma per cyclus krijgen op dit moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 18:46 



 
Profiel   

Prachtig veulen FF! Tot nu toe stelt Maccie niet teleur qua nakomelingen, heb er eigenlijk alleen nog maar knapperds van gezien, hopelijk ook nog fijn bewegen nu!
Ik ben ah aftellen...30/5 uitgerekend...nu moet ik zien in te schatten wanneer ik de merrie wegbreng naar haar kraamkliniek. Ik heb best wel gezonde stress nu... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-22 09:10 



 
Profiel   

Prachtig veulen fokfanaat, jammer dat het weer een hengstje is.

Ik heb je veulen op Facebook gezien volgens mij Carola, heel chique, en knappe merrie ook.

Mijn merrie is vandaag drachtig gescand :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 15:24 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Hij blijkt ook nog echt lekker te draven, had hem alleen nog in galop gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 18:52 



 
Profiel   

Om 17.15 uur is mijn McLaren veulen geboren, een hengst.
Hij heeft gemest, maar de spenen kan hij niet vinden. Stressvol hoor! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 19:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Heeft hij wel een zuigreflex?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 19:08 



 
Profiel   

Dankjewel!
Ja, hij heeft heel goede zuigreflex, maar heeft geen idee dat de spenen aan de merrie vastzitten :+
We houden steeds de merrie vast en mijn man helpt de kleine op weg. Een kwartier geleden heeft ie voor t eerst zelf echt gedronken uit de speen.

Jouw veulen is wel donders mooi hoor! Jammer dat het geen merrie is, ja, dat gevoel had ik ook echt. Mijn merrie uit 2020 van Farrell heb ik vorig jaar moeten laten inslapen wegens ataxie en ik had graag een 'nieuwe' opvolger van Hanna-Amanda gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 21:44 



 
Profiel   

Vandaag is mijn Mclaren x Charmeur x Ferro geboren! <3

"Schumacher Gold"

knap vos hengstje, volledig gek ermee!

>De merrie is staand bevallen, ging razendsnel, en hij stond heel snel recht...vandaar de naam (en de F1 verwijzing naar de papa uiteraard)

De merrie Louise is een voorlopig Keur, en halfzus van goedgekeurde hengst Kenzo US, dus uit een zeer fijne moederlijn, dus de verwachtingen waren er wel :)

Het is mijn eerste eigen gefokte veulen dus zeer speciaal voor mij.

Mijn Louise doet het fantastisch als kersverse jonge moeder, ik had van haar ook niets minder verwacht.

Het ventje blaakt van gezondheid en morgen als het goed is mag ie eens op de paddock (ze staan bij een veearts)

Op de foto's is hij een paar uur oud.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 21:22 



 
Profiel   

Met mijn kleine McLaren gaat alles goed, zal niet de grootste zijn, maar ik vind hem prachtig (niet objectief uiteraard :D )

Vooral zijn karaktertje springt er bovenuit! Zo'n eigenzinnig maar wijs kereltje, énorm mensgericht, een stuiterbal vol energie die alles maar graag wilt ontdekken en testen...elke dag is een avontuur met dat mannetje! Al hou ik soms mijn hart wel vast, hij doet zijn naam eer aan dus scheurt soms als een gek door de wei, waardoor hij ook al eens op z'n snufferd terecht is gekomen :+ maar dus een stevig en vlug kereltje, wel al een echt hengstje ook.

Hij loopt inmiddels ook al perfect mee aan het halster, ook zonder moeder, daar zijn we ook wel mee gediend aangezien we ze momenteel nog elke dag een eind op de wei moeten gaan zetten. Vanaf juli gaan ze op een perceel dag en nacht buiten met schuilhok.

Wat zijn beweging betreft kunnen we zeker niet klagen (denk ik), de galop lijkt me zeer goed, mooi bergop, draven doet hij nog bijna niet, denk dat hij het knietje van de moeder mee heeft, maar met het beetje wat ik gezien heb denk ik met iets meer veer (wat ik wel gehoopt had).

Ik heb natuurlijk al een telefoon vol foto's dus kiezen is moeilijk, maar toch enkele impressies


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


en na al dat geweld is ie moe


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-22 10:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen