Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van OO Seven?

 
Profiel   

altijd een koudbloed dame geweest, maar net thuisgekomen met een hele brave warmbloed.... een bwp....
nooit gedacht dat ik me hiertoe zou verleiden, maar een doodbrave merrie die alles kan, en dat zocht ik.

ze is 18, wordt er volgend jaar 19, zelf ken ik echt helemaal niets van bwp paarden, maar als ik haar opzoek, heeft haar vader toch best wat nakomelingen en ook moeder heeft een behoorlijk aantal veulens gegeven(waarvan 3 van dezelfde vader).

dus mss zijn hier nog wel mensen met een nakomeling van een van beide ouders?

de vader is OO Seven(vv Rubinstein, mv Gelbria)
de moeder is Rhea (vm Welt Hit 2, mm Weda)

(en puur uit nieuwsgierigheid, qua afstamming, is dit een matige afstamming of best ok afstamming?)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 18:19 



 
Profiel   

Ik ken wel Steven-O van jack ass. Maar die zal je wel niet bedoelen :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 18:26 



 
Profiel   

Dit is een hele mooie afstamming hoor.

Zowel OOSeven gaf hele fijne paarden met een goede beweging als Welt hit 2, die ook nog keur is geworden.

Ik kan me Welt Hit nog herinerren toen hij keur werd op de HK, prachtige hengst was het.

Heb met afstammelingen van beide gewerkt,gewoon normale en fijne dieren in de omgang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 09:35 



 
Profiel   

Geen nakomelingen maar ik heb wel gewerkt met heel veel OOseven's. Ik herinner me alleen maar positieve kanten van die paarden, komt zo geen negatieve ervaring in me op. Eigenlijk altijd vriendelijk, fijn en braaf in de omgang. Ze konden ook altijd wel leuk lopen. OOseven x Welthit is een leuke afstamming hoor. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 09:53 



 
Profiel   

Ik heb een bijna 17 jarige 00-seven merrie uit een balzflug moeder. Deze merrie is al 15 jaar in mijn bezit en laten we het erop houden dat ik erg veel van haar heb geleerd. Ze heeft een pittig karakter, een enorme werklust en hele fijne gangen. We zijn Zzlicht startgerechtigd maar helaas merkte ik vorig jaar winter dat haar lichaam het zwaardere werk niet meer aan kon. Momenteel wordt ze ingezet als fokmerrie en verwacht ze aankomend april haar eerste veulen van For Ferrero.

Waarschijnlijk komt haar lastigere karakter bij balzflug vandaan. Het is altijd al een kritische merrie geweest welke erg fijngevoelig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 09:54 



 
Profiel   

Ik heb 3 Oosevens gehad.

Zeer talentvolle en fijne paarden. Staan foto's in mijn profiel, alle drie onder elkaar, de zwarte steigerende met de kol (die met de oranje deken is hetzelfde paard), daaronder met de brede bles en daaronder de bruine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 10:15 



 
Profiel   

MariskaFally schreef
Ik heb een bijna 17 jarige 00-seven merrie uit een balzflug moeder. Deze merrie is al 15 jaar in mijn bezit en laten we het erop houden dat ik erg veel van haar heb geleerd. Ze heeft een pittig karakter, een enorme werklust en hele fijne gangen. We zijn Zzlicht startgerechtigd maar helaas merkte ik vorig jaar winter dat haar lichaam het zwaardere werk niet meer aan kon. Momenteel wordt ze ingezet als fokmerrie en verwacht ze aankomend april haar eerste veulen van For Ferrero.

Waarschijnlijk komt haar lastigere karakter bij balzflug vandaan. Het is altijd al een kritische merrie geweest welke erg fijngevoelig is.


Zeker weten, ken(de) meerdere Balzflugs die allemaal zo'n delicaat karakter hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 12:53 



 
Profiel   

Leuk dat er zich al wat mensen gemeld hebben!

Ben helemaal weg van mijn dame! Nog niet mee gewerkt(de mensen hadden ze vaak maanden stil staan, zadel er op en weg), ze krijgt hier eerst alle tijd om te wennen en wat aan te komen, maar zo een rustig en betrouwbaar dier op de grond ook, ze straalt ook rust uit.

Had ze gekocht zonder weet van enig papier, puur omdat ze braaf was, en stiekem is het dan ook leuk als ze een leuk papier bij zit natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 13:21 



 
Profiel   

Ik heb met een OOSeven gewerkt. Heerlijk dier. Oogde op stal als een echte goedzak, maar lopen kon die wel!
En zette je er ene klein kind op, dan was ie heel voorzichtig en deed ie echt alles zo perfect. Ideaal paard voor het hele gezin :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 13:27 



 
Profiel   

Ja, zo werd ze ook omschreven… blijkbaar heeft er nog een 7-jarige een parcourtje mee gesprongen.

Ben heel benieuwd eens we aan het werk gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 14:17 



 
Profiel   

Wij hebben een fokmerrie van ooseven.
Ze is nu 16 jaar. Een ooseven x Nurprimus. En nu drachtig van Nobel prins norel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen