Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen/verwachte veulens van Elton (Escolar NRW x De Kooning)

 
Profiel   

Ik ben benieuwd of er mensen zijn met nakomelingen van de hengst Elton.
Hoe is hun karakter en werkwilligheid?
Daarnaast zou ik willen weten of er nog mensen zijn die dit jaar veulens van deze hengst verwachten. :)


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 17:50 



 
Profiel   

Voor topics waarin gesproken wordt over nakomelingen van dezelfde hengst, hebben we een apart forumdeel, Familiebanden. Het topic verhuist daar naartoe:

F-AM -> FB

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 21:24 



 
Profiel   

Ik heb ‘m gezien bij de hengstenshow van de Oetelaar. Een echte Escolar om te zien.

Ben benieuwd naar zijn nakomelingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 22:26 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 15:41 



 
Profiel   

Ik heb een nu vierjarige dochter van Elton. Een vos. Zelf gefokt uit een zelfgefokte Hemmingway nakomeling.
Ik heb destijds voor Elton gekozen omdat ik een groot fan van Escolar ben. Ik houd van degelijke Duitse paarden. Ik krijg de kriebels van de moderne hypermobiele "kinnetikkers" :( Aangezien het toen lastig was (en prijzig!) om aan Escolarsperma te komen, heb ik voor Elton gekozen. Groot, stoer, werkwillig en degelijk paard uit een mooie bloedlijn. Daarbij stond hij bij ons in de buurt en mocht ik persoonlijk met hem kennismaken. Met hengstenhouderij van de Oetelaar is het fijn zaken doen.
Mijn Eltondochter overtreft al mijn verwachtingen. Ze is degelijk en groot (moeder is 1.61 m), stoer en zeer mensgericht. Beweegt met haar imposante lichaam (schat haar op 1.75 m) heel lichtvoetig. Door omstandigheden wordt ze binnenkort ruitermak gemaakt. Zadel, bit en werken aan de hand kent ze. Het grondwerk pakt ze heel makkelijk op. Ik wandel vaak met haar door het dorp, langs de drukke Middenpeelweg en door het bos. Het is net ofdat ik een hond uitlaat.
Zal proberen of ik een foto kan toevoegen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 13:42 



 
Profiel   

Tweede poging voor een foto :) [ img ]

Ikzelf sta naast haar. Ik ben 1.81 m groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 13:44 



 
Profiel   

Knap paard!
Ik ben sinds ik van de hengst heb gehoord en me over hem heb ingelezen ook helemaal weg van hem.
Hij heeft zo'n fijne open blik in zijn ogen en lijkt ook een fijn karakter te hebben.
Ik vind ook dat je vaak kunt zien aan nakomelingen dat hij de vader is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 15:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen