Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Numero Uno nakomelingen...

 
Profiel   

Wie rijdt of bezit een Numero Uno(v. Libero H) nakomeling?

wat zijn jullie ervaringen met ze?
hoe zijn ze bij jullie in omgang?

dit wil ik weten aangezien wij ook een numero hebben
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-05 15:56 



 
Profiel   

ik heb op stage met een numero uno gewerkt en dat was egt een hele grote ruin, van 1.78 ofzo. Hij was een super lief paard dat voor je wil werken, soms met rijden koppig, maar dat was gewoon een kwestie van laten zien dat jij de baas bent. op stal ook een lief dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-05 19:13 



 
Profiel   

zo groot 1.78
die van ons is erg erg klein gebleven (1.60 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-05 10:49 



 
Profiel   

Ik ken een Numero Uno, erg lief paard, ik heb er nooit op gereden, maar ik weet van de eigenaresse dat ie wel eens heet kan worden tijdens de dressuur. Met springen is het een heel fijn dier.

Ik heb Numero Uno zelf toen ie net goedgekeurd was gezien op stal en tijdens het dekken. Hijzelf lijkt me ook echt een heel lief paard en heel erg op zijn gemak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-05 12:18 



 
Profiel   

Er staat hier in de straat nog een Numero Uno te koop, 3 jaar. Klaar om mee te beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-05 12:50 



 
Profiel   

ik zoek er niet een,ik heb er al 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 11:52 



 
Profiel   

Ik heb ook een. Bijna 4 maanden oud. Foto's via de link in mijn onderschrift:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 11:53 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

4 jarige nummero uno x faram x le mexico

Braaf paard maar wel mans. Ruin 172. Net zadelmak. Af en toe gedraagd hij zich echt als een hengst (wel op de goede manier) Moet nog echt veel sterker worden maar dat krijg je met zo'n jong groot paard.
Echt een sportpaard.

Voor de liefhebber... Hij is te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 14:48 



 
Profiel   

wij hebben ook een numero uno nakomeling
is een jaarling en nog hengst, hij is tot nu toe heel lief en braaf maar dat kan nog veranderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 14:55 



 
Profiel   

fotos van de onze kun je vinden in mijn profiel onder de naam TINAHIDE

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 14:55 



 
Profiel   

@ oosterhoff, man wat heeft dat paard een zelfde uitstraling als dat paard waar ik het over had.... Echt ik zou zeggen dat hij het is, maar die ik ken heeft geen aftekeningen......

Leuk dier overigens....

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 22:34 



 
Profiel   

Ludora schreef
@ oosterhoff, man wat heeft dat paard een zelfde uitstraling als dat paard waar ik het over had.... Echt ik zou zeggen dat hij het is, maar die ik ken heeft geen aftekeningen......

Leuk dier overigens....


"t zal hem ook zeker niet zijn van deze staat nog steeds bij zijn fokker. Hij heeft voor zover ik weet ook nog een merrietje(volle zus) staan (helaas klein gebleven vanwege vermoedelijke tweeling) Maar die ga ik zelf nog proberen te confisceren

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-05 23:10 



 
Profiel   

wow, hij heeft echt dezelfde uitstraling, zelfde koppie als de numero uno merrie die ik ken. Prachtig beestje, goed bewegen, echte kroel maar wel een karakterpaard. Wil nog wel eens rechtop staan als ze dr zin niet krijgt. Verder echt een lief dier, maar idd wel mans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-05 17:06 



 
Profiel   

zelfde uitstraling wel ,maar niet zelfde bouw...(vind ik)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-05 19:00 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-05 19:01 



 
Profiel   

hoi,

ik heb geen nakomeling van numero uno,ik rijd op zijn volle zus.erg braaf paard.ontzettend lief in omgang.dit wou ik even zeggen kwam dit topic toevallig tegen

groetjes nathalie

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-05 18:29 



 
Profiel   

Nathalie1976 schreef
hoi,

ik heb geen nakomeling van numero uno,ik rijd op zijn volle zus.erg braaf paard.ontzettend lief in omgang.dit wou ik even zeggen kwam dit topic toevallig tegen

groetjes nathalie




Wat moet ie kosten?
Heb je ook een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-05 18:46 



 
Profiel   

hoi,

ja hoor ik heb wel een foto van haar maar ze is helaas niet te koop.

dit is nymphea[ img ]

en vdit is haar veulen van Lupicor[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-05 08:08 



 
Profiel   

Je zal er wel veel commentaar op krijgen. En er zullen wel veel mensen zijn die haar willen kopen. Ze zal het alleen al op naam goed doen in de fokkerij. Ben je met haar ook al op keuringen geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-05 08:18 



 
Profiel   

ze is wel op de keuring geweest en daar deed ze het goed,de fokker waar ze gestaan heeft vorig jaar om ge-insemineerd te worden was helemaal weg van haar en vroeg ook al of ze te koop was.
hij heeft het veulen ook gezien en wil het veulen ook.

het paard is niet van mij maar ik rijd het voor de eigenaar.het is voor hem emotioneel bezit.het dier was van zijn vrouw.zij is een aantal jaren terug overleden aan kanker.de moeder van numero uno en nymphea is jendi en is ook in het bezit geweest van nymph der eigenaar.

ik heb nog nooit zo een goed paard onder me gehad.ze kan heel goed springen en dressuur kan ze ook goed.het is een heel veelzijdig paard.

ze staat nu met een hoefzweer die is gisteren door de hoefsmid open gesneden.mevrouw stond gewoon los met het touwtje over haar hals buiten de wei rond te kijken.ze heeft geen kik gegeven.
ze is met alles zo makkelijk.het veulen idem.neemt alles over van ma....

volgend jaar gaat het veulen naar de keuring.ben benieuwd.
ze sprong(is 4 mnd oud)woensdag over een hek van 1.20 mtr......kan wat worden als ze gespeend word,ze gaat met nog twee veulens een jaar op de wei.ben bang dat ze over de sloot of over het hek gaat komen.

groetjes nathalie

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-05 19:59 



 
Profiel   

Wij hebben er ook een van 2,5 jaar
Als veulen was het een varken en zo gedraagt ie zich nog steeds, behalve onder het zadel.
We moesten hem uit de opfok halen omdat ie zijn veel grotere (hij is maar 1.58) leeftijd genootjes op de grond smeet en het geen houdbare situatie meer was wat een kanon!

We hebben hem wel alvast zadelmak gemaakt omdat we het niet aandurfde om nog een jaar te wachten.
Hij was erg braaf met mak maken (tegen alle verwachtingen in)
Zeer lakoniek en weinig onder de indruk van zijn omgeving, alleen tegen over andere paarden is ie nog gevaarlijk.

We hebben hem wel gelijk gecastreerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-05 22:03 



 
Profiel   

He Oosterhoff, is hij nu wel weer te koop? Ik baal er nog steeds van dat hij toen uit de verkoop was teruggetrokken. Heb nu hele gave merrie van Ulft uit een Belisar x Octaaf. Ondanks bloedlijn super lief en werkwillig dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-05 13:43 



 
Profiel   

Ja wij hebben ook een Numero Uno! Hij is nu 2,5 en is nu net gecastereerd! Hij was als hengst al heel makkelijk hoewel hij als veulen niet te hanteren was. Hij is nu al zo'n 1.65. Loopt makkelijk de trailer op en is nu gewoon al mak!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Zoals jullie zien heeft hij gigantisch veel wit. Hij is niet super luxe maar het lijkt een heel mooi sportpaard te worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-05 12:27 



 
Profiel   

minnie ik vind hem wel wat hebben hoor met dat witte hoofd.geweldig.nymphea heeft helemaal geen aftekeningen die is helemaal donkerbruin met zwarte benen.

groetjes nathalie

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-05 10:43 



 
Profiel   

minnie_muis... die halsaanzet en hals komt mij erg bekent voor.
Ook zo zwaar.

Wat voor merrie zit daar achter?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 09:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen