Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Upper Class

 
Profiel   

Ik spring weldegelijk met mijn upper-class. Ik heb zelfs al eens een crossje gereden met die van.mij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 20:50 



 
Profiel   

Sammie schreef
Nope, ken ie niet :=


ohw hihihi wel geprobeerd dus.

Die van mij vond het in het begin moelijk, hij is nog jong, heb nu een keer of 6/7 gesprongen (les) maar hij begint de smaak echt te pakken te krijgen, hij word behoorlijk fanatiek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 22:12 



 
Profiel   

_Ivana_ schreef
Ik spring weldegelijk met mijn upper-class. Ik heb zelfs al eens een crossje gereden met die van.mij.



Ohw leuk! Dat wil ik uiteindelijk ook een keer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 22:12 



 
Profiel   

fabio schreef
Sammie schreef
Nope, ken ie niet :=
ohw hihihi wel geprobeerd dus.

Ja en nee := Heb wel eens balkjes neergelegd, maar daar sprong hij met een meter over heen (liever niet trouwens). En bij het uitbreken in de buitenbak heeft ie 4 pogingen nodig gehad om over de 10cm hoge omheining te springen. Hij snapt het niet. Nu heb ik geen hindernissen/balken meer, dus ik ga het niet eens meer proberen.

Zn moeder was trouwens ZZ startgerechtigd en 2x provinciaals kampioen springen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-13 23:58 



 
Profiel   

Die van mij vind springen ook erg leuk! Heb nog niet onder het zadel gesprongen met hem.. Maar los wil hij graag... of zoals op de foto hieronder op de wei.. ;(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-13 18:41 



 
Profiel   

Clouwdy schreef
Die van mij vind springen ook erg leuk! Heb nog niet onder het zadel gesprongen met hem.. Maar los wil hij graag... of zoals op de foto hieronder op de wei.. ;(

[ Afbeelding ]



hahahahaha die is echt super! dat beloofd nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-13 10:09 



 
Profiel   

Volgens mij is er lichtelijk geshopt met de foto. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-13 10:12 



 
Profiel   

haha, vooral dat linkse paard, die met zijn benen aan de ene kant van de draad loopt, maar met zijn lijf aan de andere kant....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-13 10:45 



 
Profiel   

Haha helaas.. deze is echt niet geshopt.. daar ben ik niet van..is een snapshot uit een film.. Het land was in 3en verdeeld.. de linker loopt in het midden ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=TUSC9bE7ops ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-13 11:44 



 
Profiel   

jeetje hij doet als of het de normaalste zaak vd wereld is hihihi maar wel grappig om te zien want die van mij kan dus ook zo door de paddock/wei rennen en dat ik mn hart vast houd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-13 14:02 



 
Profiel   

Ik schrok me helemaal suf! Inderdaad alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. haha.. vanuit een volte over het draadje.. Was er al bang voor.. laatste keer dat hij in de wei stond was in de opfok.. kon hij gewoon naar elk paard toe die hij zag.. gelukkig is het bij 1 draadje springen gebleven.. dat is mijn andere paard (ruin)... draadje verder was de merrie van een vriendin waar hij helemaal verliefd op is.. en op dat moment was hij nog vruchtbaar (hij was daar 4 weken gecastreerd..).. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.. hij is soms zo onvoorzichtig met zichzelf! Zo gek rennen deed hij nooit..na 4 jaar komt hij uit zijn schulpje denk ik..haha..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-13 21:23 



 
Profiel   

[ img ]
hoi!
tis al een tijdje geleden dat ik hier was. toch maar weer eens wat van me laten horen.
groetjes jacqueline

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-13 14:39 



 
Profiel   

Clouwdy schreef
Ik schrok me helemaal suf! Inderdaad alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. haha.. vanuit een volte over het draadje.. Was er al bang voor.. laatste keer dat hij in de wei stond was in de opfok.. kon hij gewoon naar elk paard toe die hij zag.. gelukkig is het bij 1 draadje springen gebleven.. dat is mijn andere paard (ruin)... draadje verder was de merrie van een vriendin waar hij helemaal verliefd op is.. en op dat moment was hij nog vruchtbaar (hij was daar 4 weken gecastreerd..).. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.. hij is soms zo onvoorzichtig met zichzelf! Zo gek rennen deed hij nooit..na 4 jaar komt hij uit zijn schulpje denk ik..haha..


Jemig en het is ook niet zo'n laag sprongetje dat ie neemt ;-) Super mooi paard trouwens!
Een Upperclass bij ons op stal is op een gegeven moment door het draad gegaan, ik weet niet meer precies hoe en kreeg dat lint om zijn been. Heeft een hele tijd op stal moeten staan en binnen moeten blijven (rest van zomer en winter) maar heeft het toch gered!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-13 15:05 



 
Profiel   

@Ranya1984 Jij hebt ook een Upper-Class? Denk dat je een nieuw account heb aangemaakt want ik kan geen eerdere berichten vinden via jouw profiel ;-)

@Fargo Dankje! Ben ook erg blij met hem! Ja dat draad is link.. Ik had express gekozen voor het breedste lint..maar als ze daar in blijven hangen trekken ze het niet snel kapot.. dat is het nadeel.. Fijn dat de Upper-Class bij jullie op stal opgeknapt is.. Zijn toch akelige dingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-13 16:21 



 
Profiel   

@clouwdy ja klopt had een ander account. jacqueline26
mijn Upper-Class springt niet. ze gaat liever op de balken zelf staan.... ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-13 17:27 



 
Profiel   

ik ben heeeeeel benieuwd hoe het met jullie upper classjes gaat ?? ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-15 22:23 



 
Profiel   

Goed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 09:05 



 
Profiel   

mijn merrie gaat ook goed
heeft dit jaar een veulen gekregen
[ img ]





[ img ]

dit is haar veulen
1e foto 3 dagen oud
2e foto 4 maanden oud

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 11:37 



 
Profiel   

Hoi.

Misschien iets nieuw leven in dit topic plaatsen.

Ik ben sinds mei 2017 in het bezit van een upper-class x wolfgang. En bij het googlen kwam ik hem tegen in dit topic.
Hoe gaat het met jullie afstammelingen? Hebben jullie ze nog? Worden ze ouder en wijzer?
Zijn ze rillerig, qua karakter en wat doen jullie allemaal met hun qua discipline?
Ben benieuwd naar die van jullie.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 17:57 



 
Profiel   

Hoi Leentje,

Ik heb mijn upperclass x ulft nog steeds. I.v.m. prive-omstandigheden heb ik haar wel uit de sport gehaald.
Het is nog steeds een heerlijk paard. Ontzettend nuchter, vriendelijk en sociaal.
Ik heb haar in M dressuur uitgebracht en een aantal oefen-crossjes mee gereden. Springen doet ze graag en ze is heel handig en springt met veel vermogen. Springlessen met haar zijn dan ook erg leuk!
Maar laatste tijd gaan we het liefst lekker het bos in. :-)

[ img ]


Wat leuk om Diego terug te zien in dit topic. Hoe is hij geworden qua karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 18:19 



 
Profiel   

ik heb ook nog steeds mijn upper-class merrie.
Maar zij is wel erg sensibel maar wel lief.
Ze kan een beetje springen tot 60 cm.
Ze zit met Dressuur op Z niveau en kent wat passage en piaff
Was zeker een paard voor het zware werk maar door haar karakter kom in niet op wedstrijd.
Ze heeft te snel last van stress en dan krijgt ze maagzweren.
Ik gebruik haar ook als fokmerrie en daar is ze zeer geschikt voor.
Geeft goede veulen en de karakter van haar veulens zijn super braaf.
Ik heb nu haar zoon van bijna 4 jaar (glamourdale) zadelmak gemaakt en het is een super tof beest.
Heel makkelijk te rijden zonder stress. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 20:39 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien! Hij is ook mijn eerste kwpn-er. En heb hem gekocht als onberekenbaar. Erg gestressed met rijden, overal bang voor en totaal in zichzelf gekeerd.
Nu is hij een stuk zekerder. Hebben we al heel veel buitenritten, vierdaagse van zorgvlied, trec en starten we volgend weekend voor het eerst in de L1.
Hij is enorm lief, blijkt een enorme werklust te hebben. Is heel erg slim en in voor nieuwe dingen. Springt ook enorm en tja... eigenlijk gewoon enorm geestelijk en lichamelijk gegroeid. Ben echt heel superblij met hem! Fijn om te horen dat de upperclassjes enorme fijne paarden zijn. Al is hoe je er mee omgaat natuurlijk ook belangrijk[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 21:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen