Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Upper Class

 
Profiel   

Clouwdy schreef
Sammie schreef
Leuke foto's! Hij heeft zo wrl wat van die van mij weg.


Dank je!! Heb je foto's van die van jou? Ben wel erg benieuwd!

Nou eigenlijk niet. :D Geen recente rijfoto's. :)) Maar die kont is gewoon heel herkenbaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-12 23:00 



 
Profiel   

Ik vind hem echt leuk Clouwdy, stoer paard wordt het!

Babine spam!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Trots op m'n paard! Volgend jaar wil ik haar Z1 gaan starten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-12 23:24 



 
Profiel   



tada ff gespeurd op you tube... saai filmpje verder. Maar here he is. The Big man himself..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 01:08 



 
Profiel   

Leuk om eens wat beeld materiaal van hem te zien, hoewel het rijtechnisch niet heel denderend is wat ik zo van het filmpje kan beoordelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 13:11 



 
Profiel   

@KG_Images: Dank je! En wat een leuke foto's!! Jullie gaan als een speer zo te lezen!

@Sammie: Wat is hij stoer!! In tegenstelling tot wat KG_Images schrijft (sorry KG_Images) vind ik juist dat hij hier goed en eerlijk gereden wordt! Wellicht zou het wat actiever mogen.. maar de losgelatenheid en dat hij op eigen benen loopt vind ik alleen maar positief. Te vaak zie je paarden die wel spectaculair met de benen lopen.. maar met teveel spanning in de bovenlijn.. Veel mensen lijken dit mooi te vinden.. Als je de teugels dan af zou knippen.. vallen die paarden uit elkaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 15:17 



 
Profiel   

Voor het niveau wat hij loopt (ZZL) vind ik hem op dit filmpje toch echt teveel uit elkaar en met te weinig impuls. Ik ben het ermee een dat het fijn is om eens niet een voorbeen zwaaier te zien die aan de voorkant bij elkaar gedwongen wordt, daar ben ik zelf ook niet van. Het paard ziet er happy uit en dat ik het belangrijkste. Maar toch vind ik hem ook niet altijd volledig los over de rug ogen, vind met name de galop wat zwaarmoedig uitzien eerlijk gezegd. Maar goed, ieder zo z'n mening toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 15:31 



 
Profiel   

Vind m zelf eigenlijk ook wat te lang ogen. Heb de stal gegoogled, maar ik kom dan uit bij een springstal en als ik die site bekijk kom ik upper helemaal niet tegen :?


Laatst bijgewerkt door Sammie op 09-12-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 16:18 



 
Profiel   

Ben het met je eens dat impuls ontbreekt.. De zijgangen mogen scherper zijn. Zie zelf ook liever de paarden laag en over de rug lopen.. Op de stal waar Elliot in training heeft gestaan staan regelmatig paarden die alleen maar bovenin gereden zijn en daardoor zo vast zitten dat ze niet meer over de rug gereden kunnen worden.. Zij rijden de paarden die in hogere klassen lopen ook alleen maar laag diep en rond..tenzij het paard teveel aanleg heeft om laag te lopen.. En vooral zonder stress en met plezier.. Dat vind ik ook echt heel belangrijk.

Ook leuk om te zien hoe relax hij is! Elliot heeft het niet van een vreemde :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 16:29 



 
Profiel   

Die van mij heeft wat veel van mama mee, die is iets minder relaxt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-12 17:13 



 
Profiel   

http://youtu.be/YapB0X2-NQ0

Hoi allemaal, hoe gaat het met iedereen en met de Uppies ?? Bij ons gaat het de goede kant op, ik rij eindelijk op mijn eigenpaard hahahaha ik rij nog niet zonder begeleiding maar we zijn ECHT op de goede weg ......

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-13 16:28 



 
Profiel   

En hoe gaat het nu :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-13 17:28 



 
Profiel   

Goed :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-13 21:20 



 
Profiel   

Even spammen :D Het gaat goed met Elliot! Het rijden gaat heel fijn. Pakt alles goed op en leert snel. Rij hem nu zo'n 2-3 keer per week. We doen het lekker rustig aan. Ik ben nog steeds super blij met hem en zijn super karakter!!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-13 21:53 



 
Profiel   

Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 19:54 



 
Profiel   

Sammie schreef
Leuke foto's!


Thanks! Hoe gaat het met die van jou? En de rest hier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 20:18 



 
Profiel   

Ik zie dat het al een ouder een toppic is maar ik heb sinds een maand of 4 mijn maatje gevonden.
Hij is ook van upper class.
Hij is nu bijna 4 jaar, ruin en bont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 21:01 



 
Profiel   

Oh die heb ik te koop zien staan. Kan dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 21:04 



 
Profiel   

Sammie schreef
Oh die heb ik te koop zien staan. Kan dat?


dat zou kunnen ik heb hem in november gekocht, echt super lief en werkwillig paard, voor mij echt een goude karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 21:10 



 
Profiel   

Gezellig, nog een Upper-Class! Leuk om te horen dat hij ook zo'n fijn paard is!

Maar uhm Sammie, nu weet ik nog niet hoe het met die van jou gaat ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-13 21:49 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens op wedstrijd kan := Eind december had ik er 1 gepland, hij liep als een tierelier. Week voor de wedstrijd niet rad achter. :(

Zou zweren dat ik laatst een bonte upper te koop heb gezien, na november dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-13 12:35 



 
Profiel   

Sammie schreef
Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens op wedstrijd kan := Eind december had ik er 1 gepland, hij liep als een tierelier. Week voor de wedstrijd niet rad achter. :(

Zou zweren dat ik laatst een bonte upper te koop heb gezien, na november dus.



hmm dan misschien een andere?
Ik heb hem 7 november opgehaald.

Wij hebben gister ons b dibuut gehad en we hebben 2 winstpunten behaald en een mooie derde plek :-)))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-13 13:21 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Hoe gaat het met jullie paarden?

Met Elliot gaat het goed! Hij is ander halve week geleden gecastreerd en gelukkig knapt hij heel snel op! Kan nu wel zeggen dat hij uit zijn schulp gekropen is :-) Merkte dat hij langzaam aan het veranderen was.. en meer hengst werd. Nu was hij nog super braaf en heeft hij geen misstap gemaakt.. maar wilde niet gaan wachten tot het wel fout zou gaan en ik hem alleen maar moet corrigeren..

Afgelopen weekend heb ik een fotoshoot van mijn paarden laten maken.. hieronder het voorproefje welke ik alvast heb gekregen.. Ben er super blij mee!! Mijn andere paard op de foto is 25 jaar.. maar voelt zich nog een jonge god..haha.. Foto's daaronder zijn van mijn laatste les..

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-13 16:31 



 
Profiel   

ik vroeg me af of jullie ook springen met jullie upper class?

Ik wel namelijk en hij is echt ontzettend gretig op de hindernis, echt super leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 18:26 



 
Profiel   

Nope, ken ie niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 18:38 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's staan er op zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 18:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen