GZ ouders van mijn renpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

GZ ouders van mijn renpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 23:05

HALLO,
Ik wil iedereen die connecties heeft met engelsvolbloed paarden van de renbaan (het is een renpaard geweest) vragen of ze mij willen helpen om de ouders te vinden van mijn paardje!
http://www.mijnalbum.nl/Album=DHFDMT6G
Ik hoop dat de foto het doet maar dit is dus mijn paardje!
Ze (het is een merrie) komt uit Duitsland en heeft daar heel wat wedstrijden gerent en is toen van de renbaan gehaald omdat ze maanblindheid had (nu dus heeft) maar, zover ik hoorde heeft ze wel wat wedstrijden gewonnen op jonge leeftijd.
Ze heeft een witte vlekje op haar rechter kaak en een zwart vlekje op haar rechter schouder ook wat stekelharig op haar flanken.Ik heb ook nog een chipnummer uit Duitsland maar die zet ik liever nu niet hier te kijk neer, alleen voor diegene die mij echt kunnen helpen (want, ik hoorde viavia dat ik voorzichtig moet zijn omdat ze heel geheimzinnig doen)
Wij vermoeden dat het een heel goed renpaard is geweest maar, dat ze dus eruit is gegooid omdat ze dus blind word aan haar rechter oog (en dat ze daar de tegenstanders niet mee kan zien etc...)
EEN LEKKER LANG VERHAAL MAAR WIE KAN MIJ A.U.B HELPEN IK ZOU HET HEEL ERG SUPER SUPER SUPER FIJN VINDEN ALS HET LUKT!!

GROETJES RAVENNA
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-06 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:08

EA GZ --> FB.