Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

...... van stal Romano

 
Profiel   

ik heb nou Lamorah van stal romano de ruising is : evenaar x Darmorah van stal romano
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-12 17:39 



 
Profiel   

Wat leuk! Wij hebben Darmorah gehad :) (helaas anderhalf jaar geleden in moeten laten slapen). Heb je ook foto's van Lamorah?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-12 18:18 



 
Profiel   

Wat leuk!!
Lamorah is inderdaad een nakomeling van Darmorah, onze oude en helaas overleden merrie!
Ik heb Lamorah weleens ontmoet, maar dat is al een flink aantal jaar geleden, toen was ze van Elise meen ik??
Heb je foto's?
Ik rij nu zelf ook een Evenaar nakomeling, zeer leuke merrie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-12 18:20 



 
Profiel   

@Ersiel: :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-12 18:20 



 
Profiel   

camora van stal romano staat nu op manege de hoge devel

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-12 21:05 



 
Profiel   

camora van stal romano staat nu op manege de hoge devel

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-12 21:06 



 
Profiel   

Volgens mij hebben wij dat idd al wel eens geweten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-12 21:21 



 
Profiel   

Leuk om te zien dat Camorah zowel iets heeft van moeder Darmorah, als dat ze lijkt op haar halfzus Pasja (van mn tante, ook een Evenaar). Kan je goed zien :j Oftewel, dat ze op dr vader lijkt.
http://www.rsvdehogedevel.nl/image/55/K ... amora3.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-12 21:25 



 
Profiel   

Wij hebben er ook eentje Shakyra van Stal Romano, roepnaam Saffier.
Foto's staan in mijn profiel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-12 18:25 



 
Profiel   

Wat een mooi dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-12 18:27 



 
Profiel   

ja ze is inderdaad echt een shatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-12 15:12 



 
Profiel   

Coralaa ik heb nou Lamorah

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-12 11:38 



 
Profiel   

Ehm, dat weten we toch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-12 14:37 



 
Profiel   

vancy schreef
hallo ik heb 2 weken geleden ook een paard gekocht van stal romano het is een 2jarige merrie van devito.
heb nog geen fotos van haar want ik ga haar vrijdag pas betalen en dan blijft ze daar nog even in de kudde staan om op te groeien.
mijn zus heeft ook daar haar paard gekocht en dat is een merrie van jaspers egon zal ook ff fotos van maken.
groetjes


Ik ben heeel benieuwd naar een foto. Ik heb zelf een de vito gereden. Geweldig dier vond ik dat. Heb menig traantje gelaten toen hij verkocht werd en heb er nog vaak spijt van gehad dat ik hem toen zelf niet gekocht had. Hij leek sprekend op zijn vader!

Edit: zie net dat dit een post is van jaren geleden en dat vancy sindsdien maar 10 berichten gepost heeft....helaas.... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-12 14:41 



 
Profiel   

Ik heb Lamorah V. Stal Romano ik heb haar 5 maanden geleden van Romy gekocht haar 2de eigenaar /3 /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-12 12:36 



 
Profiel   

lamorah schreef
Ik heb Lamorah V. Stal Romano ik heb haar 5 maanden geleden van Romy gekocht haar 2de eigenaar /3 /3

Dat denk ik niet, sowieso haar 4e eigenaar ben je al. Ze is gefokt bij Stal Romano, toen naar iemand uit uit Wouw die er wedstrijden mee reed, toen volgens mij naar Romy en dan nu bij jou :)

Desalniettemin, erg leuk! Heb je foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-12 12:41 



 
Profiel   

Ik heb al een tijdje een Dharma v stal romano rondlopen!
Ben benieuwd of iemand haar toevallig kent kwa naam of iets dergelijks ...

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 19:23 



 
Profiel   

Zij is er toch een van Katinka?
Heeft het volgens mij goed gedaan op de veulen keuring :)

Leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 20:22 



 
Profiel   

@ Letizia

ja klopt! en der vader is de vito II.
Ik heb het wel eens vaker gehoort dat ze veulenkampioen is geweest.
Heb jij misschien een idee of er ergens een veulenfoto van haar zou kunnen zijn?
Maar wij weten dus niks over haar vanaf die leeftijd tot een jaartje of 4. en wij krijgen helaas steeds meer het idee dat ze mishandelt is ...
Dus ik hoop eigenlijk via bokt wat meer te weten te komen over haar...
Ze gaat nu trouwens door het leven als Balou :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 20:55 



 
Profiel   

Balou, das wel een betere naam :')
De enige reden dat ik haar "ken" is omdat ik haar naam heb onthouden (en die maar bijzonder vond :') ), ik heb haar gezien op de veulen keuring, maar verder weet ik niks over haar :)

Weet de vorige eigenaar niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:19 



 
Profiel   

Haha ja Dharma, het is verschrikkelijk!
En je hebt op die keuring niet heel toevallig foto's gemaakt, die je heel toevallig nog op een verstopt plaatsje heb liggen? :)
Nou de vorige eigenaresse kennen wij wel. En die weten net zo veel als wij weten, vrij weining.
Zij hebben haar gekocht bij iemand, die balou dan van stal Romano heeft gekocht.
Vanaf een jaar of 4 weet ik dus alle in en outs. En daarvoor niet.

Als ik stal romano mail, wat ik natuurlijk al gedaan heb, beweren zij, dat ze geen Dharma van stal Romano kennen...
En dat maakt alles zo apart. Het is toch hun fokproduct, dat veulenkampioen is geweest...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:35 



 
Profiel   

Huh? Ik weet 100% zeker dat zij wel van Stal Romano afkomt...

Anders moet je eens naar Sandra Nieuwendijk mailen :j Zij maakt al jaren foto's op de keuring, dan moet je maar eens vragen van die van Vrouwenpolder 2002 :j (uit dat jaar is ze toch?)
http://www.sandranieuwendijk.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:39 



 
Profiel   

Dat is vreemd zeg :?
Nou ja, ik weet 100% zeker dat ik haar op de keuring heb gezien en dat ze van stal Romano kwam :Y)
Foto's geef ik je weinig kans toe, maar ik zal nog eens kijken, uit welk jaar komt ze ook al weer?

Ik vind het trouwens al heel wat dat ze terug mailen :') Ik heb al 100x gemaild over Darmorah, 1x in het begin een reactie gehad dat ze zouden kijken als ze meer tijd zouden hebben, inmiddels de hoop maar opgegeven want heb daarna nooit meer een reactie gehad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:41 



 
Profiel   

Op de site van Sandra Nieuwendijk staat er onder het kopje van 2002, dat je kan mailen voor die foto's. Wellicht kan zij je iig aan een veulenfoto helpen dan :j (heb ff gegooglet op naam paard, toen kwam ik een ouder topic van je tegen, waar ik de leeftijd van je paard zag :P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:43 



 
Profiel   

De veulenkampioen van de rijpaarden was er één van Stal Romano, te weten Gabora (v. Cassini). Dit veulen stamt uit de eerste premie merrie Lintelo’s Gaby (Gabor x Katouchon x) en is eigendom van de fokker C.J. Schetters te Bergen op Zoom. Maar ook de titel bij de E-ponyveulens ging naar Schetters, voor het merrieveulen Dharma van Stal Romano (v. De Vito II) en ook Dharma’s moeder werd voor de zoveelste maal bekroond, de D-pony keurmerrie Katinka (Condor ox x Fair Diamond ox), gefokt door J. Hommeles te Boekel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-12 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen