ouders van onze Cappucinno

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjappelorus
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-04-06

ouders van onze Cappucinno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 15:07

4 jaar geleden hebben wij Cappucinno,( een vos KWPN ruin, 1.54 )gekocht bij een pensionstal in Rotterdam. Eigenaar was toen mevr,N meyer uit Ridderkerk.
Cappucinno is geboren op 21-04-1997.zijn eerste entingen heeft hij gekregen van dierenarts Meeus uit Ridderkerk, daarna is cappucino geent door dierenartsenpraktijk Reduzum/ Grouw ik denk dat hij op een hengstenwei liep. Daarna is er een enting gedaan door een dierenarts uit Ideard.Ook Friesland dus

Cappucino schijnt geboren te zijn uit een niet helemaal geplande dekking, en daarna in ruil voor het opknappen van een toilet aan de vriend van mevr. meyer gegeven te zijn.

Het is een magnefiek paard, springt graag en goed, loopt voor de wagen en etc. ik zou wel eens willen weten wie familie van ons paard kent! Waar is hij geboren?Helaas weet ik niet hoe ik foto's moet toevoegen anders heb ik nog wel een foto van hem als veulen met zijn een beetje grijze moeder.

Brennie

Berichten: 1770
Geregistreerd: 13-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:45

Als hij in 1997 geboren is en ingeschreven staat in het Kwpn stamboek heet hij officieel geen Cappucino, want in 1997 moesten alle veulennamen met de P beginnen, weet je ook zijn 'echte' naam? Of de naam van de moeder, vader? En zonder foto kom je echt niet verder.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:46

Hey ik weet niets van vroeger van je paardje... Maar ik weet wel hoe je een foto kan toevoegen....
op www.mijnalbum.nl kan je je foto zetten.... Daarna als ie daar staat met je rechtermuis knop op de foto klikken en dan naar eigenschappen...
Daar de Url kopieren...
Die dan hier plakken en tussen [img] link van je foto [/img] maar dan zonder die spaties...
Succes