nakomelingen van Welt Hit II???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 15:10

Heeft iemand een nakomeling van Welt Hit II? Ik wil mijn merrie graag door hem laten dekken en ben wel erg benieuwd hoe zijn nakomelingen zijn!

Dus als iemand een nakomeling van hem heeft wil ik graag weten hoe ze zijn, hoe ze eruit zien en niet onbelangrijk: wat hun kwaliteiten zijn!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:58

rindin schreef:
Heeft iemand een nakomeling van Welt Hit II? Ik wil mijn merrie graag door hem laten dekken en ben wel erg benieuwd hoe zijn nakomelingen zijn!

Dus als iemand een nakomeling van hem heeft wil ik graag weten hoe ze zijn, hoe ze eruit zien en niet onbelangrijk: wat hun kwaliteiten zijn!

Ik heb een nakomeling van Welt Hit II gereden. Was een erg leuk en fijn paard. Was 7 jaar, liep Z1 dressuur. Wel af en toe wat merrieachtig en op stal niet zo lief. Maar onder zadel een heel fijn dier!

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 21:12

Heb je ook foto's?

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:21

In de link in mijn onderschrift staan ook foto's van een Welt Hitje. Vosje met vier witte benen. foto 78 tm 93.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:54

Ik heb een 4-jarige hengst van Welt Hit 11, erg leuk paardje. Niet al te groot, maar uitstraling genoeg. Hij is donkerbruin en heeft een fantastisch mooi koppie. Verder is hij erg brutaal, maar als hij eenmaal weet wie de baas is, is het een schatje.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:31

Zie link in mijn onderschrift, Tess is een Welt Hit II x Elcaro x Onyx x Frappant.

dell_1
Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:21

Ik ken een Welt Hit II x Architect. Een draak van een paard. Welt Hit II schijnt erg dominant te zijn en dat is die merrie ook!
Verder is ze eenkenning en gewoon geen leuk karakter! Kans super lopen dat wel. Maar als ze met rijden heeft van dit doe ik niet! Dan doet ze het ook echt niet. Ze zijn al heel lang bezig met dit paard en hij is nog steeds zo.
Overigens is ze precies zo opgevoed als haar halfzussen en broers en dat zijn wel leuke karakters.

Ow wat hierboven genoemd wordt op stal niet zo lief, dat gaat helemaal op bij dit paard!

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:10

Remember schreef:
Zie link in mijn onderschrift, Tess is een Welt Hit II x Elcaro x Onyx x Frappant.


Dat dominante karakter gaat voor haar ook zeker op op stal, maar haar volle zus is compleet het tegenovergestelde. Heb werkelijk waar nog nooit zo'n leuk paard in de omgang meegemaakt qua karakter, altijd vrolijk, nieuwsgierig, knuffelig en gewoon lief. Kan alleen wel wat drammerig zijn als er al even niets meer mee gedaan is, maar blijft altijd eerlijk.

Tara13
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: betuwe

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:47

Bij ons staat er ook een op stal van welt hit II
super mooi paardje met veel kwaliteit
ze is nu 8 jaar en loopt nu in de m2
donkerbruin paardje met weinig wit ongeveer 1.67
niet zo lomp gebouwd
ik vind het een leuk paard!

Gullit

Berichten: 204
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Wormer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:07

Bij ons was ook een Welt Hit II x Jazz geboren. Uiterlijk vond ik niet heel bijzonder. Vosje met wat wit. Hij heeft tot z'n derde bij ons gestaan. Kon wel fijn lopen en was erg lief.
Bleef wel aan de kleine kant. Rond de 1.63. Merrie was ook niet zo groot..

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:10

JAAA!! ik heb een welthittepetit!! mijn Verola T. (Welt Hit II x Kennedy!! ) 1.67 ze lijkt sprékend op d'r vader! ik vind het echt super paarden, lopen de sterren van de hemel, véél (héél veel) aanleg voor passage/piaffe, maar t moet wel klikken! voor de rest hele lieve, vriendelijke, chique paarden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vragen? pb maar .

voor meer foto's zie mijn profiel

weule

Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Twente (land der kampioenen)

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:52

ik rijdt momenteel een 5-jarige welt hitt II ( uit wolgang X sultan moeder).. heeft als 3-jarige de verrichtingstest gelopen.... hoorde bij de laatste 11, waarvan er 8 goedgekeurd werden (o.a. United, uptown e.a.) ik start hem momenteel M1, en onder Joyce Heuitink loopt hij Z1 dressuur...super intelligent dier, pakt alle oefeningen op, is nog steeds hengst en gedraagt zich netjes op concours..., kan ook gewoon tussen merries rijden. Qua type is het een droom, klein hoofdje en zwart/bruin...

Machie

Berichten: 16018
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:49

Mijn tante heeft een Welt hit II x Nimmendor Erg mooi paard met super gangen!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:10

Vora schreef:
Ik heb een 4-jarige hengst van Welt Hit 11, erg leuk paardje. Niet al te groot, maar uitstraling genoeg. Hij is donkerbruin en heeft een fantastisch mooi koppie. Verder is hij erg brutaal, maar als hij eenmaal weet wie de baas is, is het een schatje.


Het is trouwens een Welt Hit 11 x Rosenkavalier.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:32

Ik houd dit topic ook even bij, want mijn merrie is nu 2 maanden drachtig van hem.

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:17

oeeeh Beberr!! je krijgt een welthitje!! ooh ik ga jou zeker in de gaten houden!! (wil je plz pben als t veulen er is!! ) en wel foto's op kraamstal zette heaa!! Succes ermee!

TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:25

DresslOver schreef:
oeeeh Beberr!! je krijgt een welthitje!! ooh ik ga jou zeker in de gaten houden!! (wil je plz pben als t veulen er is!! ) en wel foto's op kraamstal zette heaa!! Succes ermee!


Ze moet nog 9 maanden !!!!

Even geduld hoor, maar tegen die tijd meld ik het wel op bokt.

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:37

toen ik op zoek was naar een paard, gingen we ook naar een Welthit merrie kijken, erg chique merrie, maar jammer genoeg bleek bij de keuring dat ze ocd had.
we hebben toen van de koop afgezien!

Paard was erg makkelijk te rijden, en enorm lief in verdere omgang!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:38

"5-jarige welt hitt II ( uit wolgang X sultan moeder)"


Gefokt bij v. Hout uit Beek en donk???????

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:38

hé, jammer dat het nog zo lang duurt.. naja, even geduld dus nog

gevonden
Berichten: 896
Geregistreerd: 25-06-05

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:24

Afbeelding

Dit is een casco x welt hit 2
hij is vreselijk vriendelijk, maar heeft in stal wel een paar aparte stal gewoontes, verder is hij erg braaf en een fijn paard om mee te werken
hij is nu net vier en over 2 winstpunten mag ik met hem naar het l2. Verder is hij niet heet ofzo maar dat kan hij wel worden. Ik vind hem een fijn temperament hebben

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:36

joop007: tegen wie heb je het?!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:38

weule...... is ook de enige die schrijft dat ze een welthitt x wolfgang x sultan heeft, dus logisch dat ik het tegen haar heb

weule

Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Twente (land der kampioenen)

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:02

@ joop007, (het is geen haar, maar een hem!! )

jah, hij is daar gefokt,.. zijn volle zus is vorig jaar verkocht tijdens een veulenveiling: http://www.veulenveilingbrabant.nl/vvbr ... les/21.jpg

En het paard is niet in mijn eigendom, ik rijdt hem slechts en breng hem samen met Joyce Heuitink uit op concoursen( ik ben er M1 +2 mee, zij is er Z+3 mee)

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: nakomelingen van Welt Hit II???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:38

Bij ons op stal staan twee Welt Hit II nakomelingen: een ruin van 8 jaar en een merrie van 3 jaar. Beide zijn groot, de ruin 1.74 m en de merrie 1.69 m. Die ruin heeft een naar karakter, onbetrouwbaar. Kijkt ook niet lief uit zijn ogen. Is lastig op stal, bijt in andere paarden en mensen. De ruin kan super lopen, maar is een luie donder. De merrie is wat liever, maar kan ook lastig zijn. Ze wordt nu een beetje zadelmak gemaakt en bij vlagen heeft ze aardig last van losse beentjes. Van de merrie kan ik nog niet zo heel veel zeggen.