nakomeling van Vita Nova's Hanassie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lii_zaa
Berichten: 5
Geregistreerd: 16-06-06

nakomeling van Vita Nova's Hanassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:01

heeyy mensen:)

Er is 2 á 3 maand geleden een veulentje bij ons geboren van de hengst vita nova's hanassie. Wie heeft er ook een nakomeling van deze hengst. Wat voor karakter heeft die pony en kan die goed bewegen enz. daar was ik wel benieuwt naar nou jaa ik hoop dat iemand me dit kan vertellen,, kusjee Liizaa

sphinxie
Berichten: 816
Geregistreerd: 02-03-04

Re: nakomeling van Vita Nova's Hanassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:56

Ik heb op stal gestaan bij een meisje met een d-merrie van deze hengst. Erg leuke pony, kon super draven en pakte alles heel makkelijk op. Je kon alles met 'r, pony raakte niet snel in de stress en kon ook nog een leuke sprong maken.

_Pansy_

Berichten: 2492
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:14

die van mij is ook familie van Vita Nova's Hannassie, het is niet zijn vader, maar volgens mij zn overgrootvader..
en die van mij is ontzettend lief!! heeft een beetje de neiging de baas te spelen, maar als je duidelijk bent is dat niet zo en hij is super goed te corrigeren! en hij loopt mooi
en heeel cool int hoofd!! (hij had pas zn over het halstertouw.. maar raakte helemaal niet in paniek! ik kon zo het halstertouw eraf halen, hij bleef gwoon rustig staan!)
raakt ook niet in paniek van vrachtwagens enzow
en hij pakt heeeel makkelijk dingen op, hij is bijna té slim.. egt heel erg

kan gwoon nix negatiefs over em zegge
voor fotows moe je maar in mn profiel kijke of in mn ondersgrift

kusjj_evaa
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 07:38

Heejj Liizaaa <3
Nou k had dus op keuring een nakomeling van Vita Nova's Hanassie gesiien.. =) Was heell mooij ponytjee liep heel mooij enzoo, en was 1ee =D
Kus Evaa

Rovinia

Berichten: 316
Geregistreerd: 07-02-05
Woonplaats: Z.O. Friesland

Re: nakomeling van Vita Nova's Hanassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:59

Onze dochter Hilde rijdt op de 11-jarige vos ruin Engzichts Conquistdor (Quissie) van Vita nova's Hanassie. Hij meet 153cm
Het is een hele mooie pony om te zien en hij is heel lief. Hij heeft wel een klein hartje (snel iets eng vinden).
Ze rijdt ZI dressuur met hem.
Op bokt heet Hilde Giloni en in haar profiel en op onze website zijn wel foto's van haar op Quissie te zien

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:33

Ik rij dus de pony die hierboven genoemd is.
Het is jammer dat de zoekfunctie het niet goed doet, er zijn nog wel een paar topics over Hanassie.

_Pansy_

Berichten: 2492
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:04