Kroongraaf nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Kroongraaf nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 21:31

Ik heb net een 3 jarige ruin van Kroongraaf gekocht.
Ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die er een op stal hebben staan.

En wat is jullie ervaring en hoe zijn de paarden???????????

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:32

allereerst gefeliciteerd met je paard!
Enige jaren geleden heb ik op mijn toenmalige werk veel gewerkt met een aantal kroongraaf nakomelingen, stuk voor stuk moedige paarden met een sterk karakter.

Bambino
Berichten: 2168
Geregistreerd: 25-09-04

Re: Kroongraaf nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:27

Hallo

Ik heb 2 maanden terug ook een Kroongraaf merrie gekocht van 7 jaar ze lijkt erg op de vader en heeft een vrij klein hoofd in verhoudiong met dr lichaam , veder is het een schat van een paard in omgang maar een draak met rijden ( dit wist ik voor ik haar kocht hoor! zit lang verhaal aan.) als je dr in dr waarde laat is het oke en zolang er maar 1 iemand op rijdt maar als ze het niet wil dan gaat ze overeind en laat ze zich achterover vallen! bij mij nog niet gebeurd hoor maar dit is wel rede waarom ze aan mij verkocht is en 2 jaar stil gestaan heeft bij vorige eigenaar.

Ze kan egt geweldig springen en doet dit dan ook super ze heeft egt super karaktewr met springen ze trekt egt naar sprong toe en heeft goede techniek, veder is ze geen dressuurpaard daar is ze wat stug mee ne meot ze wat losser worden..dut heeft best tijd bij dr nodig.

Maar heel fijn paard om mee te werken vind ik ookal heeft ze gene makkelijk karakter met rijden ze wilt wel werken en doet veel voor je met springen zolang het goed klikt.

sorry voor typfouten

Bambino
Berichten: 2168
Geregistreerd: 25-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:28

Ik kijk nou trouwens in je profiel klopt het dat het de laatste voor is ?? Ze lijkt heel erg op mijn paard alleen die van mij is bruin maar precies zelfde aftekeningen!

WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:36

Hij staat niet nog niet in mijn profiel

Ania

Berichten: 6109
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:23