Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van de hengst Goudsmid

 
Profiel   

Ik heb een Gribaldi x Goudsmid jaarling merrie op stal staan erg fijn dier in de omgang.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-07 13:36 



 
Profiel   

blijdatikrij schreef
Nee, ik heb het mis. Ilex is geen goedgekeurde hengst. Vitens is wel een goedgekeurde kleinzoon van hem.


Ilex heb ik toen nog gezien op de HK. Geweldige imponerende hengst vond ik dat toen. Is er volgens mij uitgegaan op zijn karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 23:03 



 
Profiel   

Leuk om te lezen dat er zoveel mensen enthousiast zijn over Goudsmid.
Ik ben op zoek naar een merrie die ik eenaantal jaar geleden zelf heb gereden. Ik ben haar tot mijn grote spijt 4 jaar gelden uit het oog verloren.
Het gaat om een voskleurige merrie van 1.64. (Goudsmid x Abgar). Ze heeft rechtsachter een witvoetje en een kol.
Ik heb haar in het M-dressuur gereden en Z-springen. Haar stamboek naam is Hannie, en haar stamboeknummer is 89.1033.
Ik zou heel graag willen weten hoe het met haar gaat.
Als iemand iets meer weet, laat het me dan alsjeblieft weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-07 16:38 



 
Profiel   

Wat kan een paard je bezig houden in je hoofd he? Succes met zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-07 21:02 



 
Profiel   

Ik heb een Witmar Alazan x Goudsmid gehad. Helaas leeft hij niet meer, maar was een supermooi paard wat veelste jong jaar de eeuwige groene weides is gegaan.
Kijk voor foto's van Perfect op: perfect.mijnalbums.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-07 21:15 



 
Profiel   

Met mijn afstammeling Parcival x Goudsmid gaat het lekker. Zoals ik al eerder heb geschreven is hij heel koel in zijn hoofd. Hij kan wel flink bokken op zijn tijd, maar dat komt denk ik van de Parcival kant vandaan. Als je er op de juiste manier mee om gaat bokt hij haast nooit. Ik rij er inmiddels mee in de L1 en we hebben 5 winstpunten. Vandaag heb ik weer 2x een 2e prijs met hem gewonnen. Hij is 4 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-07 01:33 



 
Profiel   

Nou dat bokken daar was mijn goudsmid heeeeel goed in ,dus misschien van beide kanten ???

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-07 11:39 



 
Profiel   

Een tijdje geleden heb ik geschreven dat ik opzoek was naar een nakomeling van de hengst Goudsmid. Ik had deze merrie altijd gereden in het M-dressuur en Z-springen en daarna uit het oog verloren.
Vier weken geleden heb ik haar gevonden.................... en gekocht!
Ze staat nu dus bij mij op stal!
Dus er zijn nog nakomelingen van de hengst Goudsmid.
Deze merrie (Goudsmid x Abgar) is nu 18 jaar, maar nog steeds heel erg vurig.
Dus ze zijn er nog wel rechtstreekse nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-08 09:30 



 
Profiel   

Wat fantastisch FAO!
gefeliciteerd, dat is een mooi begin van het nieuwe jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-08 10:55 



 
Profiel   

Ik heb geen rechtstreekse nakomeling van Goudsmid, maar wel een Jeraldo x Pion x Kisterstern xx x Goudsmid gehad. Was een geweldige merrie. Hebben haar helaas verkocht als dressuurpaard.
Foto's staan in mijn profiel. Is de zwarte merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-08 11:34 



 
Profiel   

Ik heb wel een directe nakomeling van Goudsmid. Hij wordt dit jaar ook al weer 17 jaar (heb hem sinds zijn tweede) Hij is altijd vrij brutaal geweest maar wel op een leuke manier. Hij heeft gewoon karakter. Hij is als zijn vader, vos met witte benen Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-08 15:41 



 
Profiel   

He Gelderfan, je foto's doen het niet in je profiel. Jammer, ik was wel nieuwsgierig Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-08 15:53 



 
Profiel   

nu met foto's
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-08 15:55 



 
Profiel   

Hallo,
Ik zie dat deze topic al wat ouder is maar plaats toch deze reactie.
Ik had een dochter van Goudsmid. Ze was echt een kind van haar vader (afgaande op de filmpjes die ik van hem vond op internet). Soms wat onbesuisd maar wel altijd eerlijk. Mijn beste beslissing ooit om haar aan te schaffen. Ze was al bijna 10 toen. Ik heb haar 27,5 jaar mogen hebben. Veel leuke dingen beleefd en ritten gemaakt. In 2021 moest ik haar in laten slapen. Ze is 37 jaar mogen worden. Helaas geen nakomelingen. Ik zou zonder twijfel direct weer voor een nakomeling van Goudsmid kiezen als dat zou kunnen.
Op de foto waar ze galopeerd is ze 35, op die andere 33.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen