Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

holsteiner Dayano

 
Profiel   

Knap gedaan!! Mooi koppie ook :)

Cuba en ik gaan niet zo lekker in die M1, we krijgen maar geen puntje binnen
174,175,176 en 177 dus wel alles vlak bij elkaar!
Maar het lukt maar niet om hem voor elkaar te krijgen, hij loopt niet genoeg voor vanuit z'n schouder en achter loopt hij wijd ipv goed eronder.
Heel frustrerend omdat ik weet dat IK het hem duidelijk moet maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-15 08:34 



 
Profiel   

Nou, goed.. Het duurde even voordat ik de tijd had om de foto's op mijn computer te zetten en een verhaaltje te typen voor jullie met de foto's van Cay zijn wond tot nu. Ik heb het even in grote schalen gedaan want ik heb zoveel foto's, haha. Ik zet de foto's wel even in linkjes aangezien ze wel vrij heftig zijn.

Momenteel gaat het goed met Cay, hij is nog iets aan het snotteren van de longontsteking maar we zijn al bijna terug op niveau en hij voelt zich net supermen :):) . Gelukkig maar.

Donderdag 4 juni, de dag na zijn operatie toen ik hem weer naar huis had gehaald. Nadat ik hoorde dat de hechtingen gesprongen waren en ik het voor het eerst zag.
http://i195.photobucket.com/albums/z152 ... zyxviu.jpg

Zaterdag 27 juni
http://i195.photobucket.com/albums/z152 ... ww7q70.jpg

Ondertussen ging zijn hak ook open want hij schuurde met zijn andere been het verband naar beneden..
[ img ]

Zo vaak in de ochtend gebeld dat Cay weer onder het bloed zat doordat hij aan zijn verband had gezeten..
[ img ]

Dus had ik besloten om het verband er maar af te laten en te kijken hoe het zou gaan. Want hoe het nu ging was het ook geen optie en anders verbinden had ook geen zin.

24 juli
http://i195.photobucket.com/albums/z152 ... 47twks.jpg

Zijn hak 24 juli
http://s195.photobucket.com/user/Miss_R ... w.jpg.html


En deze foto's zijn van de afgelopen weken. Het genezen gaat nu een stuk trager omdat dit het laatste deel is. Je ziet echt dat de laatste laag huid zich nu aan het vormen is. Godzijdank! *\o/*
http://s195.photobucket.com/user/Miss_R ... 2.jpg.html

Van ver af, dan kan je de grootte goed zien
http://s195.photobucket.com/user/Miss_R ... .jpeg.html

En zijn hak nu
[ img ]


We hebben laatst ook mee gedaan voor de fun met de onderlinge wedstrijd op stal. Halverwege mijn proef begon ik al te huilen omdat Cay zo zijn best voor me deed. Iedereen zei het! En volgens mij had ik nog niet eens af gegroet en ik barstte in tranen uit zo trots dat ik op hem was. Tegen alle dierenarts adviezen in, lekker ons eigen gevoel gevolgd. En binnen 5 maanden alweer een proef gereden.

Helaas kon ik niet zelf bij de prijsuitreiking zijn want ik moest werken..

Als klap op de vuurpijl had ik ook nog een 1e plaats met 188 punten!!! *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 18:23 



 
Profiel   

Zo jeetje! Das niet niks!! Gelukkig is het goed gekomen, en deed hij zo'n z'n best voor je. Heel knap, van allebei!

Bambs en ik waren zondag weer aan de beurt, 184 en 172 in de M2. Merk wel dat hij hier echt precies goed moet zijn wil ik winst rijden. Eerste proef was hij fijn te rijden, tweede proef iets te heet en gingen de stap oefeningen compleet de mist in. Onze teller staat nu op M2+2, over 2 weken mogen we weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 20:09 



 
Profiel   

Rochelle zo zeg!! Wat een wond, knap hoor en goed naar je gevoel geluisterd.
En wat super dat jullie zo opgekrabbeld zijn chapeau petje af!!

Renateeee_ super!!! Ik vind het knap de M2, die M1 vind ik al pittig!!

Ben nu weer even back to basic! Los recht en naar voren. Dan gaan we rustig aan weer de goede kant op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 20:36 



 
Profiel   

Wow ROCHELLE! Heftig. Wel gefeliciteerd met je 1ste plek!

Gewoon trainen en dan komt dat vanzelf renate. Als de basis op orde komt, komen die wp ook wel.

Das altijd fijn collendoorn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-15 14:21 



 
Profiel   

Gister ging het uiteindelijk erg lekker!! Ik merk dat hij echt moeite heeft echt recht lopen en loslaten in nek en kaak en dan goed ontspannen lopen.
En dat moet natuurlijk echt voor elkaar zijn willen je oefeningen er Goed uitkomen.
Maar we komen er wel, paardrijden is vallen en opstaan toch haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-15 10:35 



 
Profiel   

Fijn dat hij weer goed gaat Collendoorn!

Hoe gaat ie met Empaier leonie? Bevalt het nogsteeds in Frankrijk?

Ik heb me ingeschreven voor de kring selecties.. Onze kring is altijd ontzettend sterk dus ik ga er zonder verwachtingen heen :+ . Donderdag is hij geschoren, dus lekker fris! Aankomende zaterdag weer een wedstrijdje om in het ritme te blijven haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-15 18:59 



 
Profiel   

Voor indoor?? Bij ons is dat pas in januari en maar 1 wedstrijd waar dat beslist word.
Willen ze wel veranderen heb ik begrepen, omdat dit in alle kringen anders gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-15 21:46 



 
Profiel   

Maar 1 selectie wedstrijd? dat is raar!

Succes iig renate!

Empaier is een hele tijd niet zo goed gegaan maar het begint nu wel echt langzaam aan op te knappen. Hij had (ondanks het ontwormen) een flinke worm infectie. Over een week of 4 weet ik of hij nu echt helemaal schoon is eindelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-15 21:38 



 
Profiel   

Jaa 1 wedstrijd 2 proeven van de kring en ben je bij de bovenste paar dan ga je door naar regio

Cuba ging gister in m'n les uiteindelijk super fijn!! Maar dan helaas vandaag... 1 drama! Niet te rijden stomme spieren.

Weekendje lekker naar de Veluwe en maandag naar de osteopaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-15 23:13 



 
Profiel   

Duimen dat hij weer opknapt Leonie!

Jullie hebben een kleine kring of niet Collendoorn? Ik zit zelf in kring 6 zhe, 2 selectie dagen + finale en daarna ben je pas door naar de regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 08:17 



 
Profiel   

Meen je !! Ik ben even denk kring centraal, geen idee of wij groot zijn Haha. Denk het niet want vorige keer was ik 1e reserve maar de overige plekken werden niet bij ons verdeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 13:47 



 
Profiel   

Dat komt helemaal goed hoor renate! Gelukkig wel :D

Lastig is dat ooit he collendoorn dat het dan in de les wel wil en daarna niet.

In kring Eindhoven zijn er vaak 4 of 5 selecties. De beste 3 telen dan. En dan mogen de beste 3/4 naar het kampioenschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-15 10:58 



 
Profiel   

Best wel een verschil dus vergeleken met onze kring. Maar ze willen het wel gaan veranderen wat ik begreep.

Jaaa heel irritant, Cuba heeft ook altijd veel last van z'n spieren na een goeie les. Heel irritant ik probeer er van alles tegen. Heb alle supplementen geprobeerd en ben nu over op suikerloos voer maar evengoed houdt hij er last van

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-15 11:35 



 
Profiel   

Oh dat is balen Collendoorn! Bij caramba was het toen een te kort aan elektrolyten, dus na de training geef ik hem altijd van dat spul met elektrolyten erin. Werkt heel goed!

Gister weer wedstrijd gehad, ging heel lekker! Echt ontzettend fijn gereden, eerste en tweede met 2x 185.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 10:35 



 
Profiel   

Die van mij krijgt ook bijna altijd electrolyten bij, vooral als het warm is, in de winter heeft ie het niet nodig. In de herfst zit hij altijd aan de equitop forte. Anders krijgt hij altijd een dipje in zijn vitamines. Daarop doet hij het eigenlijk altijd super.

Nou dan na lange tijd eens een foto van ons :D Het was zo een mooi weer, trailer gepakt en op buitenrit gegaan. Echt genoten!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 18:31 



 
Profiel   

Miss dan toch eens kijken naar zoiets evengoed voor erbij. In principe zou alles in dit voer moeten zitten (metazoa)
Ik gaf hem altij vit e met selenium in een pompje

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 20:58 



 
Profiel   

Heerlijk zeg Leonie! Ziet er mooi uit zeg dat bos, ver bij jou vandaan?

Hoe gaat het met die van jou Collendoorn?

Caramba gaat als een speer! Zondag wedstrijd gereden ondanks de wind toch een puntje, en morgen de selecties.. Spannend :wow:
Erg sterk deelnemersveld deze keer. Maar hij gaat lekker.
Hier nog een rijfototje van afgelopen week.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-15 11:42 



 
Profiel   

Succes morgen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-15 17:44 



 
Profiel   

Succes!!! Gave foto's!

Cuba had na de osteopaat weer wat problemen! Dus hele tijd lang en laag maar daar blijft hij zolang in hangen dan. Dus nu vanaf deze week flink aangepakt en duidelijk!! Hij neemt zo snel een loopje met me..... Niet gemeen hoor maar heel slim! Qua reactie op de hulpen haha slimmerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-15 18:07 



 
Profiel   

Heey allemaal, hoe gaat het nu met alle Dayano's ?

Bij ons is er van alles gebeurd de laatste tijd, kleine update van mijn kant.

Eindelijk ons 1e puntje in de M gescoord 180 precies haha en daardoor clubkampioen geworden. Heel leuk gehuldigd in het donker met de spotlight, Cuba vond het prachtig!

En vandaag zijn we verhuist van stal! Dus heel benieuwd hoe de komende tijd word :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-15 19:56 



 
Profiel   

Super Collendoorn! Wat leuk dat het zo goed gaat, hoop dat je op je plek bent op je nieuw stal!

Ik heb vandaag weer een wedstrijdje gereden, 1x eerste en een winst erbij. Hij gaat fijn, alleen af en toe beetje te heet. Alweer over de helft van de M2 heen.. Spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-15 22:46 



 
Profiel   

Ik hoop ook dat we snel gewend zijn.
En super!! Je gaat hard, ben je richting Z aan het trainen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-15 09:46 



 
Profiel   

Ja rustig aan, eenvoudige wissels en draf appuyementen af en toe mee pakken. Hij pakt ze gelukkig goed op! In januari nog 2 wedstrijdjes, in feb begin in met een nieuwe baan meg avond/nacht/weekenddiensten dus dan gaan de wedstrijden op een iets lager pitje

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-15 10:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Collendoorn en Renate!!! Op naar het Z! +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-15 13:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen