Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

holsteiner Dayano

 
Profiel   

Wat is het alweer een poosje stil!
Begin van de middag heb ik Gilly-Gail onder het zadel gefotografeerd. Het was voor haar amazone best lastig, want normaal gesproken rijdt zij s avonds en nu moest ze rijden terwijl de opfokhengsten naar buiten gingen, het behoorlijk waaide, er nieuwe springbalken langs de bakrand hingen en ze al een paar dagen had stilgestaan.
Bijgaand wat foto's:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 17:48 



 
Profiel   

Gilly groeit al goed uit!!

Blijft zeker stil hier. Maar ik hou het maar op geen bericht goed bericht! Haha

Cuba gaat weet de goeie kant op! Nu is linksom zijn "slechte" kant dus opzich is dat positief dat het wisselt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 17:53 



 
Profiel   

Wat gaat Gilly vooruit! Mooie merrie!

Vandaag weer wedstrijdje gehad weer een puntje met 185, en de andere proef 177. Was te slordig, maar fijn gereden! Nog een puntje voor de M, dat hopen we eind maart te kunen starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 18:26 



 
Profiel   

Dank collendoorn en renateeee,

In december had ze nog een groeimomentje en waren haar billen alweer erg ingevallen, maar ik geloof dat ze nu wel eens klaar is met in de hoogte te spurten. Er komt in elk geval overal iets meer vlees aan. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat ze echt pas volgend jaar najaar echt klaar is. Ze heeft nauwelijks boeg, een gaspijpennekkie en nog steeds weinig billen. maar onwijs ruim en lichtvoetig in haar bewegingen en krachtig in de galop. Haar moeder Bridie was ook een enorme laatbloeier (hoog percentage vb) en dat heeft Gilly ook wel. Tussen haar voorbenen past nog geen handbreedte. Dus in de breedte groeien komt er nog bij. Ik vind het zelf een onwijs mooi paard, anatomisch correct, maar niet voor mij. Ik ben geen wedstrijdruiter en ik vind het zonde als Gilly bij een recreant terecht zou komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:08 



 
Profiel   

dianne Yennie is ook nog steeds niet klaar met groeien en mevrouw is nu 7 jaartjes ;) met idd ook een flink gehalte aan VB erin dus

afgelopen weekend, gelijk eens M gestart ipv L - M (flexspringen) zoals we normaal doen, en dit werd beloond me een 10e plaats (v. 80) tussen de profi's moet er wel bij vertellen dat we een hele week dressuur hebben getraind bij Stephanie Peters (daar volg ik nu een stage) dus wellicht zal het daar door komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 12:24 



 
Profiel   

Leuk Beau! Knap gedaan hoor, 10e van de 80. Dat is niet misselijk. Gaat het dressuur rijden nu beter? Blijft toch de basis.....rechtmaken, nageeflijk, gehoorzaam aan de hulpen en met impuls van achteruit.... makkelijker gezegd dan gedaan en volgens mij voor springruiters helemaal. Je moet ze tussen de sprongen door toch behoorlijk onder controle kunnen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 13:18 



 
Profiel   

Super Beau!! Zeker een knappe prestatie 10 Vd 80.

Ik ga Cuba binnenkort ook weer even meten want hij zal nu wel echt uitgegroeid zijn. En iedereen zegt maar dat hij zo groot is.
Hoe groot zijn die van jullie?

Ik heb gister voor het eerst ook weer gesprongen! Meneer vond het zo onwijs leuk, oortjes erop en echt aantrekken voor de sprong. Wat ik als dressuurprikker wel lastig vind haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 17:05 



 
Profiel   

Mooie prestatie Beau!

Collendoorn ik schat I jana rond 1,69m vandaag nog eens foto's proberen te laten maken door de papa, maar papa heeft geen kaas gegeten van foto's maken :')
Deze deel ik toch nog graag met jullie.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 17:39 



 
Profiel   

Ik gok dat Cuba ook rond de 1.69 zit. Maar heeft I jana ook een hoog front? Want dat toont vaak groter

Mooie foto!! Mooi achterbeen gebruikt ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 17:42 



 
Profiel   

Mooie foto van I-Jana!

Caramba zit rond de 1.75, we hebben nog een foto'tje van afgelopen week. Niet de mooiste maar wel de enige gelukte :'). Beetje jammer dat ik zo voorover zit

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 17:48 



 
Profiel   

Ja ook een hoog front, want iedereen denkt dat ze groter is, maar mijn broer zijn paarden zijn 1,75 (de kleinste) en 1,82m (de grootste) en dan is ze toch maar een kleintje :D

Mooie foto van Caramba!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 17:54 



 
Profiel   

Gilly is rond de 1.74m, maar ik zie de laatste weken haar schoft ook weer omhoog komen, dus wat het uiteindelijk gaat worden weet ik niet. Als ze lekker in de rondte staat te kijken in de longeerbak met haar hals er op (doet haar moeder ook, lekker trots, maar die is toch een stuk kleiner) lijkt ze mij toch wel een meter of 2. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 20:01 



 
Profiel   

Lekker paard renateee. Het stoort niet dat je iets voorover zit. Hij loopt er goed bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 20:02 



 
Profiel   

Thnx people,

ik begin bijna te denken dat mijne de kleinste hier is 1,65
okey ze is wel in de afgelopen 3 jaar nog een kleine 3 cm gegroeid en is nu weer een tikkeltje overbouwd dus hopen dat het nog bijtrekt want anders zit ik zo bergafwaarts :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 13:52 



 
Profiel   

Ik weet niet hoe groot de mijne is maar nu ook overbouwd en duidelijk aan het groeien (hij word 6 dit jaar alweer) maar ik denk rond de 1.71/72...

Mooie foto's komen er voorbij van knappe dayano's!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 14:12 



 
Profiel   

Cuba loopt sinds gister niet lekker..... Zaterdag super gesprongen, zondag met z'n vriendje gek gespeeld in de paddock, en die combi zorgt nu voor een slecht lopend paard. Ik weet echt niet wat ik daarmee moet, zijn het spieren is er wat verrekt waar gaat het mis waarom kunnen ze ook niks zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 21:00 



 
Profiel   

Hooi,
Super gezellig topic zo te zien!
Ik krijg Maandag m'n eerste paard KWPN x Holsteiner van Krack c
Ze heet Udaula, maar ik ben nog niet zo zeker om die naam te houden. Ze is vanwege haar "top bloedlijn" in de fokkerij gezet, pakte niet goed uit. Op haar 8e beleerd en is nu 14. Nooit echt bij de naam genoemd, altijd Krack genoemd. Dus ik volg even lekker en jullie horen volgende week van me ;)
Edit; kan alleen geen foto plaatsen... Geen idee hoe dat moet op m'n telefoon :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 21:14 



 
Profiel   

Hallo Fleurfloran, is jouw merrie van de hengst Dayano? Ik zie haar op horsetelex in elk geval dan niet staan ;-). Dit topic gaat echt over de nakomelingen van Dayano. Als ik jou goed begrijp heb jij een merrie van Krack C uit een Holsteiner moeder. Dat is wel iets anders dan Dayano. Er is ongetwijfeld ook een Krack C topic op Bokt. Misschien is het dan leuker voor jou om daar aan te sluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-15 11:16 



 
Profiel   

Wat is het weer stil hier!

Gister laatste L2 wedstrijd gehad, en heel fijn afgesloten met 197 en 196! Mooie 1e en 2e plek. 29 maart maken wij ons debuut in het M1.

Hoe gaat het bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 07:01 



 
Profiel   

Wat goed!! Met zulke punten mag je de L2 wel verlaten super hoor.

Ik zie dat mij laatste nieuw was dat Cuba niet goed liep. Uiteindelijk arts erbij 10 dagen metacam en stappen > geen verbetering.

Afspraak met osteopaat stond al! Dus heen geweest en gelukkig vond hij de oorzaak! Een vastzittende meniscus. 3 dagen stappen en jawel > loopt goed!!

Dus gister is meneer voor het eerst wel los geweest (en dan kan die gek doen!!) dus vanavond vuurdoop of het nog steeds goed is.
Vrijdag komt m'n nieuwe zadel!! Dus vanaf dan hoop ik toch echt weer fanatiek te kunnen rijden!! Ik mis m'n wedstrijdjes zo....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 09:00 



 
Profiel   

Als alles goed gaat, wordt Gilly-Gail binnenkort gekeurd. Als ze geschikt wordt geacht voor de dressuursport, dan is ze verkocht. Met de aspirant koper heeft ze een enorme klik en andersom ook dus het is te hopen dat de keuring goed gaat. De koper heeft voorheen Z2 gereden en vindt het leuk om een nog niet doorgereden jong paard zelf op te leiden. Ze heeft Gilly nu twee keer gereden en het zag er bijzonder sympathiek uit. Duimen jullie mee dat de keuring goed gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-15 16:50 



 
Profiel   

Gaat alles weer goed Collendoorn? :)

Wat fijn diane65! Hoe gaat het nu met de combinatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-15 20:53 



 
Profiel   

Renateeee, woensdag 1 april gaan we voor de keuring naar N-H. Als die goed gaat, is Gilly verkocht en ga ik mee om haar naar haar nieuwe stal te brengen. Vanmiddag komt haar hopelijk a.s. eigenaresse weer even knuffelen. Ben wel benieuwd hoe ze woensdag de trailer op gaat, want dat is alweer een poosje terug...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-15 11:20 



 
Profiel   

Hij loopt weer goed! Dus hij gaat weer beter maar toen dacht ik weer lekker te gaan lessen.... En nu zijn we weer op moment spierpijn!!! Gigantisch ik weet niet wat ik daarmee moet.

Leuk voor gilly!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-15 11:40 



 
Profiel   

Goed om te horen! Hoop dat het verder allemaal soepel verloopt!

Wat super dat ie weer goed loopt zeg, nu opbouwen en weer knallen.

Net mijn M1 debuut gereden, en 2x tweede met 187 en 189. Ik ben gelukkig haha :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-15 13:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen