Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

holsteiner Dayano

 
Profiel   

ach, de goede paarden van nu, komen uit de hengsten van 10/15 jaar terug ;) en als de nieuwere/jongere niet kunnen overtuigen.. dan maar een bewezen vererver die er verder super op lijkt te passen....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-10 12:02 



 
Profiel   

Ja daar heb je ook weer gelijk in. Wij zitten zelf aan Oscar te denken voor onze Dreamcatcher merrie en dat is volgens het KWPN ook al weer op zijn retour....

Je hebt het trouwens over stamboekopname en dan hopelijk centrale keuring hoe zit het dan met een prestatietest oftwel IBOP? Moeten ze dit niet eerst doen om stamboek opgenomen te kunnen worden?
En dan pas naar de centrale keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-10 12:04 



 
Profiel   

SteffieA schreef
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Wij zitten zelf aan Oscar te denken voor onze Dreamcatcher merrie en dat is volgens het KWPN ook al weer op zijn retour....

Je hebt het trouwens over stamboekopname en dan hopelijk centrale keuring hoe zit het dan met een prestatietest oftwel IBOP? Moeten ze dit niet eerst doen om stamboek opgenomen te kunnen worden?
En dan pas naar de centrale keuring?


volgens mij krijg je een 'voorlopig' ster en wordt die definitief na een 'geslaagde' Ibop, maar volgens mij mag je al wel aan de CK deelnemen(weet ik niet helemaal zeker, moet ik nog ff uitzoeken)

Oscar is bij ons ook wel een optie, maar niet voor de dayano denk ik, wel voor 1 van de flemmingh merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-10 12:06 



 
Profiel   

Ja voor ons zou Oscar ook voor een Dreamcatcher x Flemmingh zijn haha.

Zodra je weet hoe het werkt hoor ik het graag.
Ik weet altijd graag op tijd hoe dit soort dingen gaan. Het is voor mij dan de 1e x naar de keuring met een register A merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-10 12:45 



 
Profiel   

Gracy schreef
YoJcE schreef
Mijn Dayano is ook thuis! Ziet er goed uit uit, mooi gebouwd met lengte en veel front. Alleen de sprongen staan nog iets naar elkaar. Hoop dat het gewoon slapheid is. Hij is nog heel smal maar wel +/- 1,70


1.70 wauw! Hoe oud is jouw Dayano?


2,5 :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-10 15:49 



 
Profiel   

Heb hier 2 fotos van onze Dayano.
Ziet er niet uit maar hij kwam recht van de trailer op vreemd terreind. Kreeg ook zijn aandacht niet bij de camera
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-10 11:48 



 
Profiel   

Hij lijkt wel heel groot op de foto heb je hem al gemeten?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 12:41 



 
Profiel   

Hey wat leuk Dayano! Kom dit topic ineens tegen! Ik wilde hem in 2007 gebruiken voor mijn Jazz merrie.

Ik had in 2006 contact gehad met team Nijhof, nadat ik deze toen nog hele jonge hengst had gezien op de hengstendvd.

Hun adviseerden deze hengst toen ook direct voor mijn merrie. Ik zal eens kijken of ik die mail nog heb.

Ik weet niet meer waarom ik toen niet voor deze hengst gekozen had. Misschien het feit dat het een nog onbewezen hengst was en mijn merrie toen ook nog niet op de keuring was geweest.

Vond het in ieder geval wel een hele aansprekende hengst...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 12:44 



 
Profiel   

Kajanus schreef
Hij lijkt wel heel groot op de foto heb je hem al gemeten?

[ img ]


Mooi dier! Die halslijn komt bij Dayano vandaan of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 12:44 



 
Profiel   

Ik heb geen idee waar de halslijn vandaan komt, zijn moeder was een volbloed dus het zou wel kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 12:46 



 
Profiel   

Aansprekend dier hoor! Alleen hij lijkt wat kort in zijn hals? Of is dat gewoon de foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 12:54 



 
Profiel   

wat een mooie knol blijft het ook kajanus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 13:00 



 
Profiel   

Suelza schreef
Aansprekend dier hoor! Alleen hij lijkt wat kort in zijn hals? Of is dat gewoon de foto?

Dat is de foto hij is niet kort in de hals hoor.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 13:18 



 
Profiel   

Hmmm ik zie Dayano toch wel heel duidelijk terugkomen in dit paard... *spiekt gelijk even naar meer foto's op je website* Schitterend dier hoor!

Edit, jullie hebben allemaal prachtige paarden! !! En Disney wahaha ! Wat een springkanon!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 13:21 



 
Profiel   

Leuk dat je dat er in terug ziet. En dank je wel ik ben ook wel blij met de paarden hoor. En Disney had 1.70m moeten zijn dan was hij onbetaalbaar. Bij nieuws staan trouwens ook foto's van de jaarlingen die zijn ook erg leuk vind ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-10 13:26 



 
Profiel   

Ik ga dit jaar naar aanleiding dat Dayano is goedgekeurd voor het NRPS, mijn NRPS-merrie door hem laten dekken. Had hem al eerder voor haar op het oog en nu hij ook ggk is voor het NRPS is dit mooi meegenomen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-10 20:09 



 
Profiel   

Ik wist niet dat Dayano goedgekeurd is voor het NRPS, dat heb ik gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-10 23:28 



 
Profiel   

Dat wist ik eigenlijk ook niet! Wanneer is die daarvoor gekeurd dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-10 08:58 



 
Profiel   

annutjuuh schreef
Dat wist ik eigenlijk ook niet! Wanneer is die daarvoor gekeurd dan?


paar weken terug....
kennelijk zijn er ook nakomelingen beoordeeld.

De onze loopt nu een week of 2 aan de longe, deze week ook hoofdstel en singel om, en dan verder trainen richting de stamboekopname.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-10 15:24 



 
Profiel   

Spannend Weule, ik ben benieuwd hoe ze op de singel reageerd, is altijd weer een spannend momentje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-10 11:55 



 
Profiel   

Kajanus schreef
Spannend Weule, ik ben benieuwd hoe ze op de singel reageerd, is altijd weer een spannend momentje..


ze kan hem moeilijk zelf afdoen :+ , dus weinig keus.... hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-10 16:16 



 
Profiel   

Nou vergis je daar maar niet in een paar keer goed het gebitje erin en af is de singel :Y)
Wij hadden er eentje die ik voor het eerst de singel met een dekje eronder oplegde, hij draaide meteen zijn hoofd om pakte het dekje en daar lag de singel met dekje op de grond :D hij schrok er ook niet eens van..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-10 11:33 



 
Profiel   

Ik ben die van mij ook lekker aan het longeren! Vandaag voor het eerst met het hoofdstel, en ze was zoooooooooo braaf! Echt super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-10 18:45 



 
Profiel   

Gaat er nog iemand naar De Roshoeve in Geel aankomende zaterdag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-10 16:48 



 
Profiel   

Hallo

Zie hier een filmpje van de door ons gefokte Chevy Lady (v.Dayano) die sinds 'n kleine week zadelmak gemaakt is door mijn dochter en op dit filmpje met halster wordt gereden.



Gr. Marleen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-10 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen