Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

holsteiner Dayano

 
Profiel   

Ik zag het op FB verschijnen! Super fijn voor Gilly. En ook leuk voor jou om je eigen fokproduct aan zulke mensen te verkopen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 21:25 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze naar zo een mooi adres is verkocht! Houd je haar wel in de gaten?

Succes morgen renate.

Emp is rustig aan weer aan het trainen maar het gaat allemaal wat moeizaam en stug doordat hij echt geen spieren meer heeft omdat hij zo lang niks heeft gedaan. Rustig aan en met geduld opbouwen en dan komt het allemaal wel weer goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 21:44 



 
Profiel   

Succes trouwens morgen renateeee_!! Hopen dat alles goed verloopt.

En ik ken het !! Wat betreft trainen en opbouwen. Cuba gaat nu gelukkig eindelijk de goede kant op wat z'n spieren betreft, maar dat duurt allemaal maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-15 21:48 



 
Profiel   

Wat een leuk nieuws van van de verkoop!

Met Cay gaat alles goed. Verhuizing en de trailerrit ging wonder boven wonder goed en Cay heeft zich ontzettend snel aangepast. Hele grote stal was natuurlik wel even wennen voor hem maar hij doet het super. Hij is behandeld door Heleen sleebos en ik heb de hele maand niet kunnen rijden omdat ik geen zadel had.

Ik heb vorige week een Sella aan laten meten en ik heb godzijdank een leen zadel gekregen dus we kunnen nu lekker op gaan bouwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-15 17:51 



 
Profiel   

Mag ik mij hier misschien ook melden? :o Ben sinds een klein jaartje ook in het bezit van een Dayano ruin :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-15 18:38 



 
Profiel   

Spannend allemaal rochelle !! Hoe bevalt z'n stalletje??

Ik krijg morgen mijn zadel binnen, nieuwe boom erin en andere zweetbladen, hopelijk is dan alles goed.

Ik knap ook weer lekker op! Nu 2 keer een beetje kunnen rijden niet heel intensief maar toch erg fijn.

Veegeval wat leuk!! Vertel is wat meer graag incl foto's haha. We houden van kijk en vergelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-15 19:17 



 
Profiel   

Stalletje bevalt super!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-15 21:42 



 
Profiel   

Oke, wat meer info
Het is een Dayano x Donnerschlag van juist 5 jaar. Tot vorig jaar hengst geweest en nooit iets moeten doen tot hij mij tegen kwam :+ laten castreren en in augustus eerste poging tot laten zadelmak maken. Dit was absoluut geen succes. In september weggebracht naar iemand anders en er uiteindelijk vanaf oktober rustig zelf mee aan de slag. In de winter wegens zadelproblemen veel stil gestaan en nu sinds een maand eindelijk eens echt wat aan het werk :o
Hij kan echt een draak zijn onder het zadel, maar ik zit nog steeds op mijn roze wolk dus voorlopig mag hij blijven. <3
Fotootje erbij voor het idee :D ( zijn jullie heel kritisch want ik weet dat er nog 1001 dingen beter moeten hoor :+ :+ )
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-15 22:02 



 
Profiel   

Knappertje hoor veegeval, heb je ook nog een foto van z'n hele lijf, hij lijkt zo best klein of lijkt dat maar zo.

Even 2 foto's van mij en Cuba! In z'n nieuwe pakkie incl megabling frontriem!!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-15 22:58 



 
Profiel   

Oh waaw, mooi beest! ja hoor heb ook nog hier of daar een rijfoto. Maar het is ook echt een uppie, helemaal niet groot ( 1.64) en ondanks dat hij er 5 is ziet hij er eerder uit als een 3 jarige :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 00:36 



 
Profiel   

Wat fijn Rochelle dat hij zo goed went.

Wat is Caba toch een knappert! Hij zit goed in z'n vel of niet? Hij ziet er in ieder geval super uit.

Veegeval, hoi! Wat heb jij een mooierd zeg! Die van mij is ook erg iel in zijn lijf, hij is erg lang haha.

Hier een foto'tje van afgelopen weekend, helaas net te veel spanning en net geen winst. Maar ben allang blij voor het eerste outdoor wedstrijdje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 07:13 



 
Profiel   

Jaaa Cuba zit op dit moment eindelijk echt weer lekker in z'n vel, rijden gaat ook echt weer super fijn.

Renateeee_ zonde van de spanning maar de 1e outdoor is maar weer gereden dan is de kop er maar af toch . Op naar de volgende ! Wel een leuke foto!!

Veegeval dan zat ik dus wel goed met m'n idee haha, hij ziet er idd nog uit als een heel jong broekie!! Maar ze kunnen nog flink uitgroeien hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 08:40 



 
Profiel   

Dankjewel renateeee_ jammer van de spanning maar is denk ik ook een kwestie van kilometers maken en dan komt die ontspanning wel vanzelf :)
fotootje van mn uppie onder het zadel ( moet nog veel meer actie van achter, i know, maar we werken eraan :D :o )

[ img ]

oh trouwens meneer heeft een korte staart, dit is niet bewust. Toen ik hem kocht kwam hij dus vers uit een kudde met andere hengsten en hier zat er eentje bij die verzot was op staarten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 09:11 



 
Profiel   

Wat een leukertje!! Maar idd echt een puppy nog!! Wel een heel leuk voorbeentje hoor :)

Benieuwd hoe die gaat uitgroeien qua bespiering.

Cuba was ook een schriele kip hoor!! Haha dat kwam ook goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 11:08 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Caramba was ook erg iel, maar ook goed gekomen! Zit in de familie geloof ik hahah :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 11:41 



 
Profiel   

haha dankjulliewel :D Heb er ook wel alle vertrouwen in dat hij in volume nog wel serieus gaat veranderen. Mijn merrie is maar 1.55 en oogt enorm onder het zadel en mijn andere ruin is nu een mega tanker en die zag er eerder uit als een giraffe toen hij 5 was :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 13:28 



 
Profiel   

Daarom, met training en geduld komt het goed.
Cuba ging vandaag op z'n snuit, zo zielig! We liepen over het grind van de paddock naar z'n stal, daar liep hij tr stofzuigeren en ineens tilt hij z'n voeten niet op denk ik. En zo op z'n knietjes heel z'n snuit stuk! Hopelijk valt het allemaal mee vanavond even kijken hoe hij loopt en of z'n neusje er schoon uit ziet.
Heb er niks opgedaan ivm eten drinken enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 18:55 



 
Profiel   

Rochelle ik zag je bericht op FB voorbij komen, ik herkende jullie gelijk.
Heb je al iemand gevonden?
Als je nou bij ons op de manege stond had ik de perfecte bijrijdster voor je gehad.
Maar succes voor als je nog niemand hebt!

Maar wat een gezeur zeg sommige mensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 13:20 



 
Profiel   

Ah god arme Cuba! Geen last verder meer van gehad? Of liep hij toch wat slecht de dag erna?

Gister wedstrijd gehad, en hij ging echt heel fijn. Eerste proef uit m'n hoofd gedaan, en tweede voor laten lezen. We zijn nu M1+5, gaat echt heel hard ineens! Een vriendin heeft foto's gemaakt en wil er toch eentje delen, ben er zo trots op :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 09:42 



 
Profiel   

Nee gelukkig helemaal niks eraan over gehouden! Zelfs de plekjes op z'n neus zijn zo goed als weg getrokken!

Hele gave foto!!! Super nu M+5 top.

Gister hadden Cuba en ik even een off dagje, er liep een paard los op het erf enz enz open deuren stress stress paniek paniek! Geen rijden was echt verschrikkelijk. En dan buiten de weg op uitstappen niks aan de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 12:29 



 
Profiel   

Geen bericht goed bericht neem ik aan met de Dayano's ??

Wij hebben weer 2 wedstrijden op de planning staan, eindelijk weer.
21 juni en 12 juli en dat zijn de kringkampioenschappen! Hopelijk kunnen we dan showen waar we de laatste tijd mee trainen. Het gaat zo lekker in m'n lessen!! In m'n eigen training wel minder natuurlijk maar dat is logisch. Met longeren nu ook fanatieker aan de gang maar opgericht lopen, even hulp gehad van mijn instructrice en hij ging lopen!!! Echt wauw...!! Hopelijk komt dat straks onder het zadel er ook uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-15 13:09 



 
Profiel   

Super fijn!! Laat je weten hoe het is gegaan?

Ik heb de 14e, 20e en 21 wedstrijd, en dan hoop ik de M1 uit te zijn. Keertwendingen en travers gaan super! Dus hoop snel M2 te kunnen starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-15 13:46 



 
Profiel   

Vandaag weer wedstrijd gehad, ging heel fijn! Twee keer 1e met 188 en 194, dus nu M1+7!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 13:36 



 
Profiel   

Super!!! En erg mooie punten, zo ga je hard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 17:09 



 
Profiel   

Nou ik kan vertellen!! Haha stik zenuwachtig was ik, echt verschrikkelijk nooit zo zenuwachtig voor een dressuurwedstrijd geweest.
Inrijden ging super fijn, proeven ietsje minder voor m'n gevoel maaaaaarrrrr.... 188 en 192 !! :) super trots!! Met dikke 3en voor m'n stap maar ook 8en! Dus als die 3en verbeterd worden dan kan ik helemaal knallen.

Weer een goed begin van de wedstrijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-15 22:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen