Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Winningmood

 
Profiel   

wij hebben 2 nakomelingen van winningmood.
ze zijn super lief en leuk!
en die merrie van mij lijkt heel veel op zijn vader.
en de ruin wat minder maar heeft de gangen van zijn vader.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-11 07:55 



 
Profiel   

Nou dames, mijn Winningmoodmerrie is veranderd van eigenares! Gelukkig blijft ze wel op stal staan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-11 11:37 



 
Profiel   

Ik heb momenteel een 3 -jarige Winnigmood X Cabachon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-11 09:23 



 
Profiel   

IK heb ook een winningmood merrie een 3 jarige ster prok merrie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-11 16:02 



 
Profiel   

Wij verwachten momenteel een veulen van Winningmood.

De merrie is een Contango x Jetset-D.

Ze is 13 juni uitgerekend:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8431_n.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-12 11:05 



 
Profiel   

Hoi THHIRZA hoe is het met jullie merrie? Is er al wat, of wachten jullie nog in spanning??

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-12 09:35 



 
Profiel   

Nee, nog steeds geen veulentje. Ze is vandaag officieel wel uitgerekend dus afwachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-12 15:00 



 
Profiel   

Bacannie schreef
Nou dames, mijn Winningmoodmerrie is veranderd van eigenares! Gelukkig blijft ze wel op stal staan...


En ze is weer van mij... het arme kind kon haar niet meer betalen ;(

Dus mocht iemand interesse hebben of iemand weten hoor ik dat graag :o

Succes met wachter THHIRZA :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-12 15:48 



 
Profiel   

Mijn veulentje is geboren hoor! *D

[KS-ITP] HENNESSEE (contango x winningmood) merrie veulen 16 juni!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-12 14:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Leuk veulentje hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-12 15:50 



 
Profiel   

Dankjewel ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-12 09:21 



 
Profiel   

helaas is hebbe we de merrie 2 weken geleden moeten laten inslapen vanwege ongeluk:(.
Ze was nog maar 6.
De ruin is ondertussen verkocht naar Amerika:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-13 14:20 



 
Profiel   

Oud topic, ik weet het.

Maar zijn er nog mensen op bokt met nakomelingen van Winningmood?

Hij is een tijdje niet ingezet voor de dekdienst, maar inmiddels weer beschikbaar!
En onder het zadel bij Femke Beljon!

Mijn merrie is er drachtig van voor 2017.
Dit is de combi:
[ img ]

Ben natuurlijk nieuwsgierig naar ervaringen met Winningmood nakomelingen! Bij de Pretendenthoeve ook wat fokkers tegengekomen, die omwille het fijne karakter van hun Winningmood veulens graag terug kwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-16 21:34 



 
Profiel   

Ik heb op mijn werk met verschillende winningmoods mogen werken.
Wat mij opviel zijn ze enorm fijn in de omgang.
Enorm harde werkers, soms overijverig, sensibel maar geen stresskippen of angsthazen.
Fijne sportpaarden met een hoog knuffelhehalte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-16 21:43 



 
Profiel   

Dat is leuke info zeg, dankjewel! Precies wat ik zoek, werkwillige paarden die ook nuchter zijn.
Mijn merrie is ook heel ijverig, en ik wil dat heel graag vasthouden bij haar nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-16 21:46 



 
Profiel   

Van karakter vond ik ze nuchter in de omgang.
Maar absoluut geen dooie en een sterk karakter!
Op een positieve manier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 07:19 



 
Profiel   

Super! Pff wat duurt wachten dan lang he. Als alles al goed gaat nog minimaal 4 jaar tot ik erop kan zitten en het zelf kan ervaren ;)
Heb je op een handelsstal gewerkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 09:07 



 
Profiel   

Mijn 9 jarige ruin is een zoon van Winningmood en donnerschlag.
Hij is onder het zadel onwijs lief en zal nooit proberen je eraf te gooien. Los is hij wat zenuwachtiger en het is een enorme hinniker :j :')
Ook heeft hij verlatingsangst van andere paarden, maar ik weet niet of dit vanuit zijn ouders komt of ''aangeleerd'' in zijn jeugd.
Verder is het een enorme knuffelkont en komt hij in de wei altijd meteen naar je toe en gaat ook niet meer weg totdat je zelf weg gaat.
Hij is een enorme clown en zal ook eigenwijs lekker niet doen wat je zegt totdat je even duidelijk boos wordt. :+ Hij heeft meer aanleg voor springen dan voor dressuur
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 09:21 



 
Profiel   

GJ9 schreef
Super! Pff wat duurt wachten dan lang he. Als alles al goed gaat nog minimaal 4 jaar tot ik erop kan zitten en het zelf kan ervaren ;)
Heb je op een handelsstal gewerkt?


Als het wachten beloond wordt is het niet erg :)
Ik heb op een kleine privétrainingsstal gewerkt.
Leuke is dat doordat t kleinschalig was, je erg veel tijd met de paarden had en zo de paarden echt kon leren kennen.
Wat me wel opviel is dat ze flink aan de maat waren (+-1.75) en jong al over veel kracht beschikten. Door dat ze wel lang doorgroeienden daardoor wel opletten, dat ze de tijd kregen om sterk te worden en blijven. Pakten t werk makkelijk aan, waardoor je juist op moest passen niet te snel te willen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 11:13 



 
Profiel   

amkeVH schreef
Mijn 9 jarige ruin is een zoon van Winningmood en donnerschlag.
Hij is onder het zadel onwijs lief en zal nooit proberen je eraf te gooien. Los is hij wat zenuwachtiger en het is een enorme hinniker :j :')
Ook heeft hij verlatingsangst van andere paarden, maar ik weet niet of dit vanuit zijn ouders komt of ''aangeleerd'' in zijn jeugd.
Verder is het een enorme knuffelkont en komt hij in de wei altijd meteen naar je toe en gaat ook niet meer weg totdat je zelf weg gaat.
Hij is een enorme clown en zal ook eigenwijs lekker niet doen wat je zegt totdat je even duidelijk boos wordt. :+ Hij heeft meer aanleg voor springen dan voor dressuur
[ [url=m/gy205i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HP94gH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Herkenbaar hoofd! Erg leuk dat de hoofdjes zo sprekend zijn vaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 11:16 



 
Profiel   

Amke: wat een groot vriendelijk paard om te zien! Wat meet hij? En wat leuk dat hij graag springt. Loopt hij ook in de sport? Fijn paard om mee te werken dus!

denbine: dat klinkt als een leuke job. Zo, allemaal zo groot? Ik weet dat ik wel kans op een grote maak (complete outcross qua dekking) maar veel groter dan 170 hoeft van mij niet. Ik houd wel van stoere imponerende paarden, het hoeft geen damespaardje te worden. Maar wel fijn alstie zonder bukken in de trailer past ;)
ja vooral van die groten moet je wel ff de tijd geven. Helemaal als ze zo werkwillig zijn moet je oppassen dat je ze niet overtraint dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 16:08 



 
Profiel   

Hij is ongeveer 175cm, maar heb hem nooit echt officieel gemeten.
Hij loopt niet in de sport, de vorige eigenaresse wilde wel de dressuur in, maar hij heeft wat kramperige achterbenen waardoor hij zijn achterbenen extra hoog optrekt. (heeft er geen pijn aan, als jaarling een keer spontaan er in geschoten oid) maar dit kunnen jury's niet waarderen.
Bij mij rijden we gewoon lekker recreatief.
edit: hij heet trouwens Chasingmood

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-16 17:13 



 
Profiel   

Wat een reus! Fijn dat hij bij jou gewoon lekker recreatief aan de slag kan!

Kwam nog een filmpje tegen waarin Winningmood te zien is op de hengstenshow paar jaar terug:
http://youtu.be/J0XA1kAm54Y

Aankomend voorjaar hoop ik ook zeker naar de hengstenshow in Wapenveld te gaan, dit jaar lukte het helaas niet omdat ik toen precies met een veulen van een paar uur oud zat (en met flink slaaptekort ;) ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-16 15:51 



 
Profiel   

Hier ook een Winningmood (x Oscar) nakomeling, een 8 jarige ruin waar ik erg blij mee ben.
Een ontzettend lief paard, wel sensibel en soms vrij kijkerig, maar in andere situaties juist weer heel makkelijk. Heel fijn en comfortabel paard om te rijden en inderdaad ook enorm knuffelig zonder opdringerig te zijn.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-16 19:02 



 
Profiel   

Sorry, die laatste foto had deze moeten zijn!
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-16 19:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen