Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van mermus R

 
Profiel   

Phaedra_Smit schreef
Hoii hoii 8 jaar later reageer ik in de hoop dat mensen dit lezen!

Ik heb nu een 16 jarige nakomeling van mermus r x ulster!

Is er iemand die meer van dit paard af weet van het verleden? Veulen fotos? Waarom hij zo verschikkelijk bang is voor de hoefsmid?

Zijn naam is Vico Jb. Geboren op 23 juni 2002. Is zwartbruin en Heeft een kolletje en een snep indringend in het linker neusgat. Rechter voorbeen een witvoet en een schofthoogte van 1,69.

Ik hoop iemand te vinden!

Dan zal hij wel veel bloed hebben,hahaha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 13:34 



 
Profiel   

vivana schreef
Phaedra_Smit schreef
Hoii hoii 8 jaar later reageer ik in de hoop dat mensen dit lezen!

Ik heb nu een 16 jarige nakomeling van mermus r x ulster!

Is er iemand die meer van dit paard af weet van het verleden? Veulen fotos? Waarom hij zo verschikkelijk bang is voor de hoefsmid?

Zijn naam is Vico Jb. Geboren op 23 juni 2002. Is zwartbruin en Heeft een kolletje en een snep indringend in het linker neusgat. Rechter voorbeen een witvoet en een schofthoogte van 1,69.

Ik hoop iemand te vinden!

Dan zal hij wel veel bloed hebben,hahaha


Hoe bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 13:37 



 
Profiel   

Phaedra_Smit schreef
Hoii hoii 8 jaar later reageer ik in de hoop dat mensen dit lezen!

Ik heb nu een 16 jarige nakomeling van mermus r x ulster!

Is er iemand die meer van dit paard af weet van het verleden? Veulen fotos? Waarom hij zo verschikkelijk bang is voor de hoefsmid?

Zijn naam is Vico Jb. Geboren op 23 juni 2002. Is zwartbruin en Heeft een kolletje en een snep indringend in het linker neusgat. Rechter voorbeen een witvoet en een schofthoogte van 1,69.

Ik hoop iemand te vinden!


Weet degene van wie je hem hebt gekocht er dan niet meer van? De fokker staat toch ook op het stamboekpapier, daar eens informeren?

Daarnaast zou je KWPN eens kunnen bellen of mailen. Maar dat zal ivm privacy een lastige worden; info over vorige eigenaren zullen ze dus niet zomaar geven.

Ook kun je eens kijken op https://www.horsetelex.nl

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 15:58 



 
Profiel   

Tafje schreef
Phaedra_Smit schreef
Hoii hoii 8 jaar later reageer ik in de hoop dat mensen dit lezen!

Ik heb nu een 16 jarige nakomeling van mermus r x ulster!

Is er iemand die meer van dit paard af weet van het verleden? Veulen fotos? Waarom hij zo verschikkelijk bang is voor de hoefsmid?

Zijn naam is Vico Jb. Geboren op 23 juni 2002. Is zwartbruin en Heeft een kolletje en een snep indringend in het linker neusgat. Rechter voorbeen een witvoet en een schofthoogte van 1,69.

Ik hoop iemand te vinden!


Weet degene van wie je hem hebt gekocht er dan niet meer van? De fokker staat toch ook op het stamboekpapier, daar eens informeren?

Daarnaast zou je KWPN eens kunnen bellen of mailen. Maar dat zal ivm privacy een lastige worden; info over vorige eigenaren zullen ze dus niet zomaar geven.

Ook kun je eens kijken op https://www.horsetelex.nl

Succes!



De fokker wil er helaas niks meer mee te maken hebben en er zijn een aantal jaar in zijn paspoort dat hij niet is geent. Ik hoop dus dat hij toen bij iemand anders is geweest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-18 08:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen