Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Westenwind: nakomelingen en info...

 
Profiel   

Wat zijn het stuk voor stuk plaatjes!
Leuk om te lezen hoe ze het in de sport doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 22:25 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze het allemaal zo goed doen met wedstrijden, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 22:28 



 
Profiel   

Af en toe kijk ik op verkoopsites en het valt me echt op dat er weinig Westenwindjes worden aangeboden. Nu zal er ook weinig meer met Westenwind worden gefokt vermoed ik nu hij in Winterswijk staat. Wellicht dat er nog wel DV van hem is te verkrijgen via Lauw van Vliet.

Deze advertentie viel me op omdat:
A. 2 jaar en al een mooie maat.
B. Estoril er ook niet meer is en aardige nakomelingen had.
C. Een Westenwind uiteraard :D *\o/*

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... e=lr&pos=2

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 08:47 



 
Profiel   

Het zal niet meevallen om nu nog met hem te fokken, hooguit nog uit de diepvries

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 12:20 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]


Hallo allemaal.
Ik werd geattendeerd dat mijn paard hier genoemd werd. Namelijk Fame of Viberty.
Ik kan jullie vertellen dat ik haar als veulen gekocht heb. Nu is ze 6 jaar en zal ik haar binnenkort Z2 starten. Tevens is ze sinds kort Elite-Ibop. Wil heel graag het sportpredicaat behalen.
Fame is mijn eerste dressuurpaard. Maar ik heb echt nog nooit een braver paard gehad dan Fame. Braaf op stal. Scheren zonder praam of verdoving. Braaf op concours, makkelijk te vervoeren. Kortom een droompaard. Fame is wel een laatbloeier. Ondanks dat ze al ontiegelijk veel gewonnen heeft. Ze meet nu 1.67 en dat was 2 jaar geleden nog 1.62m.
Vind het zonde dat de hengst een beetje buiten beeld is. Alhoewel, buiten beeld niet helemaal. Hij loopt momenteel succesvol in het ZZ-Zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 21:17 



 
Profiel   

Heel stoer paard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 09:32 



 
Profiel   

http://www.horses.nl/fokkerij/gelderse- ... -verkocht/

Ik las dit artikel en ik dacht ik deel het even met jullie :)

WW is momenteel actief in de sport in het ZZ-Zwaar !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-16 14:57 



 
Profiel   

Goed opgemerkt Carlijn.

De nieuwe eigenaresse is ook lekker met WW dan nu Watch Me lekker aan t rijden.

https://www.oypo.nl/C1C0E0B66FFF9012

http://www.wr-pc.nl/ireen-de-leeuw-in-d ... in-ermelo/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-16 06:43 



 
Profiel   

InkyH schreef
[ [url=m/WnORW4.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/pXAew0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hallo allemaal.
Ik werd geattendeerd dat mijn paard hier genoemd werd. Namelijk Fame of Viberty.
Ik kan jullie vertellen dat ik haar als veulen gekocht heb. Nu is ze 6 jaar en zal ik haar binnenkort Z2 starten. Tevens is ze sinds kort Elite-Ibop. Wil heel graag het sportpredicaat behalen.
Fame is mijn eerste dressuurpaard. Maar ik heb echt nog nooit een braver paard gehad dan Fame. Braaf op stal. Scheren zonder praam of verdoving. Braaf op concours, makkelijk te vervoeren. Kortom een droompaard. Fame is wel een laatbloeier. Ondanks dat ze al ontiegelijk veel gewonnen heeft. Ze meet nu 1.67 en dat was 2 jaar geleden nog 1.62m.

Vind het zonde dat de hengst een beetje buiten beeld is. Alhoewel, buiten beeld niet helemaal. Hij loopt momenteel succesvol in het ZZ-Zwaar.


Geweldig InkyH ziet er heel mooi uit! Ik ben onder de indruk.

Mijn Westenwindje lijkt als twee druppels op deze, maar mijn dressuurvaardigheden zijn lang niet zo goed als de jouwe! Die van mij is dus niet zo mooi bespierd. Maar ondanks dat, doet mijn paard het geweldig goed. We rijden vanaf het moment dat ze zadelmak is, in het bos, we trainen dressuurmatig, we springen wat, doen kleine crossjes, ze doet alles wat ik van haar vraag.
Ik geniet met volle teugen van haar en ik leer er ontzettend veel van.

Op deze foto's is ze vier, dat is een jaar geleden. Ze is nog gegroeid in het afgelopen jaar.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 15:15 



 
Profiel   

Hoi Ellen!
Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar. Grappig zeg. Welke hengst zit er achter die van jou?

Lol met je paard is het aller belangrijkste! Fame loopt ook regelmatig in het bos. We hebben het geluk dat we naast het bos wonen. Springen doen we niet. Dat kan ze echt niet.

Inmiddels hebben we ook in de klasse Z2 al weer genoeg punten verzameld voor het Zzlicht. Nooit verwacht dat mij dat zou lukken. Wij oefenen vrolijk verder en zien wel hoever we komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 18:43 



 
Profiel   

Wat een schitterende Westenwind dames hebben jullie. Wees er maar heel zuinig op ze zijn hun gewicht in goud waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 19:49 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Fijn dat jullie wwtjes zo goed gaan!
Die van mij word ook steeds gaver!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 20:41 



 
Profiel   

InkyH schreef
Hoi Ellen!
Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar. Grappig zeg. Welke hengst zit er achter die van jou?

Lol met je paard is het aller belangrijkste! Fame loopt ook regelmatig in het bos. We hebben het geluk dat we naast het bos wonen. Springen doen we niet. Dat kan ze echt niet.

Inmiddels hebben we ook in de klasse Z2 al weer genoeg punten verzameld voor het Zzlicht. Nooit verwacht dat mij dat zou lukken. Wij oefenen vrolijk verder en zien wel hoever we komen.


Dag Inky H

Mijn merrie Gentiana is Westenwind x Prins Forever (BWP). Ik heb de merrie waar deze Westenwind uit kwam nog. Ze is een Zangersheide merrie.

Die foto in de stal, daar lijkt ze precies op die van mij. Grappig. Ik denk dat die van mij wel iets kleiner is. Ik schat dat ze nu 1.60m of zo is. Ze is nog wel gegroeid het laatste half jaar.

Groetjes, Ellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 21:46 



 
Profiel   

Ellen001 schreef
InkyH schreef
[ [url=m/WnORW4.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/pXAew0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hallo allemaal.
Ik werd geattendeerd dat mijn paard hier genoemd werd. Namelijk Fame of Viberty.
Ik kan jullie vertellen dat ik haar als veulen gekocht heb. Nu is ze 6 jaar en zal ik haar binnenkort Z2 starten. Tevens is ze sinds kort Elite-Ibop. Wil heel graag het sportpredicaat behalen.
Fame is mijn eerste dressuurpaard. Maar ik heb echt nog nooit een braver paard gehad dan Fame. Braaf op stal. Scheren zonder praam of verdoving. Braaf op concours, makkelijk te vervoeren. Kortom een droompaard. Fame is wel een laatbloeier. Ondanks dat ze al ontiegelijk veel gewonnen heeft. Ze meet nu 1.67 en dat was 2 jaar geleden nog 1.62m.

Vind het zonde dat de hengst een beetje buiten beeld is. Alhoewel, buiten beeld niet helemaal. Hij loopt momenteel succesvol in het ZZ-Zwaar.


Geweldig InkyH ziet er heel mooi uit! Ik ben onder de indruk.

Mijn Westenwindje lijkt als twee druppels op deze, maar mijn dressuurvaardigheden zijn lang niet zo goed als de jouwe! Die van mij is dus niet zo mooi bespierd. Maar ondanks dat, doet mijn paard het geweldig goed. We rijden vanaf het moment dat ze zadelmak is, in het bos, we trainen dressuurmatig, we springen wat, doen kleine crossjes, ze doet alles wat ik van haar vraag.
Ik geniet met volle teugen van haar en ik leer er ontzettend veel van.

Op deze foto's is ze vier, dat is een jaar geleden. Ze is nog gegroeid in het afgelopen jaar.

[ [url=m/Hy2Yhf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4kWO33.jpg]Afbeelding[/url] ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 23:40 



 
Profiel   

leuk om te zien x_Elise dat Flirt steeds meer paard wordt! ik heb volgends mij precies het zelfde dekje als jou voor op wedstrijd..eskadron durra toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-16 23:31 



 
Profiel   

@Yaleesa; Is jouw merrie nog verder gegroeid? 162m. was zij toch? Wat een mooie scores heb je zo in de dressuur Rijd je haar inmiddels met stand en trens of kan je nog steeds met trens blijven starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-16 07:54 



 
Profiel   

@PaysBas nee helaas niet, Ze is vorig jaar gemeten met de keuring op 1.64 zonder ijzers dus misschien dat ze nu de 1.65 aantikt :D..(want ze staat sinds afgelopen maand op voor-ijzers hahaha) maar groter is ze zeker niet.
Die van jou was nog wel flink de lucht in gegaan toch? en hoe gaat het rijden daar mee?
we rijden nog steeds alleen met trens, ik wil wel graag de overstap gaan maken want ik heb een erg mooi S&T hoofdstel gekocht.. maar eerst even oefenen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-16 11:28 



 
Profiel   

Als je alle oefeningen kunt dien met een trensje dan is dat super. HP rijdt Johnson ook graag met een trensje.
Heb je jouw merrie dan ster laten worden met de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-16 14:03 



 
Profiel   

Eye gaat heel erg goed bij de nieuwe eigenaresse en mag bijna Z! Super leuk om te zien hoeveel plezier ze met haar hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-16 14:24 



 
Profiel   

Leuk om weer wat over jullie WW te lezen.

Mijn merrie heeft afgelopen seizoen onder een meisje van stal gelopen ivm mijn zwangerschap.
Inmiddels weer lekker zelf aan het rijden. Ik was altijd fanatiek wedstrijdruiter maar voorlopig zal dat met haar er nog niet van komen, het is al druk zat met zon kleintje in ons leven dus ben lekker aan het genieten van het thuis rijden!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-16 11:06 



 
Profiel   

Ik heb niet zo veel in dit topic gepost, maar wilde toch even kwijt dat mijn Westenwind verkocht is als dressuur-/voltigepaard naar Schotland!
Nooit gedacht om haar te verkopen als voltigepaard, maar werd gebeld door mensen die haar graag wilden uitproberen en ze bleek super braaf :)
Zelf heb ik haar t/m Z2 uitgebracht, maar ze was ZZ klaar.
[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-16 18:33 



 
Profiel   

@Unravelation; Mooi compliment over je merrie qua karakter en zeker bruikbaarheid als voltigepaard. Wellicht dat we haar nog in de toekomst verder zien op internationale wedstrijden
Ben je aan t kijken voor een nieuwe jonge Westenwind?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-16 19:37 



 
Profiel   

Ja zeker, de merrie heeft een top karakter. Misschien dat we haar inderdaad nog terug gaan zien op internationale wedstrijden, degene die haar heeft gekocht heeft voor het Engelse team mee gedaan aan verschillende wedstrijden/kampioenschappen.
Op het moment blijf ik even paardloos, ik ben bezig met een HBO studie naast een fulltime baan.. 7 dagen van de week een paard erbij was eigenlijk gewoon te veel. Ik zal wel wat blijven rijden, maar dan op paarden van anderen. Ga het zeker wel missen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-16 10:08 



 
Profiel   

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een toekomstige Westenwind topper kijk dan snel hier op;
https://www.facebook.com/groups/4076826 ... 8060798211

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-17 10:16 



 
Profiel   

Die advertentie is verwijderd zie ik, tenminste ik zie niks.

Leuk om te lezen hoe het met de WW gaat.

Flash gaat ook goed en is net Z gestart. De wedstrijden loopt hij nog op trens en af en toe gaat er met de training een stang- en trens in, vindt hij ook goed... lekker paard is het <3

Foto is van een tijdje terug, hij moet nodig weer op de foto :D

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-17 23:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen