Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Westenwind: nakomelingen en info...

 
Profiel   

@Maris: Eeuwig zonde dat Eros lichamelijk niet goed in elkaar zat.
Een nobele en niet benijdenswaardige beslissing heb je voor hem gemaakt, die iedereen liever overslaat of niet durft te nemen. Y;(
Jullie waren samen echt een plaatje om te zien. Topic over de les bij Adelinde; wauw wat een uitstraling :~ . Heb zeker genoten van de filmpjes die je toentertijd van hem had gemaakt en heb daar in mijn keuze voor mijn merrie ook zeer veel aangehad. Dit omdat mijn merrie ook via moederskant Gribaldi is.

Wens je heel veel plezier toe met je huidige paard en dat je maar heel lang van haar mag blijven genieten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-15 12:15 



 
Profiel   

Uit de oude doos☺️
Kwam ik het volgende tegen; http://lauwvanvliet.nl/news.asp?cur_id=146
Misschien staan er Westenwindjes tussen die nu al leuk mee doen in de sport.

Hoe gaat het verder met de Westenwind toppers uit dit topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-15 23:21 



 
Profiel   

Het is stil in het Westenwind topic.

Paybas, helaas staat Flash er niet tussen :D

Met Flash gaat het goed. Britt is sinds kort M1 met hem gestart en ze hebben de punten alweer voor het M2. Maar zover is hij nog niet, dat is best een flinke overgang dus we rijden nog even door.
Flash is wel een bijdehandje, je moet hem geen vinger geven.....een boef is het :+

Foto van vorig weekend:
[ img ]

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen gaat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-15 16:00 



 
Profiel   

Wat is Flash een knapperd zeg! <3

Mijn Westenwindje begint het erg goed te doen. We beginnen eindelijk elkaars knoppen te vinden en een combinatie te worden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-15 19:30 



 
Profiel   

Elise knap paard!! heerlijk dat het zo goed gaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 19:21 



 
Profiel   

Ben ook echt trots! Vandaag een eerste prijs met 206 en een 2de plaats met 195 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 19:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! dat zijn dikke punten. Terecht dat je trots bent +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 19:33 



 
Profiel   

[ img ]
Zo nog een mooie foto van mijn kanjer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 20:37 



 
Profiel   

Mooi paard, mooi gereden, mooie foto, hoop dat de mijne ook ooit zo gaat lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 21:31 



 
Profiel   

Die van ons heeft een korte vakantie gehad. Na een drukke periode. We gaan haar nu weer lekker op pakken. Het blijft zo'n fijn paard met z'on onwijs leuk karakter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 08:32 



 
Profiel   

Die van ons is nog steeds hengst maar niet meer voor lang na de zomer gaat zn mannelijkheid dr af. Hij word mij teveel hengst. Kan niet meer bij andere paarden. In omgang met mensen nog steeds een schat maar vind zielig als hij de rest van zn leven alleen moet staan. Dus zodra de vliegen weg zijn gaan die balletjes er ook af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 15:17 



 
Profiel   

Ik kon niet meer editten maar hier een foto
4 Jr - 1.67m in januari zadelmak gemaakt en daarna eigenlijk zo maar 1 a 2x in de week korte (buiten)ritjes mee gedaan. Zijn hem nu aan het oppakken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-15 16:39 



 
Profiel   

[ img ]
Onze beauty

Wauw al de punten voor de M2 binnen met Flash. Knap hoor! Mooie vos.

Flirt gaat ook prima zag ik, heerlijke spontane foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-15 12:19 



 
Profiel   

Elise wat een mooie foto...mooi paard! Hoe groot is Flirt ook al weer? Volgens mij is hij best aan de maat.

Kady dat ziet er ook goed uit...knap paard ook!

Paysbas inderdaad wat een beauty zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-15 08:55 



 
Profiel   

Dank je wel Djoeka. We zijn ook heel zuinig op haar. Op dit moment meet ze 170. Toen we haar 2jr. geleden kochten was ze 165.
Heb weinig kleine Westenwind nakomelingen gezien.
Die Ysbrand Chardon voor de koets heeft lopen is ook een plaatje om te zien. Uit m'n hoofd een Westenwind x Ferro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-15 09:29 



 
Profiel   

Flash is niet zo'n grote..schat hem rond de 1.66/1.67.
En het is ook een van de weinige vossen geloof ik. 2 donkere ouders en dan krijg je een vos met 4 witte benen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-15 18:31 



 
Profiel   

Hallo,

Ik heb sinds vandaag ook een WW!
Uit een Jazz moeder.
D.bruine merrie van 6jr

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-15 21:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Carlijn.
Toevallig voor een Westenwind gekozen?
Stond zij onlangs ook op Marktplaats?
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
Net even gespiekt bij de foto's en de merrie ziet er chiq en goed verzorgd uit. Daar zal je zeker veel lol mee hebben.
Zijn Westenwind nakomelingen bij de kopers nu populair ivm hun karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 08:44 



 
Profiel   

Welkom Carlijn, ik vind je merrie zeer aansprekend, heel veel succes en plezier met haar.

Wij hebben niet specifiek voor een Westenwind gekozen, ook wilde ik geen jong paard voor mijn dochter die toen 15 jaar was. Ze had wel ervaring maar het was en bleef een jong paard.

Via via zijn wij bij Flash gekomen en mede door zijn looks, karakter en speurwerk naar Westenwind-nakomelingen heb ik het toch aangedurfd. Nu zijn we bijna anderhalf jaar verder en nog geen seconde spijt van gehad. Voor ons is het een once-in-a-liftetime-paard.
Dus mede door karakter (Westenwind)...ja :D en jong is hij nog steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 09:58 



 
Profiel   

Had zelf eerst een Gelders paard helaas heeft zij niet oud kunnen worden en wilde ik graag weer een paard.
In de Gelderse fokrichting niet iets naar onze smaak en wensen kunnen vinden. Westenwind volg ik al een tijdje wilde hem ook als hengst voor m'n Gelderse dame gebruiken. Toen dat definitief een aflopende zaak bleek te worden hebben we de zoektocht naar een Westenwind merrie gestart.

Het karakter, maat en beweging spreekt ons zeer aan.

Elke dag nog steeds blij met onze merrie. We wilde ook geen groen paard haha daar kwamen we wel mee thuis.

Mijn vriend zou haar ook graag voor de koets willen. Gelukkig heeft hij inmiddels zijn eigen 2span Welsh pony's die daar geschikt voor zijn.
We rijden regelmatig tegelijk en in het bos rijden we ook gezamenlijk. Westenwind dressuur/bos/recreatie paard koetsen proof Alleen die oude rammel en piep karren vind ze niks. Ik ook niet overigens

Zag in de IDS ook een foto van een Westenwind ruin die het goed had gedaan tijdens de jonge menpaarden wedstrijden.

Afgezien van lekker gras eten is onze zwarte dol op rollen. Zal kijken of het lukt een kiek te plaatsen. Met de nieuwe feature gaat het iig eenvoudiger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 10:41 



 
Profiel   

Niet specifiek op bloedlijn gezocht maar ze kwam op mp voorbij en ze sprak me enorm aan.

Fijn karakter en toen ik voor t eerst opstapte voelde t als thuiskomen dus dan is de keuze snel gemaakt:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 11:15 



 
Profiel   

Welkom Carlijn, wees niet bang om foto's te plaatsen, die zien wij graag. Ziet er uit als een heel leuk paard, mooi om te zien!

De mijne heb ik zelf gefokt, dus wel bewust voor WW gekozen, mede door het karakter. Het is ook wel goed uit gepakt. Hij is erg makkelijk met alles en als hij iets eng vind (nieuwe Alpaca's in het weiland naast hem bijv) dan gaat hij alleen even stilstaan om te kijken en loopt dan weer door.

Ik ben nu net begonnen met weer te rijden na zijn vakantie, maar ik heb nog steeds geen eigen zadel. Hij is nog erg smal, dus ik wil wel een zadel wat nu goed past, maar ook mee kan groeien. Wat voor een zadel hebben jullie voor je WW?

Een beetje aparte foto, maar ik vind het wel een leuk effect zo in het donker. Binnekort eens goede foto's maken bij daglicht.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 12:24 



 
Profiel   

Grappig PaysBas..als Flash zand ziet wil hij liggen...hij gaat ook rusten tig x liggen rollen. Heerlijk vindt hij dat. Eten is ook helemaal zijn ding..bollie.

Ik had Westenwind overigens wel op mijn lijstje staan van de brave nakomelingen.
Had er een aantal staan van die wil ik wel en die wil ik absoluut niet. Niet dat het alles zegt maar toch...er is nog een moederlijn ook natuurlijk en dan nog. Maar ik wilde sowieso een papa die over het algemeen braaf gaf.
En toen kregen wij een telefoontje...ik ken iemand en die heeft een jonge Westenwind staan. Ik dacht neeee niet jong dat wil ik niet haha.

Mooi is dat he Carlijn dat had mijn dochter met Flash ook...we hadden vanaf het eerste moment al die klik met hem. Ik denk dat je er ook een heel fijn paard aan hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 12:29 



 
Profiel   

Talishe wat een stoer paard zeg....leuk dat je hem ook zelf gefokt hebt.

Flash had eerst een Macrider zadel maar dat was het niet helemaal en lag ook erg hoog. Net of je boven op je paard zat in plaats van erop. Nu heeft hij een Kingsley. Geen nieuw zadel maar dat zit als gegoten. Britt zit er heerlijk in en zit nu veel dichter bij dr paard en hij is veel fijner gaan lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 12:33 



 
Profiel   

Talishe; KN Symphonie is juist voor jouwe paarden erg fijn als ze nog in de groei zijn. Daar heb ik de mijne de eerste 2 jaar meegereden.
Heb de mijne te koop. Interesse? Betaalbaar uiteraard.
Zwartje is inmiddels wel uitgegroeid hooguit 1cm nog bijkomen denk ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-15 12:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen